Campagnolo Centaur féktest

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.07.)
  • Listaár: 22.000 Ft

HASONLÓ féktest TERMÉKEK




Gepard69 avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Gyönyörű, relatíve olcsó.
Kellően merev, a fékpofák tartósak, nem csikorog, nem eszi a felnit.
Könnyen beállítható.
Esőben is teszi a dolgát, bár ritkán használtam esőben.
Nekem az első és a hátsó fék is két forgáspontos.

Hátrány

Én nem találtam. Ennyiért ilyen szép és jó féket nem nagyon lehet találni

Tapasztalat

Előtte shimano 105-ös pezsgős szettem volt, amihez képes nagy ugrás volt.

Piros fekete fehér brimgámhoz ez passzolt.

Ja és az olaszok a piros alu részeket nem színezik, hanem ilyenre oxidálják (ezt mondták)

Szóval csak ajánlani tudom!

Erre ajánlom

országúti bringázáshoz, versenyzéshez

Ennyiért vettem
16400
Mért tömeg
153 g
Csatolt képek
Campagnolo Centaur  2014 féktest
Campagnolo Centaur  2014 féktest
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
anyag:

Alumínium


 
szín:
  • Fekete - ezüst
  • Fekete - piros

 
benyúlás (mm):

49


 
forgáspontok száma:

2


tömeg:

310 g


Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Centaur termékkel kapcsolatban: