Avid FR 5 2013 fékkar
-
Modellév:
2013
- Listaár: 2.100 Ft
Mindenre,de inkább biciklire és rollerre.........mechanikus és v-fék használóknak......................dirt/street/park,dh/freeride/slpestyle,northsore......és minden vadulásra.
A vételre csak azért nem adok öt répát mert nem tudom ki mennyiért tud venni én nagyon jol vettem.
Mindenre! Nem véletlen hogy FR a neve hoisz arra is meg DH-ra is jo.
Szép!
Olcsó!
Jó adagolhatóság!
BB5-tel az igazi!
Nem nyújtja a bowdent!
Nekem fekete van:P
Kicsi fékkar,nem nagy batár 56 ujjas!
!-es imbuszos felfogatás, nem 5ös, minek egy fékkarra akkora? :P
Fékkartáv állítás,bowdenfeszességállítás!
Nem kotyog!
az h AVID
mechanikus tárcsafékek és a v-féket egyik lkegjobb kiegészitjöje
olcso,könnyü,tartos,szép darab
talán az h a festés hamar lepattant mikro elestem de ez természetes ennyi lenne sztem
jól néz ki, erős, jó vele fékezni:D
legfőképpen h olcsó
dirt street
- könnyű
- szép
- jó a hangja:)
- a szemcseszórt felület miatt jól tapad kesztyű nélkül is
- jól megy a hayes mx4hez
- jól lehet hangolni
szép
jól nézki
mx 3 ass hasznánisal is naon jó ha jó féked van nagy tárcsával akk
talán 1 ujjasként lehet is lehet használni
olcsó
hát szép ezüst színű
kézreáll
könnyű
jól visszahúz
odaadtam a bringám még régen egyik haveromnak és elvágódott aszfalton vele egykeréknél és a fékkar egy kicsit meggörbült meg lekarcolódott
amugy még használható és működik
dirt street
fr-ra max ha valami hayes mx1-es féked van
alu
V-fék és mechanikus tárcsafék
22,2
igen
db vagy pár
fékkar elérés
155g/pár
AVID kiinduló kategória, V-fék és mechanikus tárcsafék használóknak. Jellemzője a rendkívül erős kivitel, precíz kidolgozás, hatalmas fékerő-átvitel, alacsony súly. A fékkar jobb és bal oldalra is felszerelhető.
Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.
1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.
1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.
2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.
Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.
Kérdések | Statisztika |
---|---|
Avid FR 5 fékkar mekkora kormányra megy rá? |
1 válasz
utolsó: 2015. feb.
|