- Jól adagolható a fékerő. Alivio v-fékkel használom, elsőt is és hátsót is.
- Fékkar távolság és előfeszítés állítás. Előbbit nem próbáltam, de az előfeszítés szépen finoman állítható, sokat ki lehet tekerni rajta.
- Kényelmes a fogása, könnyen elérhető, nekem jól kézre áll és nem kellett állítanom rajta.
- Nem lötyög, nem is szorul, szépen visszaugrik a helyére ha elengedem.
- Van benne egy gumibak, ami csillapítja a visszaugráskor az ütés erejét (+tartósság... gondolom és nincs is az a csattanó hangja).
- Bowden rögzítés teljesen rendben.
- Rohadt jól néz ki a Deore váltókarok mellett...
Néhány napja van nálam, nem találtam, szerintem nem is fogok. Remélem egyhamar nem fog kikotyogósodni, mert ennek az alján nincs az az állítócsavar, ami az előző noname fékkaromon volt. Amikor nagyon kotyogott már, akkor húztam rajta annyit, hogy még ne szoruljon és olyan volt mint új korában. Na ezen nincs olyan csavar, remélhetőleg nem is lesz rá szükség.
Nagyon jó fékkar a Deore, jól is néz ki, már csak egy Deore v-fék kellene hozzá, milyen jó lenne az összkép :) Az árát nem sokalltam érte, igazából csak az összekép miatt vettem, ha már full Deore a váltás és a hajtás is, mert egyébként tökéletesen elégedett voltam a noname fém fékkarommal.
Tárcsa és v-fékhez.