Campagnolo Centaur féktest

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.07.)
  • Listaár: 22.000 Ft

HASONLÓ féktest TERMÉKEK




faktum1 avatar
45 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

-Nagyon jó fékhatás, de nem blokkol.

-Kiválóan adagolható fékerő.

-Nem csikorog egyáltalán.

-Fékpofák közepesen kemények, nem eszik a felnit.

-Beállítása egyszerű.

-Gyönyörű szép darab.

-Eső meg sem kottyant neki, fékhatás nem csökkent drasztikusan.

- Merev, meg se mozdul.

-Régebbi acélvázakhoz is használható, nagyobb benyúlása miatt.

 

Hátrány

- Talán a súlya...az se.

Tapasztalat

- Elsősorban egy színben harmonizáló féket akartam venni, amivel meg is lehet állni és bírja a strapát. Miche performance, és egy Veloce volt még a lehetőség. Ez meg épp akcióban volt és van benne piros, úgyhogy ez lett. Nagyon megérte, mert kiváló fékek.  Nagyon feldobja a bringát.

5000km után: Volt jó néhány meleg helyzet, de hibátlanul tette a dolgát. Nehéz blokkra fékezni, de 3-5 méteren belül megállsz 30-as tempóról.  fékpofák szinte semmit nem koptak még...

Erre ajánlom

Megvenni, ha lehet akciósan. Megállni minden körülmények között..na jó jégen nem.

Ennyiért vettem
16000
Csatolt képek
Campagnolo Centaur  2013 féktest
Campagnolo Centaur  2013 féktest
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
anyag:

Alumínium


 
szín:
  • Fekete - ezüst
  • Fekete - piros

 
benyúlás (mm):

49


 
forgáspontok száma:

2


tömeg:

310 g


Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Centaur termékkel kapcsolatban: