Campagnolo Centaur első váltó

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.07.)
  • Listaár: 16.000 Ft

HASONLÓ első váltó TERMÉKEK




lincolnppl avatar
40 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Nagyon szép, igazi campagnolo minőség. Gyönyörű kinézet.

Nagyon erős, és határozott váltó. Pontoan vált.

Terhelés neki nem terhelés.

Nagyon merev. ennél jobb váltó nem is kell.

Hátrány

Kicsit nehéz.

 

Tapasztalat

Mindent megcisnál amit egy első váltónak kell, emellett még gyönyörű is. Problem?

Erre ajánlom

Mindenre, csak is centaur váltót vegyél.

1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
bovdenvezetés:

Felülhúzós


 
rögzítés:

Bilincses - konzolos


 
kompatibilitás:

10 sebességes Campagnolo rendszerek


 
hátsó fokozatok:

10


 
felső-közép min. kapacitás:

16 fog


 
legnagyobb lánckerék:

55 fog


 
bilincsméret (mm):

32-35 mm


 
váltótest:

Alumínium


 
láncvezető:

Nikkel, króm bevonattal


 
színválaszték:
  • Fekete - fehér - ezüst
  • Fekete - piros - ezüst

tömeg:

92 g


Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Centaur termékkel kapcsolatban: