Avid SD 7 2013 fékkar

53 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.9]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.05.)
  • Listaár: 7.000 Ft

HASONLÓ fékkar TERMÉKEK



31-45 (53 vélemény)
Rendezés

bandyta avatar
41 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
- Könnyű
- Merev
- Jól állítható
Hátrány
Nincs.
Tapasztalat
Szerintem a legjobb fékkar bowdenes fékekhez.
Erre ajánlom
bármire
Ennyiért vettem
4500
Szerinted hasznos?

Atosz avatar
8 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Csak az van!! masszív, szép és  kiváló fékhatás érhető el vele!
Hátrány
Abszolút semmi!
Tapasztalat
Egy hetes használat után vettem meg a teljes 7-es szettet 7000 ft. ért
Avid Single Digit 7 

fékekkel együtt!nem gondoltam volna hogy ennyire beválik!

Erre ajánlom
V-fékes bringásoknak mindenre! Kétlem hogy valamelyik kategóriában is gyengének tűnne!
Ennyiért vettem
2000
Szerinted hasznos?

Takács Balázs avatar
72 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
nagyon igényes a kidolgozása, szinte jó ránézni is, hozzáérni is. Érezhetően masszív, a blending zone-nak köszönhetően jóval masszívabbnak néz ki mint társai. Pontosan hangolható, és a fékhatás is jelentősen nőtt vele.
Hátrány
Abszolút nincsen. Ennyi pénzért, soha jobbat. ár/teljesítmény 6 répa.
Tapasztalat
Használtam vettem, még karc se volt rajta, baromi jó vétel volt. Üde színfoltja a bike-nak.
Erre ajánlom
mindenkinek ajánlom.
Ennyiért vettem
3000 használtan
Csatolt képek
Avid SD 7 fékkar
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

öcsi avatar
149 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Precíz beállítások, finoman kezelhető vele a fék, szép megjelenésű és van benne minőség, könnyű. 

Hátrány
Semmi.
Tapasztalat
Kellemeset csalódtam benne, mert meglepetés volt hogy az FR5-höz képest mennyivel jobban bánik a fékkel. =) Garantáltnak érzem és tartom, hogy nem fogsz benne csalódni.
Erre ajánlom
- Akiknek mechanikus fékjük van és minőségi kart szeretnének.
Ennyiért vettem
4.000Ft
Csatolt képek
Avid SD 7  2010 fékkar
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Brollybike avatar
208 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, csak kipróbáltam, túrázgató/városi harcosként
Előny

Az egyik legjobb fékkar, amit V-fékhez és bowdenes tárcsafékekhez is használhat az ember.

BB7-el párosítva próbáltam, a fékerő igen meggyőző vele. Nem tapasztalható az olykor nyúlós érzés, de ez persze a bowden minőségétől is függ.
Mintkét oldalra felszerelhető kialakításából adódóan.
Fekete-ezüst és szürke-fekete színekben elérhető.
Kis imbusz csavarral állítható a fékkartávolság.

Állítható a bowdenhúzás mennyisége.

Szép igényes tervezés és kivitelezés.

Hátrány

Hasonlókat tudok mondani róla, mint az FR 5- ről. Nincs nagyon hátránya.
Ha esik az ember ez is eldeformálódhat, eltörhet, mint bármelyik másik.
A fekete fékkaros változatról lekophat a festék a ujjaknál, de ha ez annyira zavar valakit az vegye az ezüst fékkaros verziót.

Maximum egy idő után ki tud kotyogósodni, mint sok másik is, de ez persze nem két hét használat után következik be.

Tapasztalat
Ezért a fékkarért több papírt lehet a boltban hagyni, de megéri az árát, mert sokat javíthat vele az ember a bowdenes fékrendszerén. 
Erre ajánlom
Bárkinek, aki bowdenes fékrendszert használ.
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

totyvfts avatar
16 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
könnyű , masszív szerkezet , gyors bowden csere
Hátrány
kis kopásnál már veszít a szépségéből
Tapasztalat
Nekem évek óta jól működik , semmi bajom vele .
Erre ajánlom
V-fék , bowdenes tárcsa
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gravedagger avatar
16 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Iszonyat mennyiségű bowdent húz, nem hiszem hogy létezik fékkar ami ennél többre képes. Pontosan állítható minden fékezési stílushoz. A bend zone nevű kis feature pedig tényleg működőképesnek tűnik, merthogy kalapáccsal teszteltük és csak a 8. erős ütés után nem lehetett visszahajlítani. Az áráról pedig annyit, hogy az a plusz kétezer forint egy normál fékkarhoz képest abszolút elhanyagolható ennyivel nagyobb teljesítmény mellett.
Hátrány
Az nincs neki.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Strech007 avatar
25 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

A lehető legjobb mechanikus fekkar!!! iszonyú érzékeny ahhoz képest hogy nem hidrás. Én BB5-tel használom és meg kell mondjam hogy kurva érzékeny, egy ujjal ish fejre tudok álni. A  kotyogásról meg annyit hogy ennél a fékkarnál nem ismerem a kotyogás szót. Masszív két ujjas a fékkar nagyon kényelmes! Az ára sem rosz ólcsó, az egész azért ilyen mert AVID!!! Ez szerintem nagyon szép de ez izlés kérdése. Egy gusztusosan összerakott kis cucc nagyon tetszik!

Hátrány
Hátrányok az meg mi??? Ilyen nem létezik
Tapasztalat
Szijasztok! lenne egy kérdésem! Az a kis piros pöcök mire jó?? Kérlek válaszoljatok az albumoba a kérdésre a képnél! köszi
Erre ajánlom
Hát ez elméletileg mindenre jo és mindenkinek csak azoknak nem jo eggyáltalán akiknek hidrás féke van!!! Evel még DH-zni ish lehhet ha az egész fék Avid és jól be van állitva.
Ennyiért vettem
5 rongy
Csatolt képek
Avid SD 7  2009 fékkar
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Huti avatar
46 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
iszonyú fürgén reagál,nincs holtjátéka semilyen irányba,masszív,avid,zsír ez a szimetrikus téma hogy 2 oldalra is fel lehessen tenni,praktikus az kis piros álító bisz baszantyú
Hátrány
nincs neki
Tapasztalat
ez 1 tökéletes fékkar
Erre ajánlom
bárkinek akinek nem hidrás féke van :-)
Ennyiért vettem
1000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zeke avatar
65 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Az állítható erőkar egy zseniális dolog! Imádom! bár most már tárcsaféket használok , de hiányzik , hogy elől nem ilyen fékkart húzigálhatok. Elég nagy fékerőt tud kihozni még egy alap V fékből is! Nagyon könnyű , 178g/pár!
Hátrány
Ha nagyobb erőkart állítasz be rajta akkor túl közel kell állítani a fékbetétet a felnihez , így rendszeresen figyelned kell rá , hogy nehogy véletlen legyen egy minimális 8-as a kerékben.
Tapasztalat
Sajnálom , hogy a mostani villámon nincs V-fék szem , különben sosem cseréltem volna le , hátul viszont még így is megmaradt!
Erre ajánlom
XC , trekking , DS
Ennyiért vettem
4000
Csatolt képek
Avid SD 7  2008 fékkar
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

KisCobiii avatar
16 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Pöpecül kézre áll (nekem legalább is kényelmes)

-Szép és praktikus megjelenés

-Jó állítási lehetőségek

-Könnyü kialakítás

 

Hátrány
Részemről eddig nem találkoztam, még csak meg sem bírtam karcolni.
Erre ajánlom
V-féktől a Tárcsafékig A-túl Z-ig mindenre, ha valami kicsit minőségibbre vágysz jó áron.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Jump avatar
5 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Szinte minden! Nem kotyog, eszméletlen nagy fékerő (árához képest) szép a festés, jól mutat, lehet állítani, finom hangolási lehetőség, kirán néz ki a piros "állítógomb".
Hátrány

Sajnos ilyen is van! A fékkar karját nem lehet csavarral állítani hanem vmi patentes szarral van megoldva ezért ha esel vele és törik (ami nem valószínű, thx for bend zone) akk be kell vinned h kicseréljék.

Erre ajánlom
DH-ra és fr-ra már hidrás kell de dirt-re bőven elég hiszen nem nagyon kell fékezgetni. Nekem nagyon bejön.
Ennyiért vettem
3200 Ft, 1 db
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

balintdh avatar
11 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nagyon megbízható. Lehet állítani. Kemény konstrukció. Esztétikus látványt mutat. Szerintem bár meddig használhatod nem lesz baja. Könyen szerelhető.

Hátrány

Használatom során ilyennel nem találkoztam.

Erre ajánlom

Bármilyen fék elé felrakhatod nagyon jó! Ha bovdenest használsz ezt vedd. Használd amire akarod

1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Jumper avatar
19 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
mind2 oldalra felszerelhető, nem kotyog 1év használata utánsem, könnyű
olcsó, (sztem) szinte bármeik fékhez tökéletes V-hez tárcsához cask hirdráshoz nem
Hátrány
nincs!!
Erre ajánlom
mindenre
Ennyiért vettem
2900
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

B@alu avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

sok van:
nyomáspont állítás

1 év használat után se kotyog

nem rág

mind2 oldalra felrakható, jobbos és balos között nincs különbség...

Hátrány

így 1 év után már elég kopott a festés a karon... de ez nem zavar semmibe!

Tapasztalat

jó kis fékkar főleg ha olcson hozzájutsz!

 

így 1 év használat után megvagyok vele elégedve! jó fékkar, csak az a fránya festékkopás szurja a szemem:D

Erre ajánlom
dirt/street park... oda ahova nem kell olajos!
Ennyiért vettem
3499
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

31-45 (53 vélemény)
Rendezés
 
anyag:

alu


 
kompatibilitás:

V-fék és mechanikus tárcsafék


 
bilincsméret (mm):

22,2


 
szimmetrikus fékkar:

igen


 
kiszerelés:

pár vagy db


 
állítási lehetőség:
  • fékkar elérés
  • moduláció

 
szín:

antracit-fekete


tömeg:

175g/pár


 
további információk:

AVID középkategória V-fék és mechanikus tárcsafék használóknak. Jellemzője a rendkívül erős kivitel, precíz kidolgozás, hatalmas fékerő-átvitel, alacsony súly. A fékkar jobb és bal oldalra is, felszerelhető.

  • Anyaga: Hidegen kovácsolt alu, visszatérítő rugós szerkezet
  • Egybeépített kormányrögzítő bilincs, mindkét oldalra szerelhető kialakítás
  • "Speed Dial" technológia: A fékkar menet közben is könnyen az aktuális terepviszonyokhoz állítható
  • "Bend-Zone": A szerkezet kialakítása lehetővé teszi a húzókar elhajlását bukás esetén, így a ház és a mechanika nem sérül. Ez az elhajlás kis mértékben visszaállítható, így a kerékpározás még folytatható.
  • Szín: Antracit színű ház, fekete kar

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid SD 7 termékkel kapcsolatban: