Suntour SF-M3010 első teleszkóp

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2.5]
  • Modellév: 2006 (frissítve: 2007.05.)
  • Listaár: 20.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




Sk8er avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 94%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nem drága ! Merev vázba szerelve a vázgeometrián még javít is ! ( 2-2,5 cm-t emel az elején , elhanyagolható mértékben dönti csak meg a vázat hátra felé! Szerintem sokkal jobb így !!) A korábban itt olvasottakkal nem értek egyet , igazán finoman jár, még viszonyleg kis súlyú "riderrel" is kimozogja szinte az egész utat, viszont le nem koppan SOHA ez a Suntour első teleszkóp ! 

Hátrány

Egyenlőre nincs , bár nem túl régi a cucc !

Tapasztalat

Túl sok telóm még nem volt ,de abszolút jó kis holmi az SF-M3010 , szerintem igazán megér annyit amennyibe kerül, sőt  . . . ! (Aki nem ugrál emeleteket , csak kényelmes és jól irányítható kerékpárt akar annak nem kell 100.000.-ért venni telós villát !) Heti egyszer áttörlöd a jó öreg WD40-el, majd egy kis finom teflonos olajat neki és nem kér mást ez a Suntour első teleszkóp .

Erre ajánlom

Városba kátyut járni és földúton túrázgatni tökéletes !

Ennyiért vettem
7.500.-
Csatolt képek
Suntour SF-M3010  2012 első teleszkóp
16 olvasó 94%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Suntour SF-M3010 fura hangot ad, kilazulhatott a rugó?
4 válasz
utolsó: 2012. szept.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour SF-M3010 termékkel kapcsolatban: