Suntour XC60 első teleszkóp

129 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
  • Modellév: 2003
  • Listaár: 13.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



121-129 (129 vélemény)
Rendezés

Kopasz Mátyás avatar
Kopasz Mátyás
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Olcsó, erős, nem szivárog.
Hátrány
-
Tapasztalat
Ez egy király teló.
Erre ajánlom
Trial, Város...
Szerinted hasznos?

Piton900 avatar
Piton900
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Jól elnyeli a bukkanókat...
Hátrány
Nem nagyon van neki
Tapasztalat
Árában nagyon király, a legjobbak meg annyiba kerülnek mint egy teljes bicikli.
Erre ajánlom
Városba...
Szerinted hasznos?

Tomika avatar
Tomika
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
OLCSÓ sztem az eggyik legjobb villa ebben az árfekvésben... ennél olcsóbban csak valamelyik hipermarket "gazdaságos" villáját kapja meg az ember...
Hátrány
nem mozogja ki a 80 milit, visszafelé nagyon nagyot üt... nem nagyon befolyásolható az erőfeszítés
Tapasztalat
sztem jó:D
Erre ajánlom
minden kezdőnek, aki szereti a hegyeket, és ki akarja próbálni magát, annak tökéletes lesz ez a teló
Szerinted hasznos?

ficcs avatar
ficcs
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
100 kilo vagyok, megrángattam rendesen, szerintem jobb, mint a híre
Hátrány
felfelé csúnyákat koppan, szuszog ha dolgozni kell (pont mint én)
Tapasztalat
árértékarányban a világon nincs semmi baja, persze hobbiszintre van kifejlesztve, rengeteg van belőle-> szervíz, frissítés megoldva
Erre ajánlom
lájtosabb hegyitúrák, persze város, országút
Szerinted hasznos?

Brew avatar
Brew
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, csak kipróbáltam, sima XC-sként
Előny
Olcsó.
Hátrány
Túl puha rugó,alig állítható érdemben az előfeszítés.
Tapasztalat
Nem tudom hogy ajánlhatja valaki nyugodt lelkiismerettel ezt a telót dirt-re.
Erre ajánlom
Városba,döngölt földútra jó.
Szerinted hasznos?

Kovacsics Péter avatar
Kovacsics Péter
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Tapasztalat
Mozgása árához képest nem olyan rossz! A 80 milis rugó utat nem mozogja ki teljesen.A hideg nem nagyon befojájolja mozgását. Sziszeg szana szét!
Szerinted hasznos?

AdaMs avatar
AdaMs
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Szerintem jól mozog nem folyik belőle a víz Dirt-re haszmálom és megálta a helyét!
Hátrány
Kicsit keveset mozog!
Tapasztalat
Jobb, mint a Zoom és a Zokes ezerszer
Erre ajánlom
Dirt,street Junior DH
Szerinted hasznos?

Extremebike.atw.hu avatar
Extremebike.atw.hu
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Van rajta tárcsafékkonzol...
Hátrány
Szar,mozgása 1cm,eső után folyik belőle a víz,kotyog 1héten belül,nyakcső megorbul...
Tapasztalat
Nem jó nem ajálom senkinek...
Erre ajánlom
Semmire!!!!!
Szerinted hasznos?

lóri avatar
lóri
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
megjelenés
Hátrány
az előfeszítés állítása semmit nem ér,össze-vissza van benne egy kb 25 cm-es rúgó,meg az aljában dísznek vmi elasztomer.újonnan is van kotyogása,a belsejét megirigyelné a szahara,egy normálisabb eső után kicsavarva az előfeszítésállítás dugóját és fejre állítva dőlt belőle a víz.nem nagyon szeret mozogni,terepre semmiképp sem érdememes kivinni.tipikus boltbajárós villa,max. városba vagy országutas tekerésre ajánlom.
Tapasztalat
egy poént megér fejezetbe való villa.
Erre ajánlom
szivem szerint semmire és senkinek,de akinek egy "boltbajárós " bringája van,arra bőven jó,valamennyit azért mégis mozog,ha akar.
Szerinted hasznos?

121-129 (129 vélemény)
Rendezés
Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour XC60 termékkel kapcsolatban: