Suntour XCM-V3 HLO első teleszkóp

32 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév: 2011 (frissítve: 2011.06.)
  • Listaár: 20.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




Martin Balint avatar
17 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

- Nagyon szépen mozog, remekül puhítja az utat, kisebb egyenletlenségekre is reagál

- 120mm- ert nem csak papíron mozogja ki, télen nem keményedik

- Egyszerű, robusztus, fejleszthető szerkezet

- Koppantani, felütni nekem még nem sikerült, pedig kipróbáltam. A visszaútja kiváló

- Piszok jól mutat az UMF Hardyban: Matt fekete lábak, króm becsúszok

- Nagyon szépen folytatja az UMF váz robusztásságát, nagyon feldobja. A gyári szar RST- nél fényévekkel jobb

- Nincs rajta V- fék konzol

- Post Mount

- Lock Out

- Hidraulikus fék 180- as tárcsával meg se kottyan neki

- Durvulásokat abszolút de bírja! 

- Sok kis Foxos kis farokverőt elkenni nagyon jó :)

Hátrány

B@sszátok meg a Rock shoxotokat, meg a foxotokat! Nem értem mért kell fikázni. Nem mindenki fürdik aranyba, és lehet, hogy nekem csak Sun Tour van, de sok nagyszájú anyuci kedvence foxosat szerintem oda vágnék. Fox- a meg RS- a annak legyen, aki tud is tekerni és méltó is rá! Akinek anyuci meg apuci aláteszi kussoljon! Mint a farkatlan kisköcsög az M3- as BMW- vel. 

Különben is oké. Veszel egy Foxot 100 ezerért. Aztán még költhetsz rá ennyit, hogy jó is maradjon, míg egy Sun Tourt megveszel mondjuk 40ért és 10 évig ez az össz, amit költened kell rá.

Igen hihetetlen. Valaki ennek is tud örülni. :-)

Tapasztalat

Nylíván ha majd tehetem anyagilag és tekerés szempontjából is letettem az asztalra, akkor azt mondom veszek Fox- ot, vagy RS-t. Vagy esetleg SR- ből egy Auront, vagy Epicont. 

Erre ajánlom

Bármilyen terepen végzendő dologra, akár lájtos amatőr DH FR, de mivel nem átütős, ezért csak módjával :-)

Ennyiért vettem
14.990 Decatlonban
Csatolt képek
Suntour XCM-V3 HLO  2016 első teleszkóp
Még kiszerelt állapotban :D
Suntour XCM-V3 HLO  2016 első teleszkóp
"Akkor szent a barátság" :D
8 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
rugóút:
  • 80 mm

  • 100 mm


 
rugózás:

Spirálrugó


 
csillapítás:

Olajpatron


 
becsúszószár átmérő (mm):

28


 
becsúszószár anyaga:

Acél


 
külső szár:

Alumínium


 
váll:

Alumínium


 
villanyak átmérő (coll):

1,1/8


 
villanyak anyaga:

Acél


 
fék kompatibilitás:
  • tárcsafék

  • v-fék


 
tengely:

Normál (9mm)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

van


 
lock-out:

van


 
színválaszték:
  • Fekete

  • Fehér


tömeg:

2300 g


 
ajánlott felhasználás:

Cross country


 
további információk:
  • Gyorszáras papucs
  • IS 6 tárcsafékrögzítési lehetőség
  • Beépítési magasság: 470 mm
  • Villanyak hozz: 255 mm

Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

1-7 (7 kérdés)

Kérdések Statisztika
Suntour XCM-V3 HLO takarítása
2 válasz
utolsó: 2014. szept.
Suntour XCM-V3 HLO(menyiért vegyek telót?)
3 válasz
utolsó: 2014. dec.
Suntour XCM-V3 HLO-hoz Avid BB7 180-as tárcsával?
4 válasz
utolsó: 2013. feb.
Suntour XCM-V3 RLD remote lock átrakható egy Raidonba?
5 válasz
utolsó: 2012. nov.
Suntour XCM v3 kihúzható-e 100 mm-re?
3 válasz
utolsó: 2012. szept.
Suntour XCM-V3 baj ha kiveszem a gumit a rugóból?
6 válasz
utolsó: 2012. márc.
Suntour XCM-V3 hogyan kell szerelni?
1 válasz
utolsó: 2011. dec.
1-7 (7 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour XCM-V3 HLO termékkel kapcsolatban: