Suntour XCR LO első teleszkóp

64 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév: 2006 (frissítve: 2007.04.)
  • Listaár: 22.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



61-64 (64 vélemény)
Rendezés

czpetike avatar
czpetike
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Csak sima XCR-em van, de ennek nem nyitok új topicot. Nagyon erős, nem kerül sokba, Mg külső szár. Csak száraz terepen és városban szoktam használni, de szépen mozog és nincs hangja, nem zörög. A rendszeres mosáson kívül semmilyen karbantartást nem élt át.
Hátrány
Mozoghatna puhábban a kisebb egyenetlenségek kiküszöbölése végett, tehát rázós, ha göröngyös úton mész.
Tapasztalat
Nagyon jó teleszkóp, amire kitalálták, arra tökéletesen megfelel. Lebeszéltek az egyik hárombetűs konkurens márkáról, amit ennyiért lehet kapni, és nem bántam meg a dolgot. Ha olcsó terepgépet akarsz, ennél ne add lejjebb.
Erre ajánlom
Ráírták, hogy csak Lesure XC-re ajánlják, de szerintem mindenre jó, ami belefér az XC kategóriába.
Ennyiért vettem
22000
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gyumi avatar
Gyumi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
jól mozog, erős, olcsó
Hátrány
nehéz egy kicsit, és ha belemegyek egy buckába és esetleg hirtelen felkapom, koppan egyet, de ritkán fordul elő
Tapasztalat
hát, nekem meg van kb. 1 éve és 2 hónapja és eddig semmi baja nem volt. Bár nekem a sima változat van, nem a lockout-os. Jól mozog, télen kicsit keményebb lett, de nagy elváltozás a mozgásban nem volt megfigyelhető. Nagyon jó a terepkövetése, én nagyon meg vagyok vele elégedve, és az árához képest szerintem nagyon ász teló, Kösz suntour!
Erre ajánlom
hobby xc, street
Ennyiért vettem
18000
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

McMester avatar
McMester
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Legfőbb előnye, hogy olcsó, és az árához képest sokkal jobb minőségű mint ahogy azt várnánk. A blokkoló jól jön a meredek emelkedőkön.
Hátrány
nehéz
Tapasztalat
Nyáron egész jól mozgott, de mikor eljött a tél, szó szerint merevvillává keményedett kiengedett blokkolóval is. Olaj kell bele, aztán tökéletes lesz. A BB5-ös tárcsafék nem csavarja, jó erős. Kicsit nehéz, de ez vele jár. Szerintem jól is néz ki. Tényleg egy rendes közép szintű teleszkóp végre a Suntour-tól. Jó vétel volt.
Erre ajánlom
terepezés, városi használat, túrázás, (~60 kilóig kezdő ugrálgatás)
Ennyiért vettem
21.000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

HNbikeboy avatar
HNbikeboy
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Eleinte egész jó, szépen bemozog és nincs vele gond
Hátrány
Egy idő után mikor hirtelen kihúzom koppan de olyat hogy az eszem megáll, és ez nem csak 1 idegesítő részlet mivel az ugrásokban is hátráltat, én 1 hardy 3-ast vetem és ahoz ez járt :S
Tapasztalat
.
Erre ajánlom
hát ugrálásra nemigazán mivel nem sokáig bírja
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

61-64 (64 vélemény)
Rendezés
Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Suntour XCR LO szimering
6 válasz
utolsó: 2014. okt.
Suntour XCR LO nehezen jön vissza, mi lehet a hiba?
9 válasz
utolsó: 2012. márc.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour XCR LO termékkel kapcsolatban: