Teszi a dolgát rendesen, megbízhatóan.
Nem kotyogósodik könnyen.
A terelőlemez tartós, de hangosan csattog rajta a lánc, nem ártana egy kis gumirozás az aljára.
Hangos.
Nem volt bajom vele, havernak se, elégedett.
Teszi a dolgát rendesen, megbízhatóan.
Nem kotyogósodik könnyen.
A terelőlemez tartós, de hangosan csattog rajta a lánc, nem ártana egy kis gumirozás az aljára.
Hangos.
Nem volt bajom vele, havernak se, elégedett.
Én 1 év-ig használtam ez idő alatt tökéletesen működött.
Akiknek nem fontos a terhelés alatt való jól váltás, és nem használják saras területen, azoknak csak ajánlani tudom.
XC, Terep, Túra,
Shimano
Könnyű
Tökéletesen vált több1000 km után is.
Klasszikus kinézet.
Nem rozsdásodik be.
Kb. olyan súlyban van, mint az XTR, vagy bizonyos XTR-eknél még könnyebb is.
Az egyik váltóm, a legrégebbi kissé kotyog már a préseléseknél. De váltást nem befolyásolja.
2000-ben ilyennel szereltem a Gépemet. 2008-ig használtam. 5-6 km-t tettem bele. Semmi gondja sincs, most a falon van, mert nincs olyan gép, amire kellene. Ez egy alsókanalas volt. Szerintem az alsókanalasak jobbak. Az én alsókanalasom pl. könnyebb, mint a 2008-as XTR.
Egy másik gépemre is ilyet szereltem, csak felső kanalast. Ez már nehezebb.142 gramm.
Tökéletesen működik. Igaz, 1000 km-nél kevesebb van benne.
Szerintem minden MTB-re tökéletes. 9-es, 10-es váltórendszerhez kötelező (mivel ez a belépő szint a 10-esekhez). Szerintem első váltónál csak a kinézet és a tömeg az, ami változik a Shimanonál.
Tehát Deore, LX, XT, XTR kb. ugyanazt tudja, csak egyre könnyebbek és drágábbak.
Váltásbeli különbséget én legalábbis nem érzek. A régi Deorem is tökéletesen vált, csakúgy, mint a 2008-as XT-m.
- vátás pontos vele, de nem terhelés alatt - akkor késik, pontatlan
-sárban nem dolgozik jól - tisztítani kell mindenképpen
-1500 km után nem tapasztaltam még hibát nála
-terelőlemez minősége a márkát tükrözi, eddig nekem jól funkcionál
Dobja a láncot - de lehet, hogy még a beállításon kellene korrigálni.
Város, általános
Könnyen,gyorsan pontosan vált. Nem hinném,hogy túl sokkal többet tud nyújtani bármelyik első váltó. Kis terhelés alatt jól vált.
Eddig nem tapasztaltam hátrányt,feltehetően a drágább modellekkel szemben pontatlanabb,lassabb
Hátránya nincs, de azért ez nem egy XTR, szóval árának megfelelő használatot ajánlok.
Olcsó és a kialakítása szép. Ennyivel ki is fujt az előnye nálam. Kicsi (MTB) tányérokkal használva, könnyű a váltás vele.
Ha a nagy tányérokat (trekking tányérok) használom, neház a váltás. pontatlan, terhelést nem bírja. Sarat ne szeretin..... Cserélem SRAM X.9-re.
túrázás, XC
Halk váltás, megbízható.
Még nem tapasztaltam kotyogást.
Strapabíró
Elég vész volt pontosan beállítani, néha dobta a láncot, de már minden rendben van vele.
Nagyon ritkán terhelés alatt "van hangja".
Összességében abszolút megéri az árát.
minden szép és jó rejta nem kell feszegetni a bilincset, nagyon élvezet vele a váltás. sram lánnccal használtam, és semmi probléma nem volt veleterhelésnél semmi változás a teljesítményben, rozsdálni nem fog az biztos
nem tudok róla csak előnyt írni
jól, és könnyen beállítható
mindenre
a váltás gyors egymásutánban sem akadáj neki shimano hs 50-es lánccal.Nagyon tartós anyagokból van.Nem akadály az időjárás,de a port nem nagyon szereti.Nem kotyog nem kell állitgatni a hozzáadott műanyag gyűrűvel minden vázra könnyen felszerelhető.
A terelőlemez rossz beállításnál kopni kezd,de nem veszélyes mértékben.Ha a váz alatt fit a váltóbowgen akkor kicsit nehezebb a váltóhoz csqvarozni, de megoldható! Az első beállítás nehézkes,mert a rugó túl erős és ledobja a lánccot a fogaskerék mögé!
nekem tökéletesen bevállt és megint csak az ár-értk arányt tudom felhozni.
bármire
Kissé nehézkesen rakja a láncot az XT-hez képest, de ettől függetlenül jól vált bármilyen körülmények között, még nem kotyog csak egy nagyon picit és nem rozsdásodik.
Lassú.
Őt is mint szinte mindent használtan vettem/kaptam a hátsó váltóval együtt, nagyon kevés kilométerrel! Nekem szuperul müködik terhelés nélkül lefele és felfele váltáskor, terhelve felfele késik 1kicsit, de elhanyagolható hiba! ( nem váltok vele fel-és le terhelve :D ) Birja a sarat, elég merev és még nem kotyog! Őt is 3naponta össze hozom WD40 nevű barátommal! nekem felső bilincses verzioja van, de szerinten nincs jelentösége, vagy igen?
Mint irtam nem szereti a terheléses váltást felfele!
Nekem bevált marad! :D
Szerintem mindenkinek mindenre!
Terhelés alatt ez a 2010 modell, iszonyat módon pakolja a láncot.
Plussz sárgyűjtője is van , nem volt rá panaszom.
A váltás minősége kifogástalan nálam, lejjebb az összeállításom.
Teljesen fémből van korábban Tourney váltóm volt attól érezhetően gyorsabb, határozottabb működése van.
alul-felül húzós kivitel (Dual-pull)
bilincs
Shimano
10
festett alumínium
fekete-ezüst
A változatok teljes kínálata
"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."
A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.
A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.
A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.
A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.