Avid BB7 fékpofa

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.03.)
  • Listaár: 6.395 Ft

logo
26 bolt értékelés:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
A terméket FUTÁRRAL vagy a Bp., XV. kerület, Zsókavár u.32. szám alatti üzletünkben kaphatod meg!
Avid BB7, 2017-es
19.600 Ft -3%
18.990 Ft

HASONLÓ fékpofa TERMÉKEK



1-8 (8 vélemény)
Rendezés

horika avatar
121 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

nagyon lassan kopik és elegendő fékerőt biztosít.A tárcsát is csak mérsékelten koptatja,nem eszi túlságosan.Tartósnak tűnik és a felnifék után meglepően nagy fékerő.Egyszerűen beszerelhető.

Hátrány

vizesen gyakran nyikorog.

Tapasztalat

Először megíjedtem amikor lecseréltem a v-féket,mert nem volt akkora fékerő mint vártam,de amikor bekopott azután nem maradtak kétségeim.Sajnos elég drága.

Erre ajánlom

Avid BB7-hez bárkinek

Ennyiért vettem
fékkel együtt vettem
Csatolt képek
Avid BB7 fékpofa
Avid BB7 fékpofa
Szerinted hasznos?

BF2 hungarolada avatar
137 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • Időjárástól függetlenül elegendő fékerő
  • Tartós, lassan kopik a BB7 fékpofa
  • Megégetni nem sikerült, viszont nem is fogott úgy ahogy elvárnám(dh, 203-as tárcs)
Hátrány

Kicsit drága, de elég tartós

Tapasztalat

Vettem azóta egy alligator fékpofát 1200 forintért, gyantás és szerintem jobban is fog, mint a  a BB7. 160-as tárcsával meglepően könnyű satuzni, ezzel az aviddal meg János-hegyen ügyetlenkedtem, mert nem éreztem benne tartalékot. De nagyon nem... Más felhasználás, de fémessel kevésnek tűnt, gyantás hátránya(van ebből is gyantás, csak jó drága) meg hogy gyorsabban kopik, kevésbé szereti a rosszabb időjárást.

Csatolt képek
Avid BB7  2007 fékpofa
5 olvasó 20%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pbiker avatar
40 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

viszonylag tartós (semmi durvulás)

kb 2000 km-en át lassított ez az Avid fékpofa BB7-tel

a tárcsát átlagosan eszi, nincs ilyen probléma, teljesen tükrösre koptatja a tárcsát

mondhatni csendes is, de felvisítani is hajlamos

nem panaszkodom a fékerőre 180/180 g2 tárcsákkal

 

Hátrány

vizesen nem fog. egy pár métert elcsúszik a tárcsán, amíg a vizet letolja, és megint fog.

akkorát dudál vizesen, mint a haditengerészet kürtje

fel tud melegedni hamar, de akkor pont, hogy jobban fog--talán nem is hátrány

Tapasztalat

nem rossz ez a gyári fékpofa

Ez újonan átlag 5000 huf, megéri mert nagyon jó BB7 és G2 tárcsa kombinációval

Ha elkopik, ilyet kap a fék.

Erre ajánlom

fékezni vele

Ennyiért vettem
fékben volt, amúgy 5k huf
Csatolt képek
Avid BB7  2012 fékpofa
Avid BB7  2012 fékpofa
Avid BB7  2012 fékpofa
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

m.zoli avatar
62 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
  • Kopása nagyon jó ugyanis alig kopik
  • száraz? nedves ? MINDEGY !
  • zavaró hang nincs 
  • gyári szóval legjobb illeszkedés
  • könnyeb behelyezhető
Hátrány
  • DRÁGA nagyon
  • árát nem biztos hogy megéri...
  • nem mindig kopik "jól"
  • melegszik az Avid BB7
Ennyiért vettem
fékhez volt ami 7000-be fájt
Csatolt képek
Avid BB7 fékpofa
Avid BB7 fékpofa
Szerinted hasznos?

umbre avatar
25 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Lassan kopik.
Brutálisat lehet fékezni vele csak nem midnegy milyen a tárcsa, mert könnyem megsütheti azt.
Ha jól beállítod csendesen fékez.
Könnyű szerelni/cserélni
 

Hátrány

kissé drága
vizesen nagyon hangos fékezéskor és csökken a fékereje is

Erre ajánlom

aszfalttól a nem túl zúzós dh/fr-ig bármire

Ennyiért vettem
4600.- akciósan
Csatolt képek
Avid BB7  2010 fékpofa
Avid BB7  2010 fékpofa
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

wrxtr avatar
77 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, triálos fenegyerekként használtam
Előny

- Nagyon hosszú élettartam

- Jó fékhatás, ha sikerült jól beállítani, bekoptatni

- Csendes

- Nem eszi a tárcsát

Hátrány

- Drága

- Vizet nem szereti

- Lassan kopik be

Tapasztalat

Jó ez a gyári betét, de ki kéne próbálni valami jobban harapó utángyártott betétet, még ha gyorsabban kopik is.

Ennyiért vettem
kb 4-5000
Csatolt képek
Avid BB7 fékpofa
Szerinted hasznos?

dr.anonimus avatar
296 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Száraz időben jól fog, és persze csendesen, de

Hátrány

Esőben és negatív hőmérsékleti tartományban nagyon hangos és a fékteljesítmény nagyon romlik. A kiálló pöcök miatt nem lehet XTR tárcsával használni de a csípőfogóval ez is orvosolható.

Ennyiért vettem
fékkel vettem
Csatolt képek
Avid BB7  2009 fékpofa
3 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

nsblackmarket avatar
237 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

- könnyű szerelni, ha már van tapasztalatod..., mert könnyű rosszul összerakni és kárt lehet tenni a rugóba ami fesziti szét a pofákat...

- nagyon jó a fékhatás, ha jól van beállítva

- viszonylag lassan kopik

- ha jól van beállítva, akkor nem ad ki hangot...

Hátrány

- a vizet nem szereti, mert akkor hajlamos ciripenlni...

- más hátránya nincs neki...

Csatolt képek
Avid BB7  2009 fékpofa
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-8 (8 vélemény)
Rendezés
 
fékpofa típusa:
  • Fémes
  • Organikus

 
kompatibilitás:
  • Promax DSK-950
  • Promax DSK-907
  • Hornet
  • Promax DSK-905
  • Q3
  • Avid BB7
  • '02-'04 Avid Juicy
  • Avid Ultimate
  • Avid Juicy 7
  • Avid Juicy 5
  • Avid Juicy 3
  • Avid Juicy 3.5
  • Avid Juicy Carbon

 
további információk:

3 féle kivitelben kapható fékbetét * Acél alap, fémes betét * Acél alap, organikus betét * Alumínium alap, organikus betét


Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid BB7 termékkel kapcsolatban: