Nehéz megégetni => jó hőelvezető képesség (pedig csak 160mm)
Jól néz ki, pedig nem egy bonyolult szerkezet
Hangja csak akkor van, ha olajos lesz, vagy szennyeződés kerül rá.
Ha olaj megy rá, akkor fékezhetetlen, (egyértelmű) de idővel, pár hosszú, meleg lejtőzés után visszatér a fékhatás, még ha nem is 100%-ban, de harap.
Sajnos 2x is sikerült beolajozni:
1. A teleszkóp engedte az olajat alul, de sikerült megmenteni némi izopropil alkohollal és féktisztítóval.
2. Féktisztítónak hitt, fékvédő folyadékkal lett befújva, ami utólag kiderült, hogy nagy hatékonyságú kenőanyag.. na ettől hatalmas hangja, de annál kisebb fékereje lett. Mostanában kezdett el visszatérni az ereje, kellett neki 4 kör csömöri pálya, és egy 80km Pilisi kör. :)
140mm-t csak is országútra
160mm-t XC, könnyebb AM
180mm-t durva XC, AM
203mm-t DH/FR