Avid 2.0 fékkar

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév: 2000
  • Listaár: 8.000 Ft

HASONLÓ fékkar TERMÉKEK



1-8 (8 vélemény)
Rendezés

Tehén. avatar
5 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
-Előnyök?
-Jó hosszú, de nem kotyog. Kézre illő. Avid! Meghúzza rendesen a bowdent.:D
Hátrány

-Hátrányok?

-Van?

Tapasztalat
Mennyi ideig fogom használni fent látható!
Erre ajánlom

-Kinek/Mire ajánlod?

-Hátmostan mit írjak. Mindenre jó. =)

2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ghosty avatar
Ghosty
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
szuper jo. nincs mit mondani rola. tokeletes. Nem hajlik, nem nyulik. A bovdent jol huzza.
Hátrány
idonkent azert ujat kell venned :( 5 ev alatt szetkopott, pedig keveset hasznalom :) A kopas miatt lötyög a fekkar a keretben. Goondolom az azel tengely kipoptatta az alu keretet.
Tapasztalat
Esesekkel vigyazz, mert az anyagabol kifolyolag szepen hajlik, es utanna nem javasolt a visszaalakitas, mert eltorik. Inkabb hasznald gorben :)
Erre ajánlom
barkinek tokeletes. Nekem tetszik.
Szerinted hasznos?

Zsol avatar
Zsol
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
SpeedDial szuperjó (fokozatmentes bovdenhúzás-állító), ergonómikus fékkar, kiváló minőség
Hátrány
5 év alatt lekopott a felirat ;-( :-D
Tapasztalat
Jobb, mint bármelyi más sima fékkar! Jó minőség, majdnem örök életű.
Erre ajánlom
Mechanikus tárcsafékhez is jó.
Szerinted hasznos?

Noname_one avatar
Noname_one
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
!OLCSÓ!.kifogástalan működés,tartósság,Speeddial
Hátrány
-
Tapasztalat
Jo király fasza megabrutál gigajó
Erre ajánlom
Mindenki a ki tud valahonnan ilyet szerezni
Szerinted hasznos?

Janos avatar
Janos
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1999, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
elég hosszú a fékkar állítható a moduláció (speeddial)
Hátrány
nincs
Tapasztalat
Tévedés amit az előbb írtál. Mert egyáltalán nem kotyog, ha jól beállítod. A fékkar tövében van egy hernyóimbuszcsavar (a tengely közelében). Ha azt meglazítod, be lehet állítani (utána ismét meghúzni).
Szerinted hasznos?

Makky avatar
164 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2000, több mint 1 évig, versenyzőként használtam
Előny
Elegge merev. Jol nez ki. Fokozatmentesen allithato bowdenhuzas.
Hátrány
Jobban szeretnem, ha kisebb jateka lenne. En meg dragan vettem (12900)
Tapasztalat
Teszi a dolgat.
Erre ajánlom
XC
Szerinted hasznos?

Népi Angyal avatar
Népi Angyal
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2000, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Precíz, de masszív kar, jól adagolható és érezhető fékérzet.
Hátrány
Nincs.
Tapasztalat
Ezért a pénzért ez A FÉKKAR. Megnyugtató módon fémből van, tehát merev a kar; igen pontosan beállítható, és a bowdenhúzás-állítás is fokozatmentes (nem mintha sok hasznát látnám).
Erre ajánlom
Bármilyen V-fékhez bárkinek.
Szerinted hasznos?

Kiki78 avatar
32 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2000, 1 évig, versenyzőként használtam
Előny
Fokozatmentes bowdenhuzas mennyiseg allitas.Merev.Jol nez ki.Jo ar/telj. arany.
Tapasztalat
Semmi kulonos.Jo kar.Azt nyujtja,ami elvarhato.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-8 (8 vélemény)
Rendezés
Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.