- A fék mechanikai ereje brutális. Merev, masszív darab.
- A gyári pofa tartós, egy év alatt 1x kellett utánállítani a féket a kopás miatt. Ez egy mozdulattal megtehető a fékkaron lévő tekerővel.
- Utántölteni a fékfolyadékot csak akkor kell ha szétszereljük a rendszert... legalábbis ez a hivatalos álláspont, nekem még nem kellett karbantartani.
- Nagyon jól lehet adagolni a fékerőt, ezzel nem fogunk fejreállni csak ha éppen azt szeretnénk:-D
- A fékkar masszív, kényelmes darab.
- Városi közlekedésre ennél jobb fék nem kell szerintem, teljesen elégedett vagyok vele.
- A gyári merevítővel együtt is rendesen feszegeti a vázat a fék, úgyhogy ne erőltessük mert a felni/váz fogja bánni :-D
- A felni+fékpofa kapcsolat korlátozza a fékerőt, hiába tud a féktest olyan erőt kifejteni hogy szétfeszíti a vázat is...
- A V-féknél jobb, de egy hidrós tárcsaféknél gyengébb teljesítmény... aki maximális fékerőre vágyik annak érdemes beszerezni egy komoly tárcsaféket.
- Télen "késik" a fék, érezhetően lomhábban működik. Azt hogy jelentősen csökkenne a fékerő, nem tapasztaltam.
- A fékolaj utántöltése nem olcsó mulatság, de erre ritkán van szükség.
- A fék még kiengedett állapotban is elég közel van a felnihez. így csak úgy lehet a kereket kivenni ha előtte leeresztem.
- Bringaváztól függ hogy a fékcsövet el lehet-e szépen vezetni. Az én bringámon a gyorskötözős megoldás játszik csak, ami elég rosszul néz ki.
- Összességében bonyolultabb, macerásabb rendszer mint a normál V-fék.
- Már összeszerelve kaptam, így a felszerelésről-beállításról nem tudok nyilatkozni.
- Sárban, kemény terepen nem használtam, ötletem sincs hogy arra alkalmas-e.
- Figyelni kell rá hogy a fékpofára, felnire ne kerüljön láncolaj, tisztítószer. Van ami tönkreteszi a fékpofát, a láncolajtól pedig nyikorogni fog erősen amikor fékezünk :-D
- Városi/túra bringára, ha izmosabb féket szeretnél mint a V, de nem akarsz rá annyit költeni mint egy hidrós tárcsafékre :-)