a 160as tárcsát 130km-en át koptattam be, az első 185-t szinte nem is kellett pedig a szett vade új volt nem értettem de mindegy
bb7-tel hosszasan kell menni, hogy bekopjon. nem szabad a betéteket elégetni. a legjobb módszer a sima kerékpározás szakaszok, erősebb fékezésekkel, és akkor a tárcsa sem sül meg.
UPDATE:
1 évig használtam 185/160 avid g2 tárcsákat juicy fékkel. Lecseréltem a juicy-t BB7-re és gyárilag (szerencsére) ismét ilyet kaptam a fékekhez, immáron 180/180 mm méretben. Tartom a véleményem, hogy a tárcsa kiváló alkatrész, viszont bosszantó, hogy gyárilag pici ferdülettel érkeznek. Tartom azt is, hogy rohadt drága külön, szettben fékkel viszont jutányos. Darabára a 180asnak kb 9200, és én 17000ért vettem a BB7 szettet, szóval így jobban megéri. Ráadásul gyönyörű szép. A 160-as szerintem olyan sután néz ki, de hát nyilván a teljesítményt nem befolyáolja.