Olcsó, beállítás után szépen fog kb. egy-két napig, sok helyen árulják.
Gyakran kell beállítani, kis fékerő, a gyári fékpofák hamar elfogynak, nehéz beállítani, idegesítő állítgatni, legalábbis én utálom.
Boltba járós bicókra, vagy inkább semmire.
Olcsó, beállítás után szépen fog kb. egy-két napig, sok helyen árulják.
Gyakran kell beállítani, kis fékerő, a gyári fékpofák hamar elfogynak, nehéz beállítani, idegesítő állítgatni, legalábbis én utálom.
Boltba járós bicókra, vagy inkább semmire.
olcsó
szinte mindenhol beszerezhető (én teszkóba vettem)
nem lehet rendesen belőni mivel mindig valamelyik irányba húz mintha nem ugyanolyan erősségű rugó van bennük és az állítócsavar semmit sem ér
semmi fékerő (gyári betétekkel)
a gumiharang szakad
idővel rozsdásodik
a rugó elgyengül
senkinek, inkább költs kicsit többet de a féken nem szabad spórolni
Egyetlen előnye hogy olcsó
Illetve talán még újkorában rá lehet fogni hogy valamire való.
Bárhol beszerezhető,tömve van a piac ezekkel csak már egyre kevesebben viszik.
Hátrány annál több
Iszonyú nehéz beállitani a fék állást és a fékpofát
Engem egyenesen felidegesit hogy legalább 30percnyi szenvedés után sem tudom javitani a fékerőt
Kemény a fékbetét
Nyúlik az egész
A bowden rögzitő csavar szétnyírja a bowdent ha megszoritod
Tapasztalataim alapján nem ajánlanám senkinek se a 910P Acél-műanyag féket, ha van az embernek esze inkább egy kicsit ráfordit és egy alapszintű alu fékig vissza se néz.
nem sok mindenre
semmi sincs
amivel egy v-fék rendelkezhet!!!mionden!!!
0fékerő
fos kinézet
semmit nem ér............
és még pénzt is kérnek érte.
semire se jo nem hasonlitom semmi hez!!! etől még a nincs fék meg oldás is jobb!!!!!!!
senkinek semire!!!!
...most nagyon gondolkodom...
Csak használt darabokkal volt szerencsém foglalkozni. Rövid ideig használtam is, s párszor szereltem (más kerékpárokon). Rendszerint műanyag fékkarral együtt teljesjtett szolgálatot (Alhonga, vagy más fogatlan szörny közreműködésével). Nagyjából ugyan azt tudom itt leírni, mint az Alhonga fékkarnál. (nem teszem meg, de az ott közölt leírás itt is érvényes)
A féktest nem kifejezetten merev (de cserébe nem törik). Beállítása annyiból nehezebb, hogy a pofák csapos csatlakozása miatt a felnire párhuzamos sík beállítása körülményesebb.
A rugóerő változó, de jobb esetben is csak erős közepes. Előfeszíteni lehet, de a műanyag tokozás miatt és/vagy rövid vágása miatt, van hogy kipattan a helyéről. (nem ez a jellemző, de volt már rá példa) A rugók körüli tömítés, műanyag fedél berágódhat ami tovább csökkenti a rugó visszahúzó erejét, amiből az évek során amúgy is érezhetően veszít.
A féktüskére könnyen fel megy, valamennyi játéka van (ki tud lazulni, ilyenkor nagyon nehéz már beállítani)
Előnye, hogy képes fékezni (megállítani a bringát) de rövid életű - s gyanítom új korban sem mutat jobb fékerőt.
Kétszer ennyiért, már alu féktestet is vásárolhatunk (B+, Tektro).
Acél - műanyag
Fekete
Csapos fékpofák