több mint egy éve

pézsé
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
Ár/teljesítmény:
Modellév: 2004,
több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
usd, átütős, brutális váll, 37,2mm becsúszó, 100mm hosszú persely, jó tuningolhatóság.
Hátrány
Nekem túl kemény volt. a boában.
szar a szimeringje. a csavarokat cseélni kell benne mert kispótolták a hosszát.
a csillapítást is elfelejtették meg a kenést.
Bát ha benne lenne akkor 120k lenne nem 20k
Tapasztalat
Na a véleményem az hogy jó alapanyag. aki nem nyomja nagyon annak jó gyárilag.
Viszont komolyabb használatra át kell dolgozni.
CSillit kell bele tenni, olajos kenést, 4-6db szimeringet, tömítéseket csavarokat is kell cserélni, rugókat is ha növelni akarod az útját v a karakterisztikáját.
Mivel egy éve vettem volt időm filózni rajta hogy kellene megcsinálni faszára:
kezdődött a kopogás megszüntetésével. akkor meg miért ne menjen bele csilli?
belement a 2 utas levegős.
akkor már a kenés is kellene az is megoldódott a nyítolajjal.
jó szimeringeket kell beleteni.
Mivel én dh zok szeretem ha lineáris az útja ezért megnövetem 12cm re az útját meg 18cm-t mozgó rugókat tettem bele.
De így meg észre se veszem a gödröket az elejével a hátulja meg akkorát üt mit állat, de így nem rázza szét a kezem.
Ha kell valakinek szivesen megcsinálom anyagköltségbe. miskolc közelében lakom.
Mokka99@freemailhu
amódosítások után 5 5 répa ennyi pénzér
Erre ajánlom
gyáriállapotban dirt nagy letörések mert dh hoz nem elég lineáris
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?