Suntour XCM első teleszkóp

107 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév: 2007 (frissítve: 2007.05.)
  • Listaár: 25.000 Ft

Használt Suntour XCM BOOST eladó
25.000 Ft
új árához képest: 0%

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



76-90 (107 vélemény)
Rendezés

pufadtkavics avatar
3 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Előnye hogy elég szépen mozog és ha 70 kg vagy és a legpuhábbon van, akkor kimozogja a távot és talán az ára.
Hátrány
Én pontosan 174 km-ert mentem vele, ebben volt egy bakonyi keményebb menet, a többi városon belül és már most annyira kotyog hogy már kicserélik garanciálisan. A kisebb gödrökben, kátyúkban valamennyit csillapít, de nem az igazi. A képen látszik a vonal hogy a 60kg-om alatt a legpuhábbon meddig mozog, bár ha ráhasalok azér tovább megy.
Tapasztalat
Tesóm 8.000 Ft-os RST-je már 2 éve panasz nélkül működik, igaz kisebb a rugóútja és kicsit merev a mozgása, de sztem még az is jobb mint ez.
Erre ajánlom
Szerintem ez a teló arra jó hogy amíg tönkre nem megy, van időd összeszedni a pénzt egy jobbra, bár csak városi használatra végülis jó. Én inkább kiadnék pár ezer forintal többet és akkor van egy rendes villám.
Ennyiért vettem
Bicóhoz volt
Csatolt képek
Suntour XCM  2008 első teleszkóp
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Erdő biker avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Szépen néz ki, jól mozog, am telóutat szépen kijárja, jól csillapít, állítható!
Hátrány
Kátyúkban nem csillapít annyira, egyelőre többet nem tudok róla
Erre ajánlom
kezdő MTBseknek!
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dagi avatar
7 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Szerintem ahoz képest, hogy egy olcsó belépő szintű villa egészen jól mozog. Olajcsillapítás is van benne de nem az igazi, a lockout viszont király rajta. Elég jól is néz ki.
Hátrány
A kisebb úthibákat és egyenetlenségeket nem nagyon mozogja ki, nem elég merev. Nekem egy mongoose otero elitben volt gyárilag de rögtön cseréltem mert visszafogta nagyon a gép teljesítményét. 160- as tárcsánál nagyobbat semmiképpen sem szabad rátenni.
Tapasztalat
Asszem mindent leírtam már... Az ár per teljesítmény négy répa csak akkor érvényes, ha jóval húszezer alatt kapod meg, annál többet nem szabad érte adni.
Erre ajánlom
Elsősorban olyanoknak ajánlom akik most ismerkednek a terepbringázással, vagy egyszerűen nem akarnak sokat villára költeni.
Ennyiért vettem
új bringába volt
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Cleinor avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Olcsó..

Egész jól kimozogja az útját..

Hátrány

Nem csillapít rendesen.

Valahogy se nem elég puha se nem elég kemény.. Nem egészen úgy mozog mint ahogy kéne neki...

Lehet állítani de nagyon szenvedősen.

Nekem PoPlock-os verzióm van, DE: ha benyomom a poplockot akkor is mozog még kb 2milit, ami pont elég ahoz hogy kopogjon.

Juteszemben.. Kopogás... Időnként akkorát bir koppanni amikor vissza löki magát hogy a szívem fájdul bele...

Tapasztalat

Én ezt egy Merida Matts Miamin nyúztam másfél évig, városban, enyhe terepen.

Tárcsaféket nem merek rárakni, maradjunk annyiban, inkább veszek egy erős Tora-t.

Erre ajánlom

Ha nem bicóhoz kapod akkor inkább ne vedd meg ha egy picit is komolyabbra vágysz.

Kezdőknek, Vfékhez jó.

Ennyiért vettem
Bicóhoz kaptam
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

lasali avatar
15 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny

 /// használt, lock out nélküli, 100mm es, min 2 éves cuccról lesz szó, egybe írtam ahogy eszembe jutott és később osztottam részekre hogy betartsam a tagolást... /// 

3. rész: egy merev villánál azért kicsit kellemesebb vele az út, de amúgy semmi... (van rajta v meg tárcsa konzol már ha ez tud előny lenni más nem jut eszembe :-S ) esetleg tűrhető a design, meg talán nem fog egyhamar széttörni a h*lyegyerek alatt a beépített anyagmennyiség miatt, csak nem értem ez így hol xc villa ""

Hátrány

2. rész: Úgy kaptam meg a telót hogy alig mozgott valamit, meg a bal oldalból jött valami szutyi kifele. Szétszedtem. Alján van két hanyományos anya, kicsavarod utána egyből szétesik. Az alsó rész az egy ilyen egybe öntött aluminium csoda, belül van valami műanyag szerű dolog amin csúszik a beszúszó szár, a becsúszószárnak a vége el van préselve abba van a rugó, szétszedhetetlen, ebből kilóg egy igénytelen öntött vas rúd csak úgy össze vissza ferdén áll, ez nyomja össze a rugót, a végére menet van vágva amire az alján az anya van hajtva, az felett meg egy öntés hibás gagyi műanyag valami ami középen tartja ezt  rudat, ez felett meg egy ilyen régi fajta (egy helyen megy csak rá a villás kulcs, amúgy ezis ilyen öntés hibás...) ellen anya van ami csak úgy oda van tekerve mert a menetnek nincs vége, meghúznám aztán elnyesné a menetet. ENNYI, ennyi az egész, csak néztem hogy ezt komolyan gondolták-e...

Az alsó rész halál könnyű viszont a felső rész az iszonyúan nehéz, a tömítései nem érnek semmit, ilyen sima gumi köpeny a felső, alatta meg van egy kisebb kis dölés szögű befelé mozgási lehúzónak látszó izé valami műanyag szerű gumiból semmit nem ér kb és iszonyat igénytelen...   Na most amikor az enyimét szétszedtem, ez egy németből behozott használt bringába volt, büdös víz állt az aljában, a bal oldali becsúszó meg azért volt dzsuvás mert ahol legkiljebb lévő pontjánál  megkapta a terhelést ott lekopott ez a króm színű felületkezelés a becsúszóról és felrohadt az anyag. Na én ezt felpolíroztam lelakkoztam, a teló belselyét meg kimostam WD40 el, kitörölgettem, aztán beöntöztem motorolajjal utána meg végigkentem mol os csapágy zsírral aztán úgy raktam össze. 

Na most a két becsúszóba lévő rugó feszességét lehet állítani felül kis csavarókkal, csavarod egy évig és kb 10% al lesz keményebb ha fullra betekered mint ha full kint lenne.... lock out sincs, így szívtam vele a sok mászásnál...

Járni jár a teló (főleg ameddig ki nem jön a belekent zsír),  de borzalmas, én a gázló 130 on voltam vele 8 óra pár perc alatt csináltuk végig, folyamatosan pattog a teló kezelhetetlen a bringa eleje, nyomnom kell lefele hogy ne pattogjon el az útról, rámegyek valami huplira beül aztán visszadobja az elejét, nagy tempónál ha ritmusosan kap el felütéseket akkor már kezd életveszélyessé válni... amúgy meg füvön széjjel rázza a kezedet semmit nem tompít. Meg be lehet ingatni, kap egy pár huplit abba az ütembe ahogy tekersz és elkezd fel le járni nagyon jó... mint egy rossz lengéscsillapítású autó...  Nem tudom hogy dolgozza ki nektek az utat de nekem egy darabig bemegy (7cm) aztán utána már csak ilyen atom leérkezésekkor megy tovább... húztam rá egy gyors bilincset hogy lássam mi történik...

Komolyan már arra gondoltam hogy jobb lett volna egy merev villa ehelyett... az legalább nem lett volna ilyen irtó nehéz... 

Egyébként ennek még van egy olyan hibája is hogy ki lehet kopva már az a műanyag amibe a becsúszó csúszik mert iszonyatosan kotyog, másik hogy a rugónak meg annak ami összenyomja valami borzalmas hangja van, ahogy felüti egy gödör vagy fűcsomó stb csörög zörög az egész iszonyatos, de ha betekerem a rugó feszesség állítót akkor is csinálja ""

 

Tapasztalat

1 rész: Használtan vettem egy montit, mert amúgy országútizom, csak ismerőseim biztatására, meg a természet csábítása miatt gondoltam hogy teszek egy próbát ebben a műfajban is.

Tesztet úgy írom hogy előtte csak egy telóm volt, az is sun tour, egy lock outos trekking villa, azzal én még el vagyok, nem volt vele különösebb bajom hogy cserélni kéne jobbra. Úgyhogy ha egyszer lesz egy normális telóm akkor majd kap ez a teszt egy szerkesztés gombot akkor talán reálisabban tudok majd írni.

Na de szerintem nem kell nagy tapasztalattal rendelkeznie az embernek hogy azt mondja erre hogy ez egy borzalom. 

Ritkán adok ilyen kevés répát, de ez szerintem többet nem érdemel többszöri átgondolásra se...

Ha kérdés, vélemény, stb megfogalmazódik benned az olvasottak után, nyugodtan használd az "üzenet" gombot, el fogom olvasni... 

Erre ajánlom

4. rész: Senkinek semmire főleg, írhatnák még hülyeségeken hogy papírnehezéknek stb... (enyém már arra se jó mert annyi olajat meg zsírt raktam bele hogy mozogjon hogy telefolyatná a papírt) de igazából nincs kedvem ahhoz se mert kicsit felhúzta az agyam... Gyűjtögetsz hozzá és veszel egy normálisabb rock shox dart ot vagy tora-t, ha megtehetem majd én is egy tora 318 ba fektetek be ezt meg kivágom a kukába...

 

Ennyiért vettem
hasznt bringába vlt.
10 olvasó 70%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

R@mb0 avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
jól mozog semmi bajom nincs vele én egy caprine x-onlee-hez kaptam amúgy
Hátrány
1 baja van hogy nincs visszaútcsillapítás :(
Tapasztalat
nemtom hogy egy telóhoz mit lehet még írni talán azt hogy a 2008-ashoz  fekete a menet ami 2 héttel később elkezd kopni
Erre ajánlom
szerintem streetre is mehet(de még csak tanulok)meg persze dirtre
Ennyiért vettem
alap volt,sztem 26000
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Doniboy avatar
8 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
sztem nagyon jó kis teló,kimozogja az útját,finoman mozog
Hátrány
én azt vettem észre hogy mikor vettem nemtudtam kellően keményre állítani de mostmár kemányree is tudom állítani(többet tudok tekerni az állítóján mint újonnan)
Tapasztalat

aki nem 10 méteres ugrásokra akarja használni akkor nyugodtan megveheted:D

én nem kímelém és nagyon jól bírja

Erre ajánlom
enyhe dirt,dh
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Specializedpr0 avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Nagyon jól mozog,kimozogja a maxot.jól éz ki

szval nagyon jó az egész és birja a strapát! 

Ilyen árba nagyon jol teljesit:) 

Hátrány
Sztem nincs nagyon.....
Erre ajánlom
Enyhe Dirt,DH....Abban nagyon ottvan:)
Ennyiért vettem
12.500
7 olvasó 71%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

_dave_ avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Sztem faxa kis telló. Végigmozaogja a tellóutat,az állítojával sincs gondom, még 1x sem volt gond vele az elmúlt 1 évben.
Hátrány
hidegben/télen kicsit bemerevedik de nemsok idő meglazítani.
Tapasztalat
Nemárt néha 1 kis olaj.
Erre ajánlom
cc,dirt
Ennyiért vettem
13000
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zhel avatar
4 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

teccik a kidolgozása de ótvar rajta a porvédõ így levágtam és jobban mozog lol.

könnyen tudtam kimerevíteni. de úgy is kell hagyni nem kell piszkálni:)

Hátrány

porosodik.én keményen dirtelek vele és nem kotyog nincs holtjátéka csak hipp hopp kiszárad és valami gusztustalan hangja van.

szétszedni nem tuidtam mert nincs hozzá leírás csak egy kép van hozzá aminek a feliratozása ukrán vagy ilyesmi.ha valakinek ilyenje van vegyen jobbat de ne rst-t mert azt odaveri. 

Erre ajánlom
kezdõ dirt street. vagy akinek nincs pénze másra.
Ennyiért vettem
3000
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zsolt320i avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Sziasztok,

 nekem is ilyen van!

A hétvégén voltam Balaton körüli  úton.

Ha nincs kimerevítve(lockolva) teljesen elégedett vagyok vele,.

Hátrány

Ha kimerevítem akkor van kotyogása, minden kis gödörben üt, és "csattan"!Menet közben nem lehet lock-unlockolni, aminek nagyon nem örülök!

Normális ez?

Vigyem vissza vagy lehet állítani rajta?

Erre ajánlom
Terepre jó, mert ott nem merevíted ki a teleszkópod
Ennyiért vettem
Bicón volt
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Peti025 avatar
4 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Olcsó, kimozogja mind a 80at, ritkán koppan, könnyû.
Hátrány
Kicsi mozgás, tárcsa nem való rá.
Tapasztalat
Én nagyon szeretem. Dirt/streetre használom, nem arra való de kifejzetten megvagyok elégedve. Eddig 3x koppantottam egy év alatt pedig 75 kg vagyok. Szerintem nagyon jól mozog, tény hogy nem árt neki az olajcsere, és a rendszeres tisztitás. Ebben az árban a legjobb! sokáig használtam tárcsával elõször 185össel de az halál volt neki, 160asal viszont türhetõ.
Erre ajánlom
XC
Ennyiért vettem
12 000
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zazzi avatar
8 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
jól mozog még 80 kg alatt is zárható
Hátrány
nekem csak tárcsás van na ezt a féket nem szereti csavarja gyötri ha felülök megeszik kb 2 centi rugóutat ha elázik valami szörnyen szürcsög
Tapasztalat
itt fentebb
Erre ajánlom
szerintem v fékkel enyhe mindenre amire kitalálták arra jól megfelel
Ennyiért vettem
bihajjal eggyütt
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Fincy avatar
Fincy
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 8000 km-en keresztül, vitrin/garázs bicósként használtam
Előny
Az enyém 80-as és azt ki is mozogja.28,7-es becsúszószárak elég jól mutatanak.Sztem szépen mozog.Van rajta tárcsa előkészítés.Sztem előny:AZ ÁRA 11900Huf!!!!
Hátrány
Hidegben egy kitsit felkeményedik.A csavarodásról nem tudok mert V-fékem van.Az enyém sajna már lóg egy picit...talán nem jó darabot fogtam ki...
Tapasztalat
Már leírtam.Összességében nem rossz.Az ára miatt 5 répa.
Erre ajánlom
XC
Ennyiért vettem
11900Huf
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Danaskull avatar
Danaskull
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nekem csak 80-as van de lock-os és az állíthatóságával sincs bajom habár nem nagyon lehet észrevenni.Azt a 8 centit nagyon jól kimozogja én még kotyogást nem vettem észre pedig rángatom eléggé az elsőféket.
Hátrány
Talán egy kicsit lehetne keményebb de ez a saját véleményem.Egyedüli problémám h még nem mertem szétszedni mert a hivatalos oldalon nem is szerepel ilyen h XCM H 80 LO -így nemtom mire számítsak:(.Szerintem nekem a csillapításos van mert ha nem csavarom el teljesen a lockot akkor csillapít.Aki már szedte szét az ha tud segítsen e-mailben:danaskull@freemail.hu nagyon jól jönne.THX
Tapasztalat
Nekem nagyon bejött,akár hideg akár meleg nem számít mindig jól mozog, nem kell eszetlenül használni mert nem arra van->a túl bátrak ne vegyék;).Én mint kezdő mindenes terepen ,városban és ugrálgatásra egyaránt használom és tökéletes az ára meg túl jó is az ember azthinné h ennyiért nem lehet ilyen jó telót kapni.Nagyon megéri!!!!!!!
Erre ajánlom
Inkább XC-re de enyhébb street-re ,dirt-re ,(dh-ra meg freeride-ra nem mert arra túl puha)
Ennyiért vettem
Vázzal eggyütt 40000
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

76-90 (107 vélemény)
Rendezés
Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

1-9 (9 kérdés)

Kérdések Statisztika
Suntour XCM olajossá alakítása?
11 válasz
utolsó: 2017. okt.
Suntour XCM cseréje jobb teleszkópra
19 válasz
utolsó: 2015. dec.
Suntour XCM szétszedése, szimering cseréje, karbantartása
3 válasz
utolsó: 2014. dec.
Suntour XCM kotyog. javítható?
3 válasz
utolsó: 2014. dec.
Suntour XCM szétszedés?
1 válasz
utolsó: 2014. feb.
Suntour XCM, és az összes többi rugós miért áll be hidegben?
7 válasz
utolsó: 2014. dec.
Milyen időközönként kell kitisztítani a Suntour XCM-et?
6 válasz
utolsó: 2013. máj.
Melyik az erősebb: suntour xcm vagy rst launch?
17 válasz
utolsó: 2013. okt.
Suntour XCM szimering csere, milyen való bele?
8 válasz
utolsó: 2012. okt.
1-9 (9 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour XCM termékkel kapcsolatban: