Campagnolo Veloce első váltó

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.07.)
  • Listaár: 9.000 Ft

HASONLÓ első váltó TERMÉKEK




zooki14 avatar
47 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Síma kis egyszrerű váltó elöl 2 sebességet simán váltja ha hátul 7 kofot feljebb voltok csakk eggyet utána álítok és semmi baja. terhelés alatt nemnagyon váltok vele mert akkor a lánc még nincs semien lánctányéron de ha nem terheled hanem csak simán ülve tekersz akkor nagyon jól végzi a dolgát ez a Campagnolo első váltó.

Hátrány

Nem karbonból van ez a Campagnolo első váltó. bár ennyi pénzért még jó.

Erre ajánlom

Országuti

Csatolt képek
Campagnolo Veloce  2012 első váltó
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
bovdenvezetés:

Felülhúzós


 
rögzítés:

Bilincses-konzolos


 
kompatibilitás:

Campagnolo 2/3×10 sebességes rendszerek


 
hátsó fokozatok:

10


 
felső-közép min. kapacitás:

16 fog


 
legnagyobb lánckerék:

55 fog


 
bilincsméret (mm):

32-35 mm


 
váltótest:

Alumínium


 
láncvezető:

Króm-nikkel


 
színválaszték:
  • Fekete
  • Ezüst

tömeg:

98 g


Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Veloce termékkel kapcsolatban: