- kielégítő fékerő. Országúton szocializálódtam, és nem rossz ez az Alhonga V fék.
- Alufelnin gyári fékbetéttel jól fog, altus fékváltókar felel a megfelelő bowdenhúzásért, kellemesen adagolható.
- Olcsó, nevenincs.
Könnyen elállítódik, s akkor máris föllép a "két fékbetét nem egyszerre éri a felnit" jelenség.
Gyenge rugó, könnyen rozsdáló alkatrészek.
A fékbetét nem a legfelnibarátabb.
Mivel főképp egyforgáspontos országúti fékekkel, valamint kantifékekkel találkoztam eddig, így nekem bármelyik "v" fék fékereje satuként hat, s szeretem az adagolhatóságukat, igaz, a kezem sem gyenge, de finoman lehet bánni ezekkel. Ha kell, fejreállít, ha kell, lassít, ha kell, megállít.
Nagyon jó ár-érték arányú, fékerőre szerintem megfelelő, egyedül az alkatrészek tartóssága hagy kívánnivalót maga után. Mellesleg, el kell ismerni, hogy sajnos beállítás után sem mindig szeret úgy maradni, de mivel így is ritkán kell utánállítani, s az sem tart tovább 15 mp-nél, így nem is róhatom föl igazi hibának.
Olyanoknak, akik, mint én, csak városi közlekedésre használják a V-fékes gépeiket. Oda megfelel a fékerő, a sport részét a bicajnak meg úgyis patkófékes virslissel végzemm, szóval nem érdekel, hogy egy ilyen V-fék mennyire "alkalmatlan" sportcélokra.
Nekem amire kell, hogy megálljak időben, és az olcsó városi bringán ne legyenek feltűnő-hivalkodó alkatrészek, arra túlontúl tökéletes.. Ugyebár a bringalopók nagy része vadászik a "táááárcsááás" szamarakra. ;-)