Sram X5 első váltó

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.05.)
  • Listaár: 12.520 Ft

HASONLÓ első váltó TERMÉKEK




sipi7710 avatar
35 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Ha jól beállítód nincs gond a váltással! Sram PC-971 lánccal használom!

Terhelés alatt is jól vált! (bár inkább igyekszem nem úgy váltani)

Jól tűri a sarat és a vizet is!

Nem kotyog!

Hátrány

Az ára az nagy hátrány de meg kell fizetni a minőséget :)

Tapasztalat

Eddig nagyon is megbízható volt nagyon jól működik a Sram X-5 rendszeremmel :)

Probáltam már Sram X-7 váltót is és kölönbséget nem éreztem!

Erre ajánlom

XC meg akinek jó, megbízható első váltóra van szüksége :)

Ennyiért vettem
6400
Csatolt képek
Sram X5 első váltó
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
bovdenvezetés:

alul-felül húzós kivitel


 
rögzítés:

bilincs


 
kompatibilitás:
  • Sram
  • Shimano

 
hátsó fokozatok:
  • 2x10
  • 3x10

 
bilincsméret (mm):
  • 31,8
  • 34,9

 
váltótest:
  • Acél / alumínium
  • Hidegen kovácsolt alumínium

 
láncvezető:

Hőkezelt acél


 
színválaszték:
  • fekete
  • ezüst

tömeg:

179 g


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Sram X.5 első váltó használható-e 8-as fogsorral?
3 válasz
utolsó: 2011. szept.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram X5 termékkel kapcsolatban: