ocssó,és jóó..mutatós...jóó megfogni...,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Nem tapasztaltam,nem tul sokat használtam még...dolgozni járós kerón van,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Király.
dolgozni járni...:)
ocssó,és jóó..mutatós...jóó megfogni...,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Nem tapasztaltam,nem tul sokat használtam még...dolgozni járós kerón van,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Király.
dolgozni járni...:)
Olcsón jutottam hozzá, pofonegyszerű a beállítása
Valahogy nem az igazi, pedig egy SD5 fékkel használom, kopik a kar, főleg a végei felé, enyhén lötyög
Alapvetően azért nem rossz, de nem hiszem, hogy megint vennék ilyet.
XC, túrázás, maratonozás
Szépen lehet vele adagolni, nincs vele gond. Egy Hayes MX1-el használom
a finom beállítás tökéletes
fogása kényelmes
nekem lassan több mint egy éves, picit kezd kotyogni.
a csavar benne elég gyenge, nem árt kicserélni, mert elnyalódik
nekem lassan több mint egy éves, picit kezd kotyogni.
a csavar benne elég gyenge, nem árt kicserélni, mert elnyalódik
Szinte mindenre, de csak ésszerű határok között ! :D
- nagyon olcsó
- jó a minősége
- jol is néz ki
- ár / érték aránya hibátlan ez a legjobb fékkar ebben az árkategóriában...
- jó a fogása
- a csavar nem a legjobb minőség
- egy kicsit hamar kopik
- más nincs neki...
Avid BB5-tel használom, mivel mechanikus, ezért az adagolni annyira nagyon nem lehet mint a hidrásat. sok állítási lehetőség nincs rajta, tök egyszerű, de masszív fékkar. A fogása számomra tökéletes, pont olyan távol van, és pont olyan hosszú a kar, amilyen nekem kell. Nem kotyog, nem lötyög. Eséseket eddig jól bírta, nem hajlott, nem repedt, nem tört. Bowden rögzítése tök egyszerű. Ára is jó, szép is. Feketébe is lehetett kapni azt hiszem.
nincs.
bármire
A fékerő jól adagolható, V-fékkel használom.
A fogása nekem kitűnő, pont kézre áll, kiváló az elérhetősége, nem kellett külön állítanom a kézméretemhez.
A bilincs is elég erős, a csavarok is jó minőségüek.
Nem lötyög, nem kotyog.
Nincs. A használat ideje alatt nem jelentkezett probléma.
- Jól adagolható fékerő.
- Olcsó
- Szép kialakítás
- Kényelmes fogás
- Festése viszonylag lassan kopik.
- Több színváltozatba kapható.
- Nemsok minden romolhat el rajta.
-Utóbbi időben elkezdett kotyogósodni.
Nagyon jó kis fékkar, megvagyok vele elégedve.
mindenre
Nagyon egyszerű, nagyon jó. Kovácsolt aluminium fékkar, ha kell visszahajíltható. Olcsó, igénytelen. Nem lötyög, jó a forgáspont, merev. Állítható rajt a bowdenház feszítés (nem tudom mi a neve), fékkartávolság. Flip-flop.
Nem kétcsavaros a bilincs része.
Nagyon jó és megbízható fékkar, igénytelen, megveszed, felteszed, használod. A régi szürke nekem jobban tetszett.
Teljesen jó a festék alig kopik nem törik nem hajlik a csavarok is jól vannak meg oldva az egész teljesenjó.:)
a fék karnál aholvan az ajjum onnan kezi le koptatni a vestéket.:/
Dirt/street/dh/trial
-jól adagolható a fékerő, hayes mx4-el használom
-kényelmes a fogása
-nem lötyög
-nem kotyog
-olcsó
Eddig nem tapasztaltam, jó kis fékkar ez.
Ez egy olcsó és jó minőségű fékkar, semmi több.
mindenre
könnyű és olcsó
nincs
brutális fékerőt lehetett kihizni belőle bb7 fékkel! a forgáspontok perselyezettek, nagyon egyszerű szerkezet... a bowden végén az a bütyök a bal karnál kattogott, de bowdenkötegelővéggel ki lett feszítve. nem igazán tudok hátrányt mondani. volt kényelmesebb kar is, amit próbáltatam, de megállít egy ujjal is megállít(slx azért erősebb, de a ryde-ot szerintem verte gyári(!) pofával)
Olcsó, egész könnyű, nem sok minden van rajta ami elromolhat. Könnyű beállítani. Ezen kívül más fékkarom nem volt még, az előző és a mostani gépemen is az van, de teljesen meg vagyok vele elégedve.
Nem tudok hátrányt mondani erről a cuccról.
Azoknak ajánlom akik olcsón szeretnének fékkart venni, és nem a plafont veri az igényességük.
Gyakorlatilag az országútizáson kívül bármire.
Shimano Alivio fékkel használtam. A fékerőt lehetett adagolni. Bármelyik oldalra felszerelhető. Olcsó. Szinte mindenhol lehet kapni. Olyan anyagból van ami ha elferdül vissza lehet hajlítani, ez nekem sokszor kapóra is jött.
Festése gyorsan lekopik. Eséseket nem nagon bírja, könnyen visszahajlítható de így könnyen el is hajlik. A sok elferdüléstl és visszaegyenesítéstől teljesen szétment már az egyik ezért cserélnem kellet. Elég gyorsan elkezd lötyögni.
Olcsó jó aki nem akar túlságosan durvulni annak nagyon megéri.
LIGHT DH FR DIRT végülis mindenre, boltba járni is jó.
-Avid bb7 fékkel kiválló a fékerő
-a fogása nagyon jó
-a forgáspontok is jók
-szép megjelenés
-masszív fékkar (nem csavarodik,hajlik)
-olcsó
-Avid:)
NINCS!
Nagyon jó fékkar csak ajánlani tudom.
dirt,street.dh,4x BÁRMIRE!
Nagyon merev, nem hajlik, nem nyúllik.
Nagyon jó fékerő átvitel.
Igényes minőségi kialakítás.
Bármelyik oldalra felszerelhető.
Könnyű (könnyebb mint a drágább SD7, igaz kevesebbet "tud").
Kedvező ár, így az alsóbb kategóriában gondolkodók is hozzájuthatnak egy nagyon jó fékkarhoz. Sokat dob a fékerőn egy "no name" kar után akár egy olcsóbb V-fékkel kombinálva is.
Hamar elkezd kopni a festés a karról.
Én SD5-ös V-fékkel használtam illetve most BB7-es tárcsafékkel. Mindkettővel tökéletes.
Minden V illetve bowdenes tárcsafékhez.
alu
V-fék és mechanikus tárcsafék
22,2
igen
db vagy pár
fékkar elérés
155g/pár
AVID kiinduló kategória, V-fék és mechanikus tárcsafék használóknak. Jellemzője a rendkívül erős kivitel, precíz kidolgozás, hatalmas fékerő-átvitel, alacsony súly. A fékkar jobb és bal oldalra is felszerelhető.
Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.
1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.
1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.
2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.
Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.
Kérdések | Statisztika |
---|---|
Avid FR 5 fékkar mekkora kormányra megy rá? |
1 válasz
utolsó: 2015. feb.
|