-Tökéletesen adagolható de ezt már az előd(FR5) is tudta. Avid SD 7 van a másik felén bármikor vizesen szárazon jól adagolható egészen a blokkolásig pontosan érezni mit csinál a fék.
- Forgáspontja állítható így az útviszonyokhoz állítható a fékerő bizonyos határokon belül én csak jeges úton tekergetem a többire jó a nagyobb fékerő
-Nagyon kényelmes nekem nem kell semmit állítani bár magát a fékkart nem is lehet pozicionálni.
-Avid. Nincs lötyögés kotyogás semmi aminek gyárilag nem kell lennie. Bend zone-os nem törik csak hajlik egy kikönyített résznél, szerencsére nem kellett még tesztelnem.
- Megintcsak AVID a csavart két menetet kitekerjük és hozzá sem ér a kormányhoz nem karcolja, ha meg meghúztuk akkor csak kalapáccsal lehetne eltekerni. Brutálisan merev nem hajlik csak teszi a dolgát.
Nincs
Amig a bowdenes fék bármelyik verziója megfelel legyen az V/tárcsa vagy kanti addig ennél jobb fékkar nincs. Súlyban lehet hogy jobb az SD7 Ti de tudása semmivel sem több. Én amig le nem cserélem hidrós tárcsára nem is keresek mást ennél egyszerűen nincs jobb.
Mindenre.