Avid FR 5 2013 fékkar

148 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.05.)
  • Listaár: 2.100 Ft

HASONLÓ fékkar TERMÉKEK



136-148 (148 vélemény)
Rendezés

umf POWA avatar
umf POWA
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
hát pl: nagyon könnyű, a fékerő az tényleg nemveszik el és olcsó
Hátrány
nekem szétbaszta a menetet a csuklójában mivel túlszorítottam de ha nemszorítod meg nagyon akkor talán jó
Tapasztalat
jó kis fékkar de hosszútávon gyenge
Erre ajánlom
mindenre kivéve DH/ fr
Ennyiért vettem
2800
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kamis avatar
20 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Tapasztalat
Eddig noname fékkarjaim voltak, azokat használtam egy avid bb5 és egy shimano brm-495-ös tárcsafékhez. Akkor is jól fogtak, de ezekkel a karokkal még jobb a fékhatás. Nem hittem volna hogy ennyit dob majd rajta. És baromi olcsón, abszolút megérte.
Ennyiért vettem
2000
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tamás avatar
Tamás
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Könnyű, nem mozgósodik ki, OLCSÓ
Hátrány
a festék hamar lekopik
Tapasztalat
vegyetek ilyet, ár/érték arányban a legjobb bowdenes kar
Erre ajánlom
mindenre, mert könnyű és erős
Ennyiért vettem
3200
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

keep it real:P avatar
keep it real:P
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
merev mint az állat, sokkal jobb mint a deore, és ócsobbé van! mostmá mondhatjuk h ócsó... jól fékez, remekül kézre áll meg nem tom nekem nagyon tetszik...ja és nem lötyög ellenben a deoréval...
Hátrány
elzúztam vele, és a forgáspontnál letört... mondom akkor jó!!! nem kell annyira meghúzni és akkor állítólag jó!:P
Tapasztalat
szépen megtörtem, be is néztem hogy úr isten mi ez, de van még 1 uho nem olyan nagy kár érte... persze azé nem örülök:S:S... 10000x jobb mint a deore.. az egy papír.. összehajlik ha olyan lögyök minden baja van nem szerettem de ez isten ahoz képest...
Erre ajánlom
amire akarod!!! mindenre jó!!!
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

majomember avatar
majomember
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
hát...erős, nem lötyög, "lágy", merev
Hátrány
egy dirtesés és tőből letört
Tapasztalat
egy k*vajó fékkar, nem lötyög, erős,DE TÖRIK A MEREVSÉGE MIATT
Erre ajánlom
mindenkinek!!! csak ne ess:D
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mátrix avatar
mátrix
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
nem lötyög nagyon bírja a strapát
Hátrány
nincs
Tapasztalat
bár egy picit drága de nagyon megéri az árát vegyétek mert jó
Erre ajánlom
mindenre
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Norm avatar
Norm
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, varacskosdisznóként használtam
Előny
olcsó, jól müködik, kétoldali, könnyen állítható
Hátrány
van eggyáltalán???
Tapasztalat
nekem nagyon jól müködik, soha semmi bajom nem volt vele
Erre ajánlom
Bárkinek aki bowdwenes
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

red87 avatar
red87
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
szép. könnyen állítható. pontos. kényelmes. mindkét oldalra felrakható. olcsó.
Hátrány
kicsit sérülékeny a kar fekete festése...
Tapasztalat
nagyon tetszik, sokkal jobban néz ki, mint bármi más... nagyon olcsón jutottam hozzá, egy visszamaradt készletből, egy bicóboltban, vadonatújan 2990,-ért...
Erre ajánlom
bármire, minden bowdenes féken csak javítani tud...
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

csoki avatar
csoki
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
hát sztem ez az egyik legjobb fékkar mechanikus tárcsafékekhez, nem hajlik,könnyű,occsó, ár/érték arányban a legjobb
Hátrány
még nem találkoztam vele
Tapasztalat
jobb mint a shimano deore (árban ugyan annyi) könnyebb és merevebb
Erre ajánlom
fékezésre
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

karfi avatar
karfi
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
eleg merev, konnyu. kinezetre tetszik, bar ez szubjektiv persze. az ara sem veszes.
Hátrány
a karrol kopik a festes, egyszer kicsit raestem es elhajlott a kar (tudom, direkt van igy kikepezve, azert kicsit erosebbnek gondoltam). aztan kezzel visszahajlitgattam es azota jo, bar kicsit kotyog
Tapasztalat
nekem bejott.
Erre ajánlom
cc, en bb7 tarcsafekhez hasznalom, ahhoz is van szanva
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

DH KING! avatar
DH KING!
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
MINDEN!!! MEREV ,KIRÁLY,ERŐS,NAGYON JÓ!!!
Hátrány
SEMMI!
Tapasztalat
KIRÁLY!
Erre ajánlom
MINDENKINEK MÉG A LEGDURVÁBB DÓGOKRA IS!
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

scott avatar
scott
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
erős, tartós, szép
Hátrány
nincs
Tapasztalat
kellően merev, esésből származó ütéseket is bírja
Erre ajánlom
bármilyen mech. fékhez
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tboy avatar
Tboy
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, csak kipróbáltam, triálos fenegyerekként
Tapasztalat
Haj! Kíváncsi lennék a véleményetekre! Nem nagyon tudok róla semmit, ezért kéne a sok tapasztalat. THANX ;)
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

136-148 (148 vélemény)
Rendezés
 
anyag:

alu


 
kompatibilitás:

V-fék és mechanikus tárcsafék


 
bilincsméret (mm):

22,2


 
szimmetrikus fékkar:

igen


 
kiszerelés:

db vagy pár


 
állítási lehetőség:

fékkar elérés


 
szín:
  • fekete
  • fekete-ezüst

tömeg:

155g/pár


 
további információk:

AVID kiinduló kategória, V-fék és mechanikus tárcsafék használóknak. Jellemzője a rendkívül erős kivitel, precíz kidolgozás, hatalmas fékerő-átvitel, alacsony súly. A fékkar jobb és bal oldalra is felszerelhető.

  • Anyaga: Hidegen kovácsolt alu, visszatérítő rugós szerkezet
  • Egybeépített kormányrögzítő bilincs, mindkét oldalra szerelhető kialakítás
  • "Bend-Zone": A szerkezet kialakítása lehetővé teszi a húzókar elhajlását bukás esetén, így a ház és a mechanika nem sérül. Ez az elhajlás kis mértékben visszaállítható, így a kerékpározás még folytatható.
  • Szín: pezsgő színű vagy fekete ház, fekete kar
  • Súly: 155g

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Avid FR 5 fékkar mekkora kormányra megy rá?
1 válasz
utolsó: 2015. feb.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid FR 5 termékkel kapcsolatban: