Suntour XCM 2007 első teleszkóp

107 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév: 2007 (frissítve: 2007.05.)
  • Listaár: 25.000 Ft

Használt Suntour XCM BOOST eladó
25.000 Ft
új árához képest: 0%

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



46-60 (107 vélemény)
Rendezés

xBenyax avatar
56 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Hát nekem a gyári teleszkóp után ez maga a tökély :)
Nagyon könny,ennyiért a mozgása is nagyon jó!!
Van rakta Open-Lock funkció(teleszkóp finomságát,illetve teljesen merevvé lehet tenni)
Úgy néz ki jól van össze rakva.
Hátrány
Még zsír új,úgyhogy szerencsére semmi baja :)
Erre ajánlom
Dirt,Street-re azért már lehet használni, DH-ra azért nem igazán.Max nagyon light-os DH terep.
Ennyiért vettem
23.000(akciós)
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

lovi92 avatar
3 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Gyerekek ennyi pénzért ez a legjobb... Nem tudom , talán a későbbieket lebutították (v2), de a 2007 nagyon jó. Nekem 100ból 90-et mozog, csillapítása nagyon jó, aránylag simán megy - persze figyelembe kelll venni a kategóriát, rebával nem hasonlítjuk össze.... :P - ahhoz képest hogy 2. éve használom, lassan 13 000 km-el, amiből 5 terepen, és nem sajnálom (30-65kmh XC). Olajat csak most cserélek benne, de semmi baja (igaz a lábak már szépen le vannak zúzva).
Hátrány
árához képest nincs. Aki meg azt hiszi hogy olcsó villára majd Juicy ultimate-t tesz, az csak álmodozzon.
Tapasztalat

Haveromnak RST Gilája van, én csak röhögök rajta, árban ugyan az, teljesítményben ég és föld...

Bár igaz,  RST még nem villa... csak hasonlít rá:D 

Erre ajánlom
Mindenkinek, aki nem akar drága villát venni, (kisebb kerekíttéssel dart3 kategória...), ha jól karban van tartva, XC - re simán jó.
Ennyiért vettem
cucchoz volt
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

20LI avatar
11 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
lejjebb
Hátrány
ez is
Tapasztalat

(2009.09.08.)

 

nekem xcm v2 hlo van, 100mmes, még csak 2hetes.

 

eddig szép folyamatosan mozog, nem darabosan, csak annyi a baj vele, hogy a 100mmert sehogy nem bírom kihozni belőle, akárhogy gyilkolom szerencsétlent. :D 6centit mozgott, majd lefújtam wd40el, azóta 73mm a max.

 

xc-hez elég kemény, még a legpuhább fokozaton is. nehéz emberek alatt talán jobban mozog, én a 60kg alatti kategóriába tartozom, lehet, hogy én vagyok túl könnyű hozzá. kezdő dirt/streetre is használom, arra nekem jobban megfelel, mint xc-re.

 

ha nem a legpuhább, illetve az ahhoz legközelebbi 1-2 fokozatra van állítva, akkor visszakoppan. legkeményebb beállításon már annyira csúnyán, hogy már azt nézem, mikor esik szét, olyan erővel rúg vissza. :D

 

a lockout is lehetne egy kicsit jobb benne, mert lockolva is mozog 5-7mmert, és szintén kopog visszaúton. az állítócsavar, meg lockout karja is műanyag, vigyázni kell rá, hogy el/le ne törjön.

 

tapasztalataim szerint elég merev, még nem kotyog, és a koszt is bírja, bár lehet, hogy azért is, mert rendszeresen tisztítom. a sarat se nagyon gyűjti, a 2.30as gumim mindig jól elfér benne.

 

összességében véve jó teleszkóp, nagyjából azt a teljesítményt kaptam, amit vártam tőle. fekete telót akartam a bringába, de ez a fehér xcm került bele, amitől kicsit idegenkedtem az elején, de már megszoktam, sőt, már kifejezetten tetszik is, de a kis bosszantó hibái miatt csak 4 répát kap.

 

kinek ajánlom? 60kg feletti xc-seknek, és 60kg alatti kezdő dirt/street gyerekeknek, de csak aki olcsó telót akar.

 

szerk. (2009.09.11.):

 

tegnap voltam egyet bringázni, egyszer csak mit veszek észre..? hát kicsúszott a jobb oldali szimering a helyéről, ott volt a becsúszószár közepén (LOL). két hetes használat után elég nagy meglepetés volt. lassan kezdem meggondolni, hogy tényleg megérdemli e a 4 répát..

 

szerk. (2009.09.19.):

 

kezd megindulni a kicsike. :D már kb. 85mmert mozog ki a 100ból, ami egész jó.

 

szerk. (2009.10.07.):

 

múlt hét előtt visszavittem a boltba a villát megkérdezni, hogy miért koppan, azt mondták, hogy lehet, hogy az olajpatronnal van baj, felküldik a forgalmazónak, majd azok megcsinálják. ma hoztam el a bringám, hát.. tán' valami gumibak lett benne kicserélve végülis. na mindegy, ez nem is olyan lényeges, hanem az, hogy még mindig ugyanúgy koppan. szétszedtem a teló jobb oldalát, amiben a lockout van. ekkor derült ki, hogy mi a koppanás oka. a lockout miatt csinálja az egészet (a bűnös alul látható). így a kopogás tulajdonképpen nem hibája a teleszkópnak, hanem tulajdonsága (sajnos). mondhatom nagyszerű.. találtam viszont egy megoldást a helyzetre, mégpedig: ha teljesen ki van engedve a lock, akkor kopog ugyebár.. ha viszont tekerek a lock karján úgy 1centit (ezen a ponton kb. 1/4ig van a villa lockolva), akkor igaz, hogy még keményebb lesz így a mozgása, de legalább nem koppan. kiszedtem a kis tekerentyűt, hogy ne állítódjon el erről a pontról.

 

szerk. (2009.10.09.):

 

tegnap megcsináltam a villát. az este rájöttem, hogy van egy sokkal jobb megoldás. így nem koppan fel, és a lock is működőképes. nem is értem, hogy miért nem ez jutott legelőször az eszembe, mert annyira kézenfekvő. csak azt sajnálom, hogy nem mertem hamarabb szétszedni a teleszkópot, pedig akkor már rég normálisan lehetett volna használni. na de következzen a szerelési tanács, hogyan lehet kijavítani az xcm v2 hlo visszakoppanását: először is ki kell belezni a lockout oldali lábat. ez nem nagy művelet, csak a láb alján kell kicsavarni a csavart, le kell pattintani felülről a lock karját (ez utóbbit óvatosan, mert azt a műanyag kart könnyen el lehet törni.. nekem majdnem sikerült), amikor a kar kijött, ki lehet utána tekerni a láb belét. egyben van az egész, ez látható az alsó képen. kelleni fog egy kb 5-6cm hosszú csavar. az átmérője egyezzen meg a láb aljából kicsavart csavar átmérőjével (mert ez az új megy majd a helyére). végig  menetes legyen, és lehetőleg fej nélküli (ha nincs fej nélküli kéznél, le kell vágni a fejet, lereszelni a csavarról a sorját, meg végigmenni rajta egy menetmetszővel). egy 2cm hosszú távtartó is kell (én 4db 5mmes csavaranyát használtam). ha minden megvan, akkor be kell tekerni a rugó aljába a csavart, a csavarra meg rátenni a távtartót, aztán rugó vissza a helyére, így kilóg majd a csavar a villaláb alján. ezután szépen vissza kell mindent csavarozni: a rugót a vállon, meg egy anyát a láb alján kilógó csavarra, majd a kis tekerentyűt visszatenni, kart visszapattintani, és violá! kész. :D a távtartó miatt a rugó nem fogja tudni kimozogni a teljes útját visszafelé (mert mindig egy kicsit össze van nyomva), így nem is koppan vissza.

 

ui.: elnézést a kivételesen hosszú bejegyzésért, de szerintem így teljes a kép. remélem valaki egyszer hasznát veszi majd. :)

Erre ajánlom
meg ez is
Ennyiért vettem
kb 20000
Csatolt képek
Suntour XCM  2009 első teleszkóp
18 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Giot avatar
6 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Egyszerű kis teló mint az 1x1! Olyan nagyon nincs minek elromlania benne (rugó+elasztomer) Nekem a 80mm-es változat van nincs benne L.O.! Ezt a 8cm-ert kimozogja gond nélkül. Még nem sikerült lekoppantani Pedig 80 kg környéke vagyok. Ha kicsit odafigyelek rá (tisztítás, olajozás) egész szépen mozog! Van benne rugóelőfeszítés valamicskét mintha hatna a rugózásra! (Hátrányok: de nem sokat) És végülis nem csúnya.
Hátrány

Előfordul hogy fura nyekergő hangja van. A mozgása nem túl progresszív nem ilyen felkeményedek ahogy elérem a rugóút 3/4-ét. Néha darabos a mozgása.

RÚG!! NAGYOT!! Oké oké hogy nincs benne visszaút csill de akkor is muszály ennek ennyire rugnia!? Kicsit elemelem a bringát és és úgy kivágja a villatestet hogy leránt a rideg valóságba vissza az útra! Semmi pár centínyi vidám szárnyalás!! No jó ezt sem csinálja mindig de mi lenne ha sosem csinálná?

Tapasztalat
Az enyém pontos tipusa: Suntour XCM V2. Az árát megéri!!
Erre ajánlom

Strapabíró! Kis mindenes de igazából nem 1 specialista!

Szóval semmire igazán! Kezdő vagy csere telónak míg nincs pénz a másikra! Vagy :) magyaraszfaltminőségjavitónak!!

Ennyiért vettem
16e ft
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tomej avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
van? esetleg az ára (20k körüli), de akcióban sokkal jobbakat ki lehet fogni ennyiért.
Hátrány
Tökre egyet kell értsek az előttem szólóval, annyi különbséggel, hogy ez a teló nem hogy 4 répát, de esetleg kettőt érdemel. Csillapítás nuku. 85 kg-al nem bírok 60 mm-nél  nagyobb mozgást kicsikarni belőle, a kalibrálót tekergethetem, gyakorlatilag alig állítja a keménységét... A speed lock mire jó ennél a telónál? Ötletem sincs, az amúgy is kemény rugózást még meg is fogja, szilárd burkolaton sincs rá igazából szükség, mert tekeréskor alig mozog az eleje. Állandóan koppan, még egy 50 mm-eres göröngynél is, folyton nézem, hogy mikor esett szét az eleje.
Tapasztalat
Amúgy sem prémium kategóriás bicóm első lecserélendő darabja. Jól elszidtam, de sztem. ez egy ipari hulladék, 28k-s tescós bicóba való förmedvény.
Erre ajánlom
munkába járni 15 km/h-val...
Ennyiért vettem
készülékhez járt...
Szerinted hasznos?

Balázs737 avatar
29 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Na hát ez a kis villa egész szépen mozog, nem rúg vissza, csavarokkal semmi gondom nem volt, átlagosan karbantartod, hidegben kicsit lomhább de nem vészes, és 100 mm-ből 70-et ki is hozott ami ennyiért elég jó.
Hátrány
nem igazán... ennyiért abszolút megéri.
Erre ajánlom
kezdőknek
Ennyiért vettem
próbáltam
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Vincz Patrik avatar
91 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Ahhoz képest hogy egy sima zsirzós xcm, kurvajól mozgott. Bár én nagyon sokat foglalkoztam vele,szóval igy jó állapotu maradt.
Hátrány
nicns visszaút csillapítás.keveset mozog, bár az útját kimozogta.Bár kicsit kotyogott, de nem volt zavaró
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Strech007 avatar
25 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nem rosz teloa 100-mmből átlagban 5-6 cm használ ki de ha ugy adódik akkor akár 9cm vagy fullshock, a sarat birja. Nem annyira nehéz.
Hátrány
Háát... nemigazán használja ki a 10 centit a beálitocsarakok nehezen mennek nagyon jól el kell kapni a pontot hogy tudd állítani nekem kb 3 hónapja van meg de már van egy eléggé zavaró kotyogása
Erre ajánlom
hát teljesen kezdő dirtősoknek meg nagyon enyhe dhr-a.kezdő telónak jó kezdőknek. én bombert akarok venni
Ennyiért vettem
Nemtom:P
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

WheelerRider avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

nekem legkeményebben is mozog szépen.

az útját is szépem kimozogja

szépen csillapít 7-8 méteres ugrókon is.

Hátrány
kicsit nehéz, meg 1 colos az enyém
Erre ajánlom
én enyhe donwhillre használom, meg freeride-ra, de dirtre és mindenre, de csak óvatosan
Ennyiért vettem
7000
Csatolt képek
Suntour XCM első teleszkóp
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mali slalom m2 avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, csak kipróbáltam, dirt/street gyerekként
Előny

egész jó mozgás

gyárilag jól be van lőve

Hátrány

nem lehet nagyon állítani

63mm rugó út

Tapasztalat

Haver vett mali cobrát 2009-eset és hát kipróbáltam xcm v.2!

nem rossz de ha teheted inkább egy hosszabbat!

Erre ajánlom
dirt-re is elmegy de akkkor már marzo
Ennyiért vettem
haveré
Szerinted hasznos?

patrik2831 avatar
9 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
az utat kimozogja ki is probáltuk!hidegben még nem probáltam.A beállítócsavarok müködnek rendesen.
Hátrány

Egy kicsit kotyog de nem vészes észre se lehte venni

Erre ajánlom

mindenre ha tudod mit bir és  mit lehet vele csinálni.

Ennyiért vettem
12000 a haverom
Szerinted hasznos?

rájder avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Olcsó, amíg nem tudsz venni másikat, addig megteszi. Nem olyan nehéz (1,8 kg), van benne lockout.
Hátrány
100mm-ből talán 70-et mozog, de azt is darabosan. Nem lehet olyan puhára állítani, hogy xc-hez vagy enyhe terephez jó legyen, pedig arra gyártják. Kavicsos terepen olyan, mintha merev villád lenne, semmit nem mozog. A kisebb ugrásokat jól veszi, de a nagyobbakat nem bírja. A tárcsa nagyon csavarja, 160-nál nagyobbat senki ne próbáljon belerakni. Elég dúrván köpi a zsírt, a szimeringek már eleve sz*rok.
Tapasztalat

V2-es lockout-os verzióm van, de nem sokáig. Jövőhéten rakok a helyére egy RS Torát vagy egy Manitou Axel Super RTWD-t.

Ha egy ehhez hasonló de megbízhatóbb telót szeretnél akkor ajánlom a Rock Shox Dart 3-at vagy a Manitou Axel-nek az Elite változatát.

Erre ajánlom
Elvileg XC-hez gyártják, de ahhoz túl kemény, az erősebb dirt-öt nem bírja, dh-hoz túl kicsi. Csere telónak jó, ameddig nem tudsz egy jobbat venni.
Ennyiért vettem
ezt adták a bringához
Szerinted hasznos?

roller13 avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
nekem igazából az xcm v2-es van.5-6cm kimozog nem köpi az olajat
Hátrány
nem mozogjaki az utat
Tapasztalat
azt még nem tudom, hogy hidegben mennyíre mozog
Erre ajánlom
xc,város
Ennyiért vettem
biciklibe volt
Szerinted hasznos?

karpatiaa avatar
77 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
100 mm rugó út, viszonylg jó beépítési magasság, jól mozog, ha állítod van eredménye (nem túl nagy:P) bírja a kisebb ugrásokat!
Hátrány
könnyen el kezd kotyogni.... műanyag szimeringek...
Szerinted hasznos?

Kormány Tamás avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Sztem nagyon THX bár még nem vagyok nagyon sokat tapasztalt bringás mert még alig egy éve foglalkozok vele aktívan.De a tapasztalatom hogy egy éve használom komolyabb karbantartások nélkül és még mindig tökéletes a mozgása, 100mm simán mozogja és nem tapasztaltam semmi kotyogást sem pedig kapott már Normafát Mátrát meg mindent amit csak tudtam. Azt modjuk sajnálom hoy a beállítócsavarok műanyagok, ez egy kicsit mintha gagyinak tűntek volna de ez legen a legnagyobb baja. A tárcsafék nem tom mennyire tekerheti meg mert én inkább V fék párti vagyok.
Hátrány
Tényleg csak az állítócsavarokat tudom felhozni de ez már csak szőrszálhasogatás.
Tapasztalat
mondjuk ettől függetlenül szeretném lecserélni egy 130 vagy 150mm re.Mondjuk a 150mm az lehet hazavágja a vázat de ki tudja. 
Erre ajánlom
Kezdőknek haladóknak xc, cc, dirt esetleg könnyebb freeride egyaránt ajánlom szerintem nem okoz senkinek csalódást.
Ennyiért vettem
alapból ez volt a vashoz
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

46-60 (107 vélemény)
Rendezés
Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

1-9 (9 kérdés)

Kérdések Statisztika
Suntour XCM olajossá alakítása?
11 válasz
utolsó: 2017. okt.
Suntour XCM cseréje jobb teleszkópra
19 válasz
utolsó: 2015. dec.
Suntour XCM szétszedése, szimering cseréje, karbantartása
3 válasz
utolsó: 2014. dec.
Suntour XCM kotyog. javítható?
3 válasz
utolsó: 2014. dec.
Suntour XCM szétszedés?
1 válasz
utolsó: 2014. feb.
Suntour XCM, és az összes többi rugós miért áll be hidegben?
7 válasz
utolsó: 2014. dec.
Milyen időközönként kell kitisztítani a Suntour XCM-et?
6 válasz
utolsó: 2013. máj.
Melyik az erősebb: suntour xcm vagy rst launch?
17 válasz
utolsó: 2013. okt.
Suntour XCM szimering csere, milyen való bele?
8 válasz
utolsó: 2012. okt.
1-9 (9 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour XCM termékkel kapcsolatban: