Shimano SLX 2018 első váltó

20 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.01.)
  • Listaár: 10.300 Ft

HASONLÓ első váltó TERMÉKEK



16-20 (20 vélemény)
Rendezés

satta avatar
14 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Vált . Csendben teszi a dolgát . Mintha ott sem lenne .

Hátrány

S tényleg olyan , mintha ott sem lenne , mármint ami a dizájnt illeti . Nekem az alsó bilincses változat van a bringámon , aminek elég jelentéktelen a kinézete . A felső bilincses változat egy dobozban pihen , mivel azt a tag miatt nem tudtam felszerelni a vázra . Az bezzeg szép ...

Tapasztalat

Az átdobó milyenségéből nem szoktam nagy dolgot csinálni . Ma már z Acera is ugyan úgy teszi a dolgát , mint az XTR . A többi csak marketing , meg dizájn !

Ezért is a két répa az ár /érték -re !

Erre ajánlom

Bárkinek , bármilyen montira , trekingre .

Ennyiért vettem
7.200
Csatolt képek
Shimano SLX  2010 első váltó
4 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Puzsi avatar
9 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny

Időtálló...

Hátrány

Nincs...

Tapasztalat

A váltók közül ő kapja a legkissebb terhelést, szóval ő bírja a legtovább... Ez megint egy olyan dolog, amit megveszel és használod míg meg nem unod vagy el nem kopik a váltó kanál...

Erre ajánlom

Láncot terelgetni... Szinte minden stílushoz ajánlom... Ha jól állítod be, gyors és pontos lesz!!!

4 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kellys avatar
10 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Ha nincs terhelve, pontosan és gyorsan vált.  Megfizethető.

Hátrány

Terhelés alatt többször kibabrált velem. :(

+ sok utánállítás.

Tapasztalat

Shimano CN-HG73 lánccal használom. Hegynek felfelé nehzkesen vált (85 kg vagyok) Két alkalommal hosszú másodpercekig egyáltalán nem akart leváltani a nagy tányérról a középsőre (bagatelnek tűnhet, de 2 órányi hegynek fel után egy ilyen kis kellemetlenség egyenértékű a halállal) + egyszer a középső tányérról nem a kicsire rakta, hanem simán ledobdta az  egészet.

Arról nem is beszélve, hogy rendszeresen utána kell finomhangolni, mert vagy a kis tányéron, vagy a nagyon, a láncvezető valamelyik oldala néha-néha érinti a láncot.

Erre ajánlom

Még friss a kapcsolat :) majd két év múlva elmondom, hogy ajánlom-e !?

Ennyiért vettem
bringához adták
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Pietro avatar
22 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, sima XC-sként használtam
Előny
Terhelés alatt tűrhetően vált, amúgy zökkenőmentessen működik. Strapabíró, bármlyen időjárási körülmény között használható. Jól néz ki.
Hátrány
Gyakran kell állítani, ill ezt nehéz jól végrehajtani.
Erre ajánlom
XC-seknek, vagy bárkinek aki terepre használná.
Ennyiért vettem
a bringán volt
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Borz avatar
8 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

teljesen jó, merev első átdobó. még mondhatni tesztelés alatt van, 1-2 hónapos a cucc, de eddig tökéletesen működött minden körülmények között, full SLX rendszerrel, HG lánccal mondhatni egy pillanat alatt vált, terhelés alatt is.
XT minőség kicsit olcsóbban - valószínű egy 2009-es szériában azért újítanak, finomítanak kicsit a japánok. eddig a sárral sem volt gondja, de különösebben sokat nem volt alkalma kapni; eső utáni agyagos földről, tócsákból felverődő mocsokkal megbirkózott szépen.

Hátrány
egyszer váltott túl, de az az én hibám volt - bevállaltam egy közel lehetetlen kaptatót, és a középsőről nem a kistányérra dobta a láncot, hanem teljesen le. de ferdén, taposva mint a hülye csapattam hegynek fel, szóval ezt nem is rónám fel igazán negatívumként, főleg hogy bejáratós korában történt.
Tapasztalat
nem akarok egyelőre hosszú távú következtetéseket levonni, update talán várható, de azt mondom, teljesen elégedett vagyok a cuccal, főleg hogy nincs XT árban sem.
Erre ajánlom
elvileg ez az all mountain kategória, tehát elvárja az ember, hogy váltson terhelés alatt is. működik is rendesen, hegyre föl, völgybe le.
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-20 (20 vélemény)
Rendezés
 
típusszám :
  • FD-M7020
  • FD-M7025

 
bovdenvezetés:

alul-felül húzós kivitel (Dual-pull)


 
rögzítés:
  • nyeregvázcső
  • középcsapágy
  • konzolos (Direct Mount)

 
kompatibilitás:

Shimano


 
hátsó fokozatok:

10


 
teljes kapacitás:
  • 18 fog (FD-M670, FD-M671, FD-M672)
  • 14 fog (FD-M675, FD-M676, FD-M677)

 
felső-közép min. kapacitás:
  • 10 fog (FD-M670, FD-M671)
  • 12 fog (FD-M660, FD-M661)

 
legnagyobb lánckerék:
  • 42 fog (FD-M670, FD-M671)
  • 44/38 fog (FD-M675-B, FD-M676)
  • 40/38 fog (FD-M675-E)

 
láncvonal (mm):
  • 50 (FD-M670, FD-M671, FD-M672)
  • 48,8 (FD-M675, FD-M676,FD-M677)

 
bilincsméret (mm):
  • 28,6
  • 31,8
  • 34,9

 
színválaszték:

fekete-ezüst


 
további információk:
  • Speciális nagy kerékhez tervezett Dyna-Sys meghajtás a jobb hatékonyság, könnyű kapaszkodás érdekében
  • Könnyű működés és és igény szerinti finom vagy erőteljes váltás
  • Alacsony profilkialakítás a megfelelő hézag érdekében
  • 42-32-24 és 40-30-22 foggal is kompatibilis

  • Rendezett bowdenvezetés oldja meg a köpennyel való érintkezés problémáját (FD-M676-D)

  • Nagyobb lengéscsillapító-mozgás és oldalsó köpenyhézag a ferde alakú bal forgáspontkivitel miatt (FD-M676-B, FD-M676-D)
  • Csak felsőhúzásos új összekötőelem opció (FD-M676-T-B/D)

FD-M672

  • Fokozott váltáshatékonyság
  • Hatékony bowdenvezetés a könnyű váltóműködés érdekében
  • Side-Swing kivitel
  • Jobb irányíthatóság
  • Nagyobb hézag a nagy kerekeknek

FD-M677

  • Továbbfejlesztett váltás stabilitás
  • Megbízható első váltás változatos terepen
  • Megnövelt húzóerő tartomány a hosszú utakra tervezett kerékpároknál lánc dörzsölődés nélkül
  • Jobb váltáshatékonyság
  • Hatékony bowdenvezetés a könnyű váltóműködés érdekében
  • Új Side-Swing kivitel nagy kerekű kerékpárhoz
  • Jó irányíthatóság
  • Nagyobb abroncs hézag a nagy kerekeknek
  • Rövidebb láncvillával kompatibilis
  • Kerékpárosra hangolt
  • Szélesebb és erőteljesebb áttételi arány tartomány
  • Sima profilú első váltó lemez, amelyen elfér a széles fogazat »»Csendes működés, nem hallatszik a lánc dörzsölődés »»Kompatibilis a hagyományos felszerelési lehetőségekkel •• Magas bilincs, alacsony bilincs, D-típus, E-típus (lemez nélkül)

tömeg:
  • 153 g (FD-M670-A-B)
  • 142 g (FD-M670-A-E)
  • 155 g (FD-M671-A-B)
  • 145 g (FD-M671-A-D)
  • 138 g (FD-M675-B)
  • 129 g (FD-M675-E2)
  • 157,5 g (FD-M676-B)
  • 145 g (FD-M676-D)
  • 152,1 g (FD-M672-H)
  • 136,5 g (FD-M672-L)
  • 140,5 g (FD-M672-D)
  • 126,5 g (FD-M672-E)
  • 149 g (FD-M677-H)
  • 133 g (FD-M677-L)
  • 141 g (FD-M677-D)
  • 124 g (FD-M677-E)

 
láncvillaszög (fok):
  • 66-69 (FD-M670, FD-M671, FD-M675, FD-M676)

Shimano logó

Shimano márka bemutatás

"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."

A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.

A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.

A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.

A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.