Suntour XCC-202 első váltó

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[1.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[1.3]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 3.000 Ft

HASONLÓ első váltó TERMÉKEK




david51 avatar
29 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
a semminél többet ér
Hátrány
se nem gyors se nem pontos...
a kis tányért el lehet vele felejteni, a terelőlemez olyan ellenálló mint a gyúrma, nagy tányéron ha hátul 7esnél nagyobbra teszed akkor a terelőhöz ér a lánc
egyfolytába kijön a bovden a horonyból és akkor a váltásnak annyi, lehet szerelni.
az x.7hez képest nehéz
Tapasztalat
megkockáztatom hogy a shimano tourney hatékonyabb, monnyuk annál azér erősebb, de nem hatékonyabb....
a répák melletti szöveg nagyon találó...
"sz*r, de működik" néha...
viszont télleg pénzkidobás szerintem...
5300 és 5700 körül már nagyon jó váltót kapni előre (sram x.7;shimano xt). Ilyen árak mellett pedig ez egyszerűen nem éri meg.
Erre ajánlom
esetles 2 tányéros bicókra csak városba és semmi olyan ami eséssel járhat
Csatolt képek
Suntour XCC-202 első váltó
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
bovdenvezetés:

alul-felül húzós kivitel


 
rögzítés:

bilincs


 
hátsó fokozatok:

8


 
teljes kapacitás:

20 fog


 
legnagyobb lánckerék:

42 fog


 
láncvonal (mm):

48


 
bilincsméret (mm):
  • 31,8
  • 34,9

 
váltótest:

acél


 
láncvillaszög (fok):

66-69


Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour XCC-202 termékkel kapcsolatban: