Sram X5 első váltó

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.05.)
  • Listaár: 12.520 Ft

HASONLÓ első váltó TERMÉKEK




hthtamas avatar
12 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Váltása jó terhelés alatt is  (sram lánccal )

Sár nem probléma neki

 

Hátrány

Sajnos hamar kotyogni kezd ( 1000 - 2000 km )

Terelőlemezei sem a legjobbak ( shimano deore átdobó sokkal masszívabb )

Tapasztalat

Most is ezt használom, váltása jó, de ez a lötyögés gagyivá teszi.

Másik bicón volt shimano deore na az nem lötyögött és többet is nyúztam...

Erre ajánlom

Használd amíg jól vált, ha megunod kuka és vegyél x9 et vagy shimano deore tól felfele válassz

Ennyiért vettem
bicón volt
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
bovdenvezetés:

alul-felül húzós kivitel


 
rögzítés:

bilincs


 
kompatibilitás:
  • Sram
  • Shimano

 
hátsó fokozatok:
  • 2x10
  • 3x10

 
bilincsméret (mm):
  • 31,8
  • 34,9

 
váltótest:
  • Acél / alumínium
  • Hidegen kovácsolt alumínium

 
láncvezető:

Hőkezelt acél


 
színválaszték:
  • fekete
  • ezüst

tömeg:

179 g


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Sram X.5 első váltó használható-e 8-as fogsorral?
3 válasz
utolsó: 2011. szept.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram X5 termékkel kapcsolatban: