- Szép (bár ez relatív)
- Tartós festés
- Viszonylag merev (Alu)
- Jól össze van építve
- Állítható fékkar
- Állítható bovdenfeszesség
- V és tárcsa kompatibilis
- Rapidfire kompatibilis
- Kézreáll, kényelmes
- Sima Deore féktesttel még jól összedolgozik
- SD-5 féktesstel már vannak gondjai, tövig kell húzni egy jó satuhoz
Összességében nem egy rossz kar. Városi, túrázós közegben van igazán otthon. Ahol már a teljesítmény is számít (CC esetleg XC) ott már vannak gondjai, bár én személy szerint ezt még nem is venném igazán a hátrányok közé.
Ki is fejtem miért.
Igazán csak most szabadulok ki a városi közegből, terepen való szaggatásra. Ezt a kart abból az érából mentettem át ideiglenesen, míg bele nem jövök az egészbe. Azt kell mondjam, hogy egy merevebb karral már nem 1x felnyaltam volna a traktorutat.
Mivel ennek a szerkezete és/vagy az anyaghasználata, megmunkálása jóval az alkalmazás kívánalmai alá esnek szinte képtelen vagyok vele hirtelen satuba fogni a kereket, pláne akkor amikor reflexből rámarkolnék. Ennek köszönhetően nem veszít tapadást a gép, nincs - vagy legalább is kevesebb a - fickándozás, így nem állok fejre. Persze ez magával hozza, hogy egy lejtő allján (jóval) hosszabb a fékút, de ha ezt beleszámoljuk és úgy választunk terepet, egy igazán jó tanulókart kapunk.
Csodát ne várjon tőle senki, közelében sincs egy XT vagy SD7 karnak.
Városban futkározni, természetben gurgulászni.
Komolyabb terepezésre gyakorolni.