Avid BB7 fékpofa

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.03.)
  • Listaár: 6.395 Ft

HASONLÓ fékpofa TERMÉKEK




BF2 hungarolada avatar
140 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • Időjárástól függetlenül elegendő fékerő
  • Tartós, lassan kopik a BB7 fékpofa
  • Megégetni nem sikerült, viszont nem is fogott úgy ahogy elvárnám(dh, 203-as tárcs)
Hátrány

Kicsit drága, de elég tartós

Tapasztalat

Vettem azóta egy alligator fékpofát 1200 forintért, gyantás és szerintem jobban is fog, mint a  a BB7. 160-as tárcsával meglepően könnyű satuzni, ezzel az aviddal meg János-hegyen ügyetlenkedtem, mert nem éreztem benne tartalékot. De nagyon nem... Más felhasználás, de fémessel kevésnek tűnt, gyantás hátránya(van ebből is gyantás, csak jó drága) meg hogy gyorsabban kopik, kevésbé szereti a rosszabb időjárást.

Csatolt képek
Avid BB7  2007 fékpofa
5 olvasó 20%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
fékpofa típusa:
  • Fémes
  • Organikus

 
kompatibilitás:
  • Promax DSK-950
  • Promax DSK-907
  • Hornet
  • Promax DSK-905
  • Q3
  • Avid BB7
  • '02-'04 Avid Juicy
  • Avid Ultimate
  • Avid Juicy 7
  • Avid Juicy 5
  • Avid Juicy 3
  • Avid Juicy 3.5
  • Avid Juicy Carbon

 
további információk:

3 féle kivitelben kapható fékbetét * Acél alap, fémes betét * Acél alap, organikus betét * Alumínium alap, organikus betét


Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid BB7 termékkel kapcsolatban: