Avid SD 7 fékkar

53 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.9]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.05.)
  • Listaár: 7.000 Ft

HASONLÓ fékkar TERMÉKEK




xlsi avatar
23 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, csak kipróbáltam, virsli gumis/oútisként
Előny
  • Masszív
  • jó fogású
  • gyorsan és könnyen beállítható
  • menetközben is szabályozható a gyorstekerővel, finom hangolható
Hátrány
  • kifogásolható hátrányt nem találtam még, gyanítom, hogy nem is lesz!
  • na jó, kicst nagy :D
Tapasztalat

Kövezzetek meg de SS gépen van a fékkar. Kerestem, kutattam, hogy egyenes kormányra milyen fékkar kéne, amik harapnak mint atom. Stílus nem számít, ár/teljesítmény annál inkább. Lehet nem simul teljes mértékben bele az áramvonalas, országútis vonalvezetésbe, /bár szerintem azt a DH  borla kormány felrakásakor buktam/ de úgy harap mint etióp gyerek a rizsre. ÁLLAT! Vazze, fék kell? Egyenes a kormányod? Avid SD7! Egy féket használva simán megtudok állni ott, ahol eddig mind a két kart úgy szorítottam mint a kötél az akasztott ember nyakát. 
Néztem más, kicsit olcsóbb fékkarokat is, de aztán a vélemények alapján arra jutottam, hogy ez úgy megfog, hogy beszarok. Nem tévedtem!
Igaz csak kipróbáltam, de messze a legjobb fékkar eddig amit próbáltam, na jó, a 105 is zsír fékkar egy 105-ös fékkel, viszont a koskormányt elhagytam régen.

A szett most AVID SD7 fékkar, Miche performance fékek, nagyon jó fékerőt kaptam. Szerintem árban is egész korrekt volt nekem, ugye régi fék rendszert eladtam, így 5400Ft-ra jött ki az upgrade. Király! Ajánlom jó szívvel!

Erre ajánlom

Fékezni bármin ami bowdenes rendszer és egyenes kormányos!
Mást ne vegyél ha nem sajnálos a pénzt!

Ennyiért vettem
5600Ft pár
Csatolt képek
Avid SD 7  2013 fékkar
avid sd 7
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
anyag:

alu


 
kompatibilitás:

V-fék és mechanikus tárcsafék


 
bilincsméret (mm):

22,2


 
szimmetrikus fékkar:

igen


 
kiszerelés:

pár vagy db


 
állítási lehetőség:
  • fékkar elérés
  • moduláció

 
szín:

antracit-fekete


tömeg:

175g/pár


 
további információk:

AVID középkategória V-fék és mechanikus tárcsafék használóknak. Jellemzője a rendkívül erős kivitel, precíz kidolgozás, hatalmas fékerő-átvitel, alacsony súly. A fékkar jobb és bal oldalra is, felszerelhető.

  • Anyaga: Hidegen kovácsolt alu, visszatérítő rugós szerkezet
  • Egybeépített kormányrögzítő bilincs, mindkét oldalra szerelhető kialakítás
  • "Speed Dial" technológia: A fékkar menet közben is könnyen az aktuális terepviszonyokhoz állítható
  • "Bend-Zone": A szerkezet kialakítása lehetővé teszi a húzókar elhajlását bukás esetén, így a ház és a mechanika nem sérül. Ez az elhajlás kis mértékben visszaállítható, így a kerékpározás még folytatható.
  • Szín: Antracit színű ház, fekete kar

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid SD 7 termékkel kapcsolatban: