Sram Force első váltó

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.05.)
  • Listaár: 15.795 Ft - 20.195 Ft

HASONLÓ első váltó TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

BF2 hungarolada avatar
141 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Gyorsan, pontosan vált
  • Elég erős a rúgó, kicsit szokni kell a váltást vele meg eléggé "csapódik" lefele váltáskor
  • Nem korrodált eddig, nem kotyog, vagy ilyesmi
  • Két lánccal használom egyikkel se volt még gond, állítani nem kellett rajta
Hátrány

Nem találtam

Tapasztalat

Előző tulaj azt mondta, hogy több red is elhajlott így lett végül force :) Nincs baj vele, jól vált. Első váltónak mindenképpen jó. Hátsónál azért kipróbálnék előtte egy ultegrát is hosszabban. [mellément, force-hoz átrakatom]

Erre ajánlom

országút

Csatolt képek
Sram Force  2011 első váltó
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
 
rögzítés:
  • Konzol
  • Bilincs

 
kompatibilitás:
  • 53/39
  • 50/36
  • 50/34
  • Sram RED 22 & Force 22 váltókarok & X GLide R lánctányérok

 
bilincsméret (mm):
  • 31,8
  • 34,9

 
váltótest:

Acél


 
színválaszték:

Titán


 
további információk:

Sram Actuation


tömeg:
  • 79 g
  • 88 g

 
láncvillaszög (fok):
  • Sram actuation technológia
  • A 11 sebességes YAW rendszer optimalizálja a váltás teljesítményét
  • Lánc leesés gátló csatlakoztatható hozzá

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram Force termékkel kapcsolatban: