Campagnolo Veloce első váltó

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.07.)
  • Listaár: 9.000 Ft

HASONLÓ első váltó TERMÉKEK




lp1978 avatar
52 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Miche 10s lánccal és Campa Veloce hajtóművel használom, tökéletesen működik ebben az összeállításban. Keresztbe váltáskor utána állítható, így nem ér bele a láncba. Egyszerűen beállítható, és egy év használat után még nem kellett utánaállítani.

Hátrány

Semmi gondom nem volt vele egy év használat alatt.

Tapasztalat

Sokkal simábban vált, mint az eddig használt Shimano Sora.

Erre ajánlom

Országúti.

Csatolt képek
Campagnolo Veloce  2011 első váltó
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
bovdenvezetés:

Felülhúzós


 
rögzítés:

Bilincses-konzolos


 
kompatibilitás:

Campagnolo 2/3×10 sebességes rendszerek


 
hátsó fokozatok:

10


 
felső-közép min. kapacitás:

16 fog


 
legnagyobb lánckerék:

55 fog


 
bilincsméret (mm):

32-35 mm


 
váltótest:

Alumínium


 
láncvezető:

Króm-nikkel


 
színválaszték:
  • Fekete
  • Ezüst

tömeg:

98 g


Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Veloce termékkel kapcsolatban: