Avid FR 5 2013 fékkar

148 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.05.)
  • Listaár: 2.100 Ft

HASONLÓ fékkar TERMÉKEK



91-105 (148 vélemény)
Rendezés

Brollybike avatar
208 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, csak kipróbáltam, túrázgató/városi harcosként
Előny

Nagyon jó ár-érték arányú kis fékkar, amit V-fékhez és bowdenes tárcsafékekhez is használhat az ember.

Mintkét oldalra felszerelhető kialakításából adódóan.

Fekete-ezüst és szürke-fekete színekben elérhető.

Kis imbusz csavarral állítható a fékkartávolság. 

Olcsó és még jól is néz ki.

 

Hátrány

Ide nem nagyon tudok mit írni, mert igazából nincsenek nagy hátrányai. 

Ha esik az ember ez is eldeformálódhat, eltörhet, mint bármelyik másik. 

A fekete fékkaros változatról lekophat a festék a ujjaknál, de ha ez annyira zavar valakit az vegye az ezüst fékkaros verziót. 

Maximum egy idő után ki tud kotyogósodni, mint sok másik is, de ez persze nem két hét használat után következik be. 

Tapasztalat
 
Erre ajánlom
Bárkinek, akinek bowdenes fékrendszere van.
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szoki007 avatar
20 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

olcso

szép

nagyon szépen adagolhato vele a fék (ezesetben bb5)

könnyü

mind2 oldalra felszerelhető

Hátrány

kissé kopik de ez sztem alap dolog egy fekete karnál...

nekem már eléggé kotyog... de nem zavaró

Tapasztalat
nagyon jókis fékkar és olcso is ahoz képest van ugye ennek a drágább változata , sztem felesleges...
Erre ajánlom
bármire
Ennyiért vettem
1500
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gubi0925 avatar
9 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
FASZA NAGYON visszaugrik a helyére rögtön szép is és jól állítható a bowden állító csavarral a fékpofa!!!!
Hátrány
SEMMI
Erre ajánlom
ahol kell fékezni oda!!!!!
Ennyiért vettem
2000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

hauserjoci avatar
13 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, triálos fenegyerekként használtam
Előny
-szép
-szépen mozog
-esésnél csak hajlik nem törik, később visszahajlítható
Hátrány
-a fékkarnak a tartó csapja mindig kijön a tetején.
Tapasztalat
1x egy esésnél pont rá estem és elferdült az egész test, amit később csőfogóval visszahajlítottam és azóta teljesen jó. A csap jött ki mindig, de azt azóta beleragasztottam és azóta jó
Erre ajánlom
bármire jó :D
Ennyiért vettem
1800
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

xrider avatar
29 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Jó anyag és kivitelezés.Avid :D Merev és nem hajlik, jó ár/érték arány.
Hátrány
nincs
Tapasztalat
Hát én csak v-fékkel használom, így nem tudom megmondani, hogy milyen tárcsafék mellett, de szerintem ott is jó lehet.
Erre ajánlom
Mindenhova tárcsa és v-fékhez egyaránt.
Ennyiért vettem
1400 Ft
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Valentino avatar
10 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
  • Jól néz ki
  • nekem fekete van :D
  • Avid
  • nem törik mint az elötte lévő bike+
Hátrány
Még nem találtam de hamarosan úgyis le lesz váltva.
Tapasztalat
már nem tudok mit írni de azt írja ki a gép hogy kicsit bővebben
Erre ajánlom
amire akarod...én dirt-re használom meg régen trial-ra
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

UMF_rider avatar
9 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

jól néz ki

elég jó fékkar

ingyen volt

 

Hátrány

semmi

 eddig nem vettem észre semmit max annyi baja van hogy a fekete részen kopik a festék

Erre ajánlom
ahova kell fék
Ennyiért vettem
ingyen volt
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bláziusz avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Jól néz ki, nagyon jól illik az ezüstös szín a feketéhez, jó a hangja :P, nem törik, nem csúszik kesztyű nélkül sem. :)
Hátrány
Kicsit megkopott a fekete festés, amikor a falnak támasztottam és megkarcolta a fal.
Tapasztalat
Én egyszer elestem a bringával, és nem tört el a fékkar, csak egy kicsit meghajlott. Ez könnyen orvosolható volt. Nem csúszik, jól néz ki, eddig amennyi fékkart láttam, azok közül ez tetszik a legjobban. :)
Erre ajánlom
bárkinek, bármire :D
Ennyiért vettem
2700
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szrappwalex avatar
12 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, több mint 8000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

 JO.. nem törik. nem reped. nem hajlik, nem csattog, nem kattog. Állithato.

Tárcsafékkel használom és jol megy nincs baj vele.

 Megéri ilyet venni- Én ha ez enyém elbasznám.. ilyet vennék ujbol.

Hátrány
Semmi.. Nekem idáig semmi.
Erre ajánlom
DSP
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

norbe avatar
3 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
jó fékerő átvitel, én v-fékkel használom és sokan azt hiszik először mikor kipróbálják hogy tárcsa van rajta ;), mind két oldalra tehető, nem ilyen nagy buszma műanyag valami:D estem párat de meg se érezte az égadta egy világon semmi baja.
Hátrány
még nem találtam
Erre ajánlom
bárkinek bármire:) Sztem megéri megvenni!
Ennyiért vettem
1500
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kgergő avatar
35 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Nekem nagyon bevállt, jó fékkar. Ár/érték arányban nagyszerű.

Könnyű,erős, Avid. Az Avid BB5-BB7-hez lett tervezve..

Hátrány
Nekem az egyik megrepedt a fékkar hajlásánál. A másikban meg megszakadt a menet,de meg lehetett csinálni...
Ennyiért vettem
Gyárilag a bicón volt.
Szerinted hasznos?

sirfrancisd avatar
20 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Elsőként az ára; egyszerűen bombasztikus. Csak a sznobok vesznek ennél drágábbat, hiszen a súlya is abszolút csúcs (155 g). Fogtam már kézbe ennél nem sokkal könnyebb, de árban hatványozottan drágább fékkart is, de annak a teljesítménye messze elmarad az Avidétól. A kidolgozás minősége is tökéletes, gyárilag be van jól zsírozva. A reakciója is príma, erősen harap mind felnin, mind bowdenes tárcsafékkel (BB7).  Finomállítási lehetőség is adott. Gyengébb csúklóval is megfelelően használható-, mint az enyém.
Hátrány
Szinte semmi, csak az átmenő csavar hajlamos kicsit az esőre elbarnulni, de ennyi pénzért még ez sem probléma, főképp, ha rendszeresen kap zsírt.
Tapasztalat
Bomba ötlet az elhajó kar, nem sebez meg, és könnyen visszahajlítható, egyszer már megóvott komoly sérüléstől, mikor két részeg jött belém a töltésen és összeakadtunk.
Erre ajánlom
Mindenkinek arra, hogy időben megálljon, a sok őrült autós mellett ez ma nagyon fontos.:)
Ennyiért vettem
2500
Szerinted hasznos?

etnies01 avatar
56 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

AVID

könnyü

jol foghato 

könnyü az állitása

jo fákhatást ad

Hátrány
törik gey párt eltörtem ugyh a következö az biztos h nem ilyen lessz hanem vmi shimano
Erre ajánlom
dirt street
Ennyiért vettem
2000
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

admond avatar
8 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, dirt/street gyerekként
Előny
Háát az hogy avid, jó húzása van.. nemrossz fékkar
Hátrány
DE AZ HOGY EGY KISEBB ESÉSTŐL ELTÖRIK A KAR    ELÉG CINKES

Haverommal az újszegedi skate-be ugratgattunk mikor az ugrató alján volt kifordult a kormányja és ennyi.. eltört a fékkar
Csatolt képek
Avid FR 5 fékkar
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Laller666 avatar
55 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny
szép húzás, jó állíthatóság, avid, nem nagyon drága kényelmes a fogása a kormány mind a két oldalára felrakható, nem törik le....
Hátrány
sztem nincs neki, én legalábbis nem láttam rajta...
Erre ajánlom
hát inkább a dirt kategória kedvelőinek, de dh-ra jó mondjuk egy mx1-es féktestel hátra 203-as tárcsával, de előre nem használnám...
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

91-105 (148 vélemény)
Rendezés
 
anyag:

alu


 
kompatibilitás:

V-fék és mechanikus tárcsafék


 
bilincsméret (mm):

22,2


 
szimmetrikus fékkar:

igen


 
kiszerelés:

db vagy pár


 
állítási lehetőség:

fékkar elérés


 
szín:
  • fekete
  • fekete-ezüst

tömeg:

155g/pár


 
további információk:

AVID kiinduló kategória, V-fék és mechanikus tárcsafék használóknak. Jellemzője a rendkívül erős kivitel, precíz kidolgozás, hatalmas fékerő-átvitel, alacsony súly. A fékkar jobb és bal oldalra is felszerelhető.

  • Anyaga: Hidegen kovácsolt alu, visszatérítő rugós szerkezet
  • Egybeépített kormányrögzítő bilincs, mindkét oldalra szerelhető kialakítás
  • "Bend-Zone": A szerkezet kialakítása lehetővé teszi a húzókar elhajlását bukás esetén, így a ház és a mechanika nem sérül. Ez az elhajlás kis mértékben visszaállítható, így a kerékpározás még folytatható.
  • Szín: pezsgő színű vagy fekete ház, fekete kar
  • Súly: 155g

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Avid FR 5 fékkar mekkora kormányra megy rá?
1 válasz
utolsó: 2015. feb.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid FR 5 termékkel kapcsolatban: