Suntour XCR első teleszkóp

36 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
  • Modellév: 2001
  • Listaár: 43.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




csubax avatar
2 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1998, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

mozgása elmegy, ha beolajozod szuper, a telóutat kimozogja,hidegben lassú,még nem kotyog.

Hátrány
megszorult szarul mozog vagy sehogyse, ha teszel bele olajat azt visszalehet gyűjteni a becsúszókról, ezért ha sár megy a becsúszóra odatapad az olajhoz az belemegy a telóba emiatt benyomod ha belehet, és ha felemeled akkor kikell cibálni belőle a becsúszót hogy visszajöjjön, nyikorog, mielőtt nem szorult akkor ha kihúztam akkorát koppant hogy megijedtem és lekényszerültem ugrani a keróról.a "szimering" egy kalap szar.
Tapasztalat
Ha ugrok egy letörést, érkezek akkor visszapattan az eleje(kiváló csillapítás), a műanyag nyomórúdnak köszönhetően teleszkópja könnyen külön életet kezdhet.
Erre ajánlom
Dh-ra meg freeride-ra, meg a dirtet is bírja.
Ennyiért vettem
keróba vót
Csatolt képek
Suntour XCR  1998 első teleszkóp
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Suntour XCR karbantartás.
24 válasz
utolsó: 2014. ápr.
Prodigy 981 és SR Suntour XCR 011 series kompatibilisek?
4 válasz
utolsó: 2013. ápr.
RST Launch vagy SR Suntour XCR a jobb és nehezebb?
7 válasz
utolsó: 2012. máj.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour XCR termékkel kapcsolatban: