910P Acél-műanyag féktest

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[1.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2.8]
  • Modellév: 2008 (frissítve: 2011.09.)
  • Listaár: 1.000 Ft

HASONLÓ féktest TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

Tucana avatar
122 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Olcsó, beállítás után szépen fog kb. egy-két napig, sok helyen árulják.

Hátrány

Gyakran kell beállítani, kis fékerő, a gyári fékpofák hamar elfogynak, nehéz beállítani, idegesítő állítgatni, legalábbis én utálom.

Erre ajánlom

Boltba járós bicókra, vagy inkább semmire.

Ennyiért vettem
Bicóban volt
Csatolt képek
910P Acél-műanyag féktest
910P Acél-műanyag féktest
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

najrorla avatar
79 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

olcsó

szinte mindenhol beszerezhető (én teszkóba vettem)

 

Hátrány

nem lehet rendesen belőni mivel mindig valamelyik irányba húz mintha nem ugyanolyan erősségű rugó van bennük és az állítócsavar semmit sem ér

semmi fékerő (gyári betétekkel)

a gumiharang szakad

idővel rozsdásodik

a rugó elgyengül

 

Erre ajánlom

senkinek, inkább költs kicsit többet de a féken nem szabad spórolni

Ennyiért vettem
700 ft párban
Csatolt képek
910P Acél-műanyag féktest
910P Acél-műanyag féktest
Szerinted hasznos?

Vilmos23 avatar
376 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Egyetlen előnye hogy olcsó

Illetve talán még újkorában rá lehet fogni hogy valamire való.

Bárhol beszerezhető,tömve van a piac ezekkel csak már egyre kevesebben viszik.

Hátrány

Hátrány annál több

Iszonyú nehéz beállitani a fék állást és a fékpofát

Engem egyenesen felidegesit hogy legalább 30percnyi  szenvedés után sem tudom javitani a fékerőt

Kemény a fékbetét

Nyúlik az egész

A bowden rögzitő csavar szétnyírja a bowdent ha megszoritod

 

Tapasztalat

Tapasztalataim alapján nem ajánlanám senkinek se a 910P Acél-műanyag féket, ha van az embernek esze inkább egy kicsit ráfordit és egy alapszintű alu fékig vissza se néz.

Erre ajánlom

nem sok mindenre

Ennyiért vettem
500
Csatolt képek
910P Acél-műanyag féktest
910P Acél-műanyag féktest
Szerinted hasznos?

geri13 avatar
63 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

semmi sincs 

Hátrány

amivel egy v-fék rendelkezhet!!!mionden!!!

0fékerő 

fos kinézet

semmit nem ér............

és még pénzt is kérnek érte.

Tapasztalat

semire se jo nem hasonlitom semmi hez!!! etől még a nincs fék meg oldás is jobb!!!!!!!

Erre ajánlom

senkinek semire!!!!

Ennyiért vettem
bicoval.
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mosfet avatar
153 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • olcsó (húsnak híg a leve)

                ...most nagyon gondolkodom...

  • be lehet úgy állítani, hogy fékezze a kereket
  • a féktest nem tört el (mert kellően rugalmas)
  • az alkatrészek nehezen rozsdásodnak (sok a műanyag)
  • gyári pofák jóidőben jól fognak
  • felszerelése könnyű
Hátrány
  • fékpofák beszerelése nehezebb, kényelmetlenebb (mint a menetes esetén)
  • a féktest rugóereje változó, de alapból nem túl erős
  • beállítása nehézkes (ha pontosan és jól szeretnénk beállítani)
  • nehéz 
  • gyenge fékerő
Tapasztalat

Csak használt darabokkal volt szerencsém foglalkozni. Rövid ideig használtam is, s párszor szereltem (más kerékpárokon). Rendszerint műanyag fékkarral együtt teljesjtett szolgálatot (Alhonga, vagy más fogatlan szörny közreműködésével). Nagyjából ugyan azt tudom itt leírni, mint az Alhonga fékkarnál. (nem teszem meg, de az ott közölt leírás itt is érvényes)

A féktest nem kifejezetten merev (de cserébe nem törik). Beállítása annyiból nehezebb, hogy a pofák csapos csatlakozása miatt a felnire párhuzamos sík beállítása körülményesebb.

A rugóerő változó, de jobb esetben is csak erős közepes. Előfeszíteni lehet, de a műanyag tokozás miatt és/vagy rövid vágása miatt, van hogy kipattan a helyéről. (nem ez a jellemző, de volt már rá példa) A rugók körüli tömítés, műanyag fedél berágódhat ami tovább csökkenti a rugó visszahúzó erejét, amiből az évek során amúgy is érezhetően veszít.

A féktüskére könnyen fel megy, valamennyi játéka van (ki tud lazulni, ilyenkor nagyon nehéz már beállítani)

Előnye, hogy képes fékezni (megállítani a bringát) de rövid életű - s gyanítom új korban sem mutat jobb fékerőt. 

Erre ajánlom

Kétszer ennyiért, már alu féktestet is vásárolhatunk (B+, Tektro). 

Csatolt képek
910P Acél-műanyag féktest
910P Acél-műanyag féktest
910P Acél-műanyag féktest
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
 
anyag:

Acél - műanyag


 
szín:

Fekete


 
további információk:

Csapos fékpofák


Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű 910P Acél-műanyag termékkel kapcsolatban: