Suntour XCT-V2 első teleszkóp

41 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév: 2008 (frissítve: 2010.12.)
  • Listaár: 16.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




johnon avatar
15 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

nekem xct v3 verzióm van de ahogy tudom akét teló közti különbség elég kicsi

-nagyon finom mozgása van

-végig mozogja az utat,de csak akkor ha a leglazább fokozatban van

-nem ellensége a sár és a por

-elég jól összerakott kis teló

-ár érték aránya tökéletes

Hátrány

-400 km után kikotyogósodott

-az állítgatás kicsit idegesítő

Tapasztalat

Magura hs 33-al használom.A fék iszonyatos ereje sem tudja szétfeszíteni a szárakat,pedig levettem a fék merevítőjét. két métert zuhantam és első kerékre érkeztem,a teló lekoppant amit eddig még soha!!!, de más baja nem történt

Erre ajánlom

xc,túra, város és igazán bármire

Ennyiért vettem
bringán volt
Csatolt képek
Suntour XCT-V2  2011 első teleszkóp
Suntour XCT-V2  2011 első teleszkóp
Suntour XCT-V2  2011 első teleszkóp
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Hol kapható persely vétel a Suntour XCT-V2 villához?
2 válasz
utolsó: 2013. máj.
Suntour XCT-V2 karbantartási tanácsok
3 válasz
utolsó: 2016. jan.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour XCT-V2 termékkel kapcsolatban: