Avid Single Digit 7 féktest

23 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.05.)
  • Listaár: 9.100 Ft

HASONLÓ féktest TERMÉKEK



16-23 (23 vélemény)
Rendezés

furulyasr avatar
22 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Először úgy voltam vele, hogy az SD5-ösnél nem lehet sokkal jobb ez a fék, ma xanniyban hogy pár grammal könnyebb, de az nem számít  igazán. De tévedtem. Nem hiszem, hogy mechanikus V-féket találtok jobbat is... Egy altus fékváltókarral használom ami már lóg minden irányban, de ha úgy akarom, így is simán kiemeli a bringát. Beállítani nem nehéz.
Hátrány
Ára magas, de mint előttem szóltak, ugyebár olcsó húsnak legtöbbször híg a leve...
Tapasztalat

Én jagwire bowdennel és pofával használom, de le nem cserélném semmi pénzért tárcsára...

Jóóóóó:D 

Erre ajánlom
Én már küldtem vele AM-et is, remekül helytállt. De valójában ez inkább Cc-re van.
Ennyiért vettem
5700
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

moha avatar
moha
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
amellett, hogy XTR szürkében nagyon jól néz ki... erős, nagyon könnyen beállítható és szerelhető, a karjával jól adagolható, rettentő erősen fog és menet közben nem állítódik el! Egyértelműen jobb, mint az SD5, pedig azt is szerettem. Elég könnyű.
Hátrány
eddig még nem volt. Kív-ncsi vagyok, nekem télen mit szól a gyári fékpofa.
Tapasztalat
Merevfarú gépemben SD5 volt kezdetben, azt is csíptem, hiszen AVID. Természetesen nem szabad elfeledni, hogy a karon, a bowdenen és a bowdenházon legalább annyi múlik, mint a féken!!! Kevláros keresztszálú Jagwire-rel használom, sima vastag köszörült bowdennel és bárhol megfog. Össztelós maraton-AM bringán van hátul. Azt hiszem, nekem ettől jobb nem is fog kelleni. Az ár-teljesítmény 5 répa az eredeti árral is él!
Erre ajánlom
XC, túra, maraton, de akár enyhébb AM - könnyű ridereknek könnyű kerekekhez.
Ennyiért vettem
4800
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Laci(másik mint az előző) avatar
Laci(másik mint az előző)
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Szép, könnyű, az SD7 fékarral nagyon jó fog, nekem nem hatja meg az eső vagy a hideg (most is használom)
Hátrány
Nem túl olcsó, de a minőséget meg kell fizetni.
Tapasztalat
Egyszerűen tökéletes. Én akcióba vettem 5000-ért annyit bőven megér. Bróbáltam már Sram 9-et (nagyon jó az is), Acera-t, XT-t. Szerintem ez veri mindet. Egyszerű így nem tömődik el és erős.
Erre ajánlom
Mindenhova, mindenre.
10 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Laci avatar
Laci
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
jól néz ki, egész jól működik (furcsa módon az stx-rc-m azért jobb volt), könnyű
Hátrány
a gyárilag szerelt fékpofát (Avid Rim Wrangler 2) a hó és sár (nem sok sár) jórészt megette. A fékpofa a hidegben feloldódott és folyt a felnin és a gumin. A fékerő eközben drasztikusan lecsökkent.
Tapasztalat
Ezt a terméket nem veszem meg újra, más fékpofát fogok feltenni - ilyen mértékű "feloldódást" még nem tapasztaltam egyetlen fékpofánál sem. A féknek 4 répa, a fékpofának 1. Legyen 2-3 az átlag.
Erre ajánlom
Száraz, nem túl hideg időben xc-re. Ha eső jön, vagy hó, cseréld le másmilyenre menet közben...
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

matte avatar
matte
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
tök jo fék shimano XT -t otthagyja. könnyü,erös, könnyen gyorsan állitható, cardrige fékpofás...ugyhogy nagyon jol eltalált fék..
Hátrány
a gyári pofákat megeszi a saras esös idö de hát ez minden v-fékkel így van..:D
Tapasztalat
shimanonál mindenképpen jobb(kivéve xtr:)
Erre ajánlom
CC/XC akár versenyre is ,azoknak akik szeretik a megbizhato minöségi alkatrészeket és erre nem sajnálnak 6500ft-ot
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ger avatar
Ger
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Csak az van, könnyű, olcsó, jól fog, cserélhetős kir fékpofa. Ennyiért jobbat nem kapsz. Még az xt-t is lepipálja!(a kép rossz fann)
Hátrány
Hát az szerencsére nincs
Tapasztalat
Király az áru, 5 csillagos; pöpec 5 répás emberek!
Erre ajánlom
bármire jó gyerekek!
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

peti avatar
peti
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
A Mátra maraton volt az első bevetése, ott kiválóan teljesített.
Hátrány
Eddig semmi.
Tapasztalat
A saját fékkarjával használom, egy ujjal megállok vele szinte bárhol. Az előző fékemhez képest ez egy álom.
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Erik Cartmen avatar
Erik Cartmen
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Könnyű,cserélhető pofák,gyönyörű. Kíválló fékhatás !Minden Shimao vfék szeretne ilyen lenni ! De nem tud ...
Hátrány
talán az ára, de Shimanok sem olcsók
Tapasztalat
KIRALI !!!!!!!!!!!
Erre ajánlom
Jobban fognak mint a bowdenes tárcsafékek és mindezt csendben teszik !
12 olvasó 58%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-23 (23 vélemény)
Rendezés
 
anyag:

alu


 
szín:

grafit szürke


tömeg:

185 g


 
további információk:

AVID csúcskategória XC felhasználóknak. Jellemzője FVA kialakitás. Kedvező árfekvés.

Féktest:

  • Hidegen kovácsolt alu
  • Siklócsapágyakkal rögzül a vázhoz
  • FVA kialakítás: célja a kis távolság elérése a féktüskétől, ezzel csökkentve a csavaró erőket, ezáltal hatékonnyabbá téve a fékezést.
  • AVID logós fékpipa: rozsdamentes acél, teflon betéttel és rövid gumi kupakkal "Overcoat".
  • Fékpipa ütköző: festett, logóval
  • Fékrugók: 2,3mm átmérő, gyorsabb visszatérítés, könnyebb kezelhetőség "OLS".
  • Súly: 185g

Fékbetétek:

  • AVID cserélhető betétes fékpofák "RW2"
  • Szín: metál szürke

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Avid Single Digit Sl mennyivel jobb mint az SD 7?
2 válasz
utolsó: 2013. márc.
Avid Single Digit 7-hez bármilyen fékpofa jó?
6 válasz
utolsó: 2013. feb.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid Single Digit 7 termékkel kapcsolatban: