- Jól adagolható fékerő az éppen lassítótól a brutálisig
párhuzamosító mechanika takarólemeze lepattant valahol-valamikor
Ez egy nagyon komoly féktest. Eleinte Alivio fékkarokkal használtam noname filléres kék fékpofákkal, azzal elég bika erővel kellett húzni a nagyobb fékerők eléréséhez, de az adagolhatósága elég rendes volt már azzal a felállással is. Amolyan őszinte, sportos cuccként működött. Aztán felraktam egy pár Avid fr5 kart, és rögtön más fékké vált ugyanazzal a fékpofával, mintha megszervózták volna az egészet, pedig nem is:) Mindenféle fékpofát kipróbáltam, jelenlegi felnimhez a Kls Dualstop a nyerő. Nem is drága, nem is kopik nagyon - meg a felnit sem zabálja és esőben sincs para. Igaz jelenleg nem vagyok egy nehézsúlyú játékos(70), de így az ereje már több is, mint elég. Ja... És használom már a 7. éve, az utóbbi 3 szezonban rendszeres napi 2 órás ingázásra a tavasz elejétől amíg csak lehet és bírja, pedig dimbes-dombos utakat járok, néhány elég durva lejtővel ahol 50-55-ről kell megfognia. Vészhelyzetben álltam már fejre szabálytalanul elém kanyarodó autó miatt, úgyhogy érdemes az elsőt picit lájtosabbra állítani, mert ha tényleg gáz van úgyis rámarkol az ember kajakból és akkor szaltó;) Persze kapja a rendszeres karbantartást, takarítást, meg a bowdeneket-házakat is cserélem kb szezononként, de asszem ez ilyen felhasználás mellett alap. Szóval kalap.
Túrára, ingázásra tuti