Avid FR 5 2013 fékkar

148 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.05.)
  • Listaár: 2.100 Ft

HASONLÓ fékkar TERMÉKEK



121-135 (148 vélemény)
Rendezés

Vercse Máté avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
kurva jó fékkar!!!!!!!!!!!!!! mindenkinek ajánlani tudom!!! jól kézreáll akárhogy is van beállítva!!!
Hátrány
Ha nem figyelek rá és a karra esik a kar elhajlik és mikor vissza akarod hajlítani eltörik!!!!! a kar gyenge anyagból van.
Tapasztalat
rohadj jó, csak vigyázni kell rá!
Erre ajánlom
mindenkinek mindenre!!!!!!!!!!! vegyétek kúúúúúúrva jó
Ennyiért vettem
2500 Ft
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

BARA avatar
22 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 4000-8000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

egyszerű kialakítás

tök olcsó

min2 oldalra jó

Hátrány
húzó rész letörik,elhajlik,stb...
Tapasztalat

hát...baráti körünkben én vok a harmadik tulaja

a2. tulaja vett egy zsírujjat,3 hét alatt letört neki,de az enyém még bírja!

Erre ajánlom
tök univerzális
Ennyiért vettem
kaptam mer fölös volt
Csatolt képek
Avid FR 5  2006 fékkar
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Jumper avatar
19 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
könnyű, nem hajlik, nem lötyög, Avid, olcsó , mind a 2 oldalra felszerelhető meg h nekem is van
Hátrány
nem tapasztaltam
Tapasztalat
már több mint 1 éve megvan de semmi baja
Erre ajánlom
dirt, street, freeride, dh, mindenre jó
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szabesz avatar
4 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

minden. k***jó ugy ahogy van 

Hátrány
nincs
Tapasztalat
vettem 1 hónapja egy table top-ot(ugy egyben). 1.napon eltörtem a fékkartXD vettem egy ilyet és még mindíg jó:D
Erre ajánlom
bármire
Ennyiért vettem
2000
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Raven avatar
15 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, vitrin/garázs bicósként használtam
Előny
Tartós, jó áttétel, nem lötyög a kar, jó a bowden vég befogó elve, könnyű, mindkét oldalra felszerelhető.
Hátrány
eddig nincs
Tapasztalat
A legjobb ár/érték arány mind között, tárcsához és v fékhez egyaránt.
Erre ajánlom
M.I.N.D.E.N.
Ennyiért vettem
2490
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gabesz avatar
11 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
kurva jó a fékerő és nagyon jól mozog
Hátrány
nagy sebességnél nem nagyon működik úgy ahogy kéne és ha nincs jól beállítva beleér a kézbe...
Tapasztalat
nekem nagyon bevált :)
Erre ajánlom
mindenkinek mindenre
Ennyiért vettem
2400
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Wakember avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
szép könyű egyszerű
Hátrány
a bovdenél a tekerős szart elhasználtam, teljesen elkopot ösze visza volt hajolva szal kicsréltem
Tapasztalat

elég zsír példány streetre dirtre használom tökéletesen üzemel a bb7es fékemel edig minden bovdnházat szétbarmolt ez a kar vagy lehet h csak én kivéve a hoszantiszálas bmx házakat

ár per értékben pedig a legjobb enyiért nagyonjó vanak szarabb karok drágában 

Erre ajánlom
dárkinek bármire
Ennyiért vettem
2000
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gyikgyigo avatar
6 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Nagyon szép. Nem csavarodik, vagy hajlik, Könnyen takarítható (1X tanyáltam vele sárban és nem ment vissza a helyére mert telement sárral, fogtam belepiszkáltam kisimbusszal és már jó is volt)

Olcsó, AVID mi kell még ja könnyű 155g (csak megjegyzem a legjobb mechanikus fékkarja az avidnak 150g)

Hátrány
Semmi.
Erre ajánlom
Bindenre mindenkinek
Ennyiért vettem
1990 Ft
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

93boborjan avatar
35 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

nagyon jó fékkar!!!

szép, erős könyedén bele füzhető a bovden 

szimetrikus vagyis első és hátsó fékhez is rakhatod 

Hátrány

amikor behúzom valami fura akadást érzek mintha valamibe beleakadna egy kicsit a bovden de ez nemhiszem hogy a fékkar hibálya de azt se tudom hogy miért  csinálja ezt :(

 

amugy nem tudok róla rosszat mondani 

Tapasztalat
nem értem mit beszéltek hogy pattog róla a festék nálam szerencsére egyáltalán nincs ilyen baj pedig használva van szinte naponta és hegyen is kapott a jóból roszból de semmi baja sztem kurva masszív ugy ahogy van
Erre ajánlom
mindenkinek akinek v féke vagy mechanikus tárcsaféke van :D
Ennyiért vettem
3000
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tommi avatar
12 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

A fékhatást nagyon feljavítja! Szép is, bár ez szubjektív.

Olcsó, könnyű hozzájutni.

Hátrány
Nem tapasztaltam.
Tapasztalat

Sosem gondoltam volna, hogy egy fékkar ennyit számít fékhatás szempontjából. És mégis!

Sokkal könnyebb ezekkel megállni.

Eddig műanyag-fém kombó fékkarom volt. Na az a halál... Ha betéptem markolatig, akkor tudtam csak megállni vele, ráadásul a féket sem lehetett vele rendesen beállítani. 

Erre ajánlom
V-fékhez és mechanikus tárcsafékhez ajánlom. XC, Dirt, Street, szinte bármire használható!
Ennyiért vettem
2300/darab
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

A X E avatar
15 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Háth. Sztem iszonyú jó mindene, ha a *varázscsavar elnyal ami valójában egy 20 forintos sima csavar akkor is ki lehet cserélni, fordítva feltehető, és iszonyat jó az erőátvitele, mindennap cózok kb 3-4 órát, és 1 év után éppenhogy észrevettem hogy kopik, de többieknek írom, lehet hogy kesztyűt is kéne hordani cózás közben.
Hátrány
háth. A tekerős biszbasz az elején kikopott kicsit, és néha kiszedi a belselyét a bowdenháznak, DE ha rácsavartok egy csavart kiválóan műkszik, vagy kicserélitek 50.--ért:D
Tapasztalat
Nem túl nagy pénz, és überjó, jha és már 2X mentettem meg a kart a ''bend zone''. Szal ha van kb 1 heti kevés zsebpénzed vegyél ilyet. Jha és 1 év után is éppenhogy nagyon nagyon kicsit kotyog, de lecseréltem egy avid code-ra. jha és az ár/értékaránynál kárhogy nincs 6 vagy azfeletti répa:D.
Erre ajánlom
háth mivel dh-ra olajosat használnak azonkívül mindenre, de sima bowdenesed van nyugottan elmehetsz dh-ra
Ennyiért vettem
ebiken rendeltem olcsón
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

matsuri avatar
matsuri
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
hát elején minden szép és jó, még az erő átvitel is nagyonjó de...
Hátrány
előszöris ugy kopik mintha vizfestékkel lett volna festve, aztán amint esel eggyet máris hajlik mint a picsa, nekem éppen ma tört le... de edigis már 50szer elhajlott szoval egy kalap szamócát nemér... persze akinek nem futja jobbra az hazsnálja meg minden de akkoris szar
Tapasztalat
csak ovatosan
Erre ajánlom
hogyismondjam, lájtosan city riderek-nek csak nem essetek
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

furio avatar
furio
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
könnyű, olcsó, szép, mindkét oldalra felszerelhető, jó fogású, nem csúszik. mostanában 2 rongy alatt hozzá lehet jutni.
Hátrány
egy idő után kopik a kar fekete eloxálása, lötyög picit a kar.
Tapasztalat
Az egyik legjobb ár-érték arányú alakatrész és a fékkarok közül e tekintetben ez a legjobb. Kiváncsian várom, hogy néhány ezer kilcsi mulva mennyire fog lötyögni.
Erre ajánlom
Mindenkinek, hobbytól a versenyhasználatig, v és mechanikus tárcsafék-használóknak (avid) egyaránt, trekingtől freeride-ig.
Ennyiért vettem
2600
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

rbence avatar
32 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
olcsó,erős,szép
Hátrány
eddig semmi
Tapasztalat
olcsóbb,erősebb és szebb,mint egy deore és fel lehet rakni mindkét oldalra
Erre ajánlom
dirt street
Ennyiért vettem
2100
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mészi avatar
mészi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
kegyetlenül átadja a fékerőt jól néz ki könnyű két mindkét oldalra fel lehet szerelni
Hátrány
mág nem tapasztaltam
Tapasztalat
nagyon durva nagybaqn megkönnyíti a fékezést
Erre ajánlom
minenkinek mindenre kivéve hidraolikus fékhez nem:)
Ennyiért vettem
2000
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

121-135 (148 vélemény)
Rendezés
 
anyag:

alu


 
kompatibilitás:

V-fék és mechanikus tárcsafék


 
bilincsméret (mm):

22,2


 
szimmetrikus fékkar:

igen


 
kiszerelés:

db vagy pár


 
állítási lehetőség:

fékkar elérés


 
szín:
  • fekete
  • fekete-ezüst

tömeg:

155g/pár


 
további információk:

AVID kiinduló kategória, V-fék és mechanikus tárcsafék használóknak. Jellemzője a rendkívül erős kivitel, precíz kidolgozás, hatalmas fékerő-átvitel, alacsony súly. A fékkar jobb és bal oldalra is felszerelhető.

  • Anyaga: Hidegen kovácsolt alu, visszatérítő rugós szerkezet
  • Egybeépített kormányrögzítő bilincs, mindkét oldalra szerelhető kialakítás
  • "Bend-Zone": A szerkezet kialakítása lehetővé teszi a húzókar elhajlását bukás esetén, így a ház és a mechanika nem sérül. Ez az elhajlás kis mértékben visszaállítható, így a kerékpározás még folytatható.
  • Szín: pezsgő színű vagy fekete ház, fekete kar
  • Súly: 155g

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Avid FR 5 fékkar mekkora kormányra megy rá?
1 válasz
utolsó: 2015. feb.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid FR 5 termékkel kapcsolatban: