Avid FR 5 2013 fékkar
-
Modellév:
2013
- Listaár: 2.100 Ft
egyszerű kialakítás
tök olcsó
min2 oldalra jó
hát...baráti körünkben én vok a harmadik tulaja
a2. tulaja vett egy zsírujjat,3 hét alatt letört neki,de az enyém még bírja!
minden. k***jó ugy ahogy van
elég zsír példány streetre dirtre használom tökéletesen üzemel a bb7es fékemel edig minden bovdnházat szétbarmolt ez a kar vagy lehet h csak én kivéve a hoszantiszálas bmx házakat
ár per értékben pedig a legjobb enyiért nagyonjó vanak szarabb karok drágában
Nagyon szép. Nem csavarodik, vagy hajlik, Könnyen takarítható (1X tanyáltam vele sárban és nem ment vissza a helyére mert telement sárral, fogtam belepiszkáltam kisimbusszal és már jó is volt)
Olcsó, AVID mi kell még ja könnyű 155g (csak megjegyzem a legjobb mechanikus fékkarja az avidnak 150g)
nagyon jó fékkar!!!
szép, erős könyedén bele füzhető a bovden
szimetrikus vagyis első és hátsó fékhez is rakhatod
amikor behúzom valami fura akadást érzek mintha valamibe beleakadna egy kicsit a bovden de ez nemhiszem hogy a fékkar hibálya de azt se tudom hogy miért csinálja ezt :(
amugy nem tudok róla rosszat mondani
A fékhatást nagyon feljavítja! Szép is, bár ez szubjektív.
Olcsó, könnyű hozzájutni.
Sosem gondoltam volna, hogy egy fékkar ennyit számít fékhatás szempontjából. És mégis!
Sokkal könnyebb ezekkel megállni.
Eddig műanyag-fém kombó fékkarom volt. Na az a halál... Ha betéptem markolatig, akkor tudtam csak megállni vele, ráadásul a féket sem lehetett vele rendesen beállítani.
alu
V-fék és mechanikus tárcsafék
22,2
igen
db vagy pár
fékkar elérés
155g/pár
AVID kiinduló kategória, V-fék és mechanikus tárcsafék használóknak. Jellemzője a rendkívül erős kivitel, precíz kidolgozás, hatalmas fékerő-átvitel, alacsony súly. A fékkar jobb és bal oldalra is felszerelhető.
Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.
1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.
1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.
2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.
Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.
Kérdések | Statisztika |
---|---|
Avid FR 5 fékkar mekkora kormányra megy rá? |
1 válasz
utolsó: 2015. feb.
|