Avid BB5 fékpofa

10 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.03.)
  • Listaár: 4.095 Ft

HASONLÓ fékpofa TERMÉKEK




Takács Balázs avatar
72 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Egy régebbi promax féktestben használom (ebből lett később a BB5 féktest), ezelőtt gyári promax betét volt benne, azzal teljesen kompatibilis, viszont a fékereje messzemenően jobb. Nem nyüszít, csúszik, krákog, vonyít úgy mint az. Bírja a vizet, havat, sarat, mikulást, nyuszit, télen nyáron. Halk, megbízható cucc. Ja és szerszám nélkül cserélhető.

Hátrány

3600Ft-ért a legdrágább amit ehhez a fékhez lehet kapni. De a minősége kompenzálja szerintem.

Tapasztalat

BB5-be ne csóróskodjuk el a fékbetétet. A minőségnek ára van, tessék hozzászokni.

Erre ajánlom

Arra amire BB5-féktestet.

Ennyiért vettem
3600
Csatolt képek
Avid BB5  2010 fékpofa
Avid BB5  2010 fékpofa
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
fékpofa típusa:

Fémes


 
kompatibilitás:
  • Avid BB5
  • Promax DSK-720
  • Promax DSK-710

 
további információk:

Acél alap


Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid BB5 termékkel kapcsolatban: