Suntour XCP 75 2006 első teleszkóp

24 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2006
    (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 17.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



16-24 (24 vélemény)
Rendezés

Doszpod Viktor avatar
Doszpod Viktor
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Én még annyira nem vagyok otthon ezekben a témákban, de nekem bevált! Az ugratásoknál remekóül megfogja a bringát anélkül hogy lekoppannna, pedig sokszor elég lehetettlen helyekről ugrálok!
Hátrány
Csak annyi hogy egy kicsit talán akadozik a finom mozgásoknál!
Tapasztalat
Nagyon örülök neki hogy ennyire lehet tuningolni, talán majd ah lejár róla a gar akkor majd én is megpróbálkozom vele, de addig nem próbálkozom! egyébként 80ért vettem brigával eggyütt úgyhogy nem lehet több egy 20asnál
Erre ajánlom
Városi bringásoknak és hegyi kerékpárosoknak egyaránt
Szerinted hasznos?

NB avatar
NB
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
a mozkása az elég puha de elég szar bemegy vagy 30mm et azmeg elég gyönge
Hátrány
az álithatosága tök gagyi meg minden
Tapasztalat
nem csilapit semmit mondjuk jol néz ki más nem
Erre ajánlom
boltba járásra (max váro9st nézni)
Szerinted hasznos?

Szalacsy Sanyi avatar
Szalacsy Sanyi
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
OLCSÓ, SZÉPEN MOZOG (KICSIT ÉRDEKESEN DE JÓL) ÉS 1 DARABIG ÁLLITHATÓ AZ ÚTJA
Hátrány
1 HÓNAP UTÁL BESZART AZ ÁLLITHATÓSÁGA, GYENGE A FELÉPÍTÉSE MEG KOTYOG MINT AZ ISTENFAXXA
Tapasztalat
SZAL ENNYI PÉNZÉRT INGYEN VAN. ÉN 2 ÉVIG ZUZTAM, UGRATTAM ,ESTEM MEG MINDEN ÉS MOST ÉRTEM EL ODA HOGY AZT MONDOM: FEL KÉNE UJJITANI..KOTYOG DE NAGYON, NEM LEHET ÁLLITANI MÁR , KISSÉ GÖRBE IS ((= DE ÉN NAGYON NYOMATTAM..4X-DS- VAGY ENYHÉBB FELHASZNÁLÁSRA TÖKÉLETES!
Erre ajánlom
HÁT MAXIMUM KEZDŐ DJ-4X VAGY NAGYON AMATŐR ÉS CSÖVES FR.-RA, DE ARRA NEM SOKÁIG.
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Géza avatar
Géza
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
könnyű, tűrhetően néz ki
Hátrány
gyenge, szutyok sztem alig mozog, ha meg kiveszed belőle az elasztomert akkor meg koppan:p
Tapasztalat
hátnah... tipikus suntour:p, koppan én ezt útálom, tehát lecseréltem egyből
Erre ajánlom
én spec naon kezdőknek, ha kivesszük az elasztomert akkor lehet h mozogni fog egy picikét
Szerinted hasznos?

LACC avatar
LACC
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Merev masszív villa a tárcsafék sem csavarja
Hátrány
a mozgása amíg nem nyúltam hozzá elég gagyi volt hogy ugymondjam
Tapasztalat
Összességében nagyon remek kis teleszkóp és mióta kikerült az elasztomer azóta remekül mozog! de még gondolkodom hogy lehetne többet kihozni belőle
Erre ajánlom
XC CC re való eza teleszkóp de enyhe ugratáshoz is használható
Szerinted hasznos?

hardy 3 avatar
hardy 3
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Ár/Érték arány Egyszerűen király
Hátrány
Sérülékeny
Tapasztalat
Én összehasonlítottam a Manitou Black-el és szinte mindenben versenyképesnek találtam. Az árához képest sokkal többet nyújt mint a Black!
Erre ajánlom
Utcai trükközésekre, kisebb hegyi terepekre
Szerinted hasznos?

Feky avatar
Feky
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Tapasztalat
bezony Róbertnak igaza van egyik haveromank is az van és eléggé fasza,ja és a boltba 27ezerbew kerül a 2005ös modell
Szerinted hasznos?

Kovács Róbert avatar
Kovács Róbert
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Könny, olcsó, nagyon jól bírja a strapát (meg minden mást is) és arra használod amire akarod
Hátrány
Az hogy gyárilag baromira nem mozog, de nagyon egyszerűen ki lehet hozni belőle a maximumot.Kár, hogy levékonyították az XCP-95-höz képest.
Tapasztalat
Kicsikukás!?!?!?Vam neked egyáltalán ilyen teleszkópod?Tudsz te egyáltalán bicilizni (vagy még megragadtál a pótkerekes korszakban).Amúgymeg mi a fa**nak írsz ide, ha nem is tudsz semmilyen tapasztalatot a teleszkópról?!?!?!?!? Gyík vagy öreg........JA és soha nem került 15-be!!20 körül van az ára te nagyagy......
Erre ajánlom
PL kerózni, de akinek mire kell arra jó (univerzális)
Szerinted hasznos?

Kovács Róbert avatar
Kovács Róbert
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Aránylag olcsó és jól tuningolható, könnyű, tátcsafék szem, "állítható"
Hátrány
eredetileg mozog, vagy 60 mm-t, vagy annyit se.a tárcsafék csavarja, bár én az alsó lábat kézzel tudom feszegetni, lehetne kicsit vaskosabb
Tapasztalat
Nos.gyárilag a mozgása elég korlátolt.ezért aztán az első dolog volt, hogy kivegyem mindkét oldalon a rugóbol az elasztomert, ami majdnem olyan hosszú volt, mint maga a rugó.ezután hótt királyul mozgott, csak túl sokat.annyira, hogy nagyobb erőlködés nélkül le lehetett koppantani.később még mindíg nem voltam megelégedve ézért a következő merényleteket követtem el.a teló nyomorúdján van egy műanyag valami, ami attól véd, hogy a becsúszó megűsse a kűlső szárat.szerintem ehhez a feladathoz elég nagy volt, ezért megfeleztem.így már többet mozgott valamivel.de a fő atrakció az volt, hogy letekertem az állítócsavart és kivettem a rugót és beletöltöttem egyenlő mennyiségű olajat(ajánlom a hidraulika olajat)és ezután összeraktam, persze előtte jól kipucoltam.hát k.b. egy hét után ki tudtam próbálni és valami isten király volt.isszonyatosan jól mozgott, nem is olyan keveset és nem lehetett lekoppintani(leteszteltem egy elég dúrva csőrösel).nagyon állat lett.amúgy még legalább 5-6cm-rel ki tudnám húzni és meg isa fogom csinálni, csak félek, hogy leromlik a merevsége.amúgy agyári állapotához képest nagyon pöpec lett. Akinek van létszi véleményeket és hogy Magyarországon mennyibe kerül.
Erre ajánlom
Legfőképp CC, de street is jó, Dirt, 4cross(csak nics csilllapítás)
Szerinted hasznos?

16-24 (24 vélemény)
Rendezés
Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour XCP 75 termékkel kapcsolatban: