Én még a régi változatról tudok írni:
- mozgása kemény, miután beolajozgattam, kicsit szétszedtem, akkor már tűrhetőbb volt
- csillapítása nincs semmi, visszarúg és kész, ezt nagy hanggal teszi
- hidegben nem próbáltam, de szerintem az is mindegy lett volna neki
- keréknek helye van bőven
- szimmeringje vacak, a porvédő gumiharang egyik száron mindig felcsúszott, a portól amúgy sem védtek
- V- fék nem csavarta sehogy, elég erős, masszív egyébként
- picit kotyogott, de nem a sok használattól
- karbantartani nem kell egyáltalán, csak letörölgetni, ha nagyon besaraztad, viszont szétszedni, tanulmányozni, gyakorolni egy alap teló szervízelését- na arra jó :)
- beállítócsavarjai gagyi műanyagok, rugócseréhez bontani csak speciális szerszámmal lehet, bonyolult beszerezni, egyszerűbb alól megbontani
Fent megemlítettem jót- rosszat, válogasd ki, szerinted melyik hova való... :)
A mai (2o1o-es évjárattól) darabok sokkal kifinombultabbnak tűnnek, nem tudom csillapítás van- e bennük, de szerintem nagy fejlődés ment végbe a SR telókon pár év alatt... Mivel alapkategóriás bicajokba ezeket építik gyárilag nagyszámban, ezért nincs sok választás, aki így jut hozzá, az ezt is fogja használni, és természetesen egy merev villánál sokkal többet is ér, de komoly felhasználásra már használtan is jobb teleszkópokat kapni. A répákat még a réginek osztogattam (ami a képen is látható), az új lehet többet kapna.
Városi és néha erdei hétvégi bicajozgatások...
