Sram 3.0 első váltó

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.05.)
  • Listaár: 4.390 Ft

HASONLÓ első váltó TERMÉKEK




biker rieder avatar
biker rieder
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Jól működik,olcsó.
Hátrány
Baromi nagy.
Tapasztalat
Előtte Lx-em volt,azelőtt meg sis. Valahol a kettő között van,de jóval közelebb az lx-hez!!! Minimálisan kb1/5-ével lassabban vált,de teljesíténybe csak ennyit vettem észre köztük. Persze jóval nehezebb a 3.0,de én meg nem vagyok grammhuszár,tehát nem érdekel. Tök jü lyen áron megéri megvenni. Adtam neki az ívet rendesen,mondom kipróbálom mit bír,de a sarat is simán birta. Pedig nem vicc,de szinte semmi nem látszott a váltóból.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
bovdenvezetés:

alul-felül húzós kivitel (Dual-pull)


 
rögzítés:

bilincs


 
kompatibilitás:
  • Sram
  • Shimano

 
hátsó fokozatok:

7/8


 
legnagyobb lánckerék:

42 fog


 
bilincsméret (mm):
  • 31,8 (adapterrel)
  • 34,9

 
váltótest:

acél


 
láncvezető:

acél króm bevonattal


 
színválaszték:

fekete


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram 3.0 termékkel kapcsolatban: