Ritchey Comp féktest

11 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév: 2003
  • Listaár: 7.000 Ft

HASONLÓ féktest TERMÉKEK



1-11 (11 vélemény)
Rendezés

wrxtr avatar
77 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, triálos fenegyerekként használtam
Előny

- Egyszerű, könnyű kialakítás, mégis merev féktest.

- Nagyon jó gyári betétek (kék)

- Jó fékerő

Hátrány

- Nagyon gyenge rugók

- Műanyag rugóház

- A fentiek miatt nem a legjobb beállítani és gyakra rá is kell nézni

Tapasztalat

Jól fogott, de gyagyi rugókat tettek bele, amik puhák voltak, nem is voltak egyformák és el is fáradtak elég hamar. Kár érte, mert rendes rugókkal egészen kiváló fék lehetne.

Csatolt képek
Ritchey Comp  2003 féktest
Ritchey Comp  2003 féktest
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

barcikadh avatar
barcikadh
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nem tom (egyesek szerint kiváló dicsvicsre)
Hátrány
gyenge fékerő, a kék fékpofa egyáltalán nem fog, egy rakás f*s :D
Tapasztalat
olcsó,de nem nagyon jó semmire.
Erre ajánlom
városi tekergetésre jó
Szerinted hasznos?

Peak avatar
Peak
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Először is meglehetősen olcsón sikerült hozzájutni /ebike/. Elég szépen kidolgozott példány, jó a fékpofa hozzá, szép, merev.
Hátrány
Talán nehéz picit, bár engem ez nem igazán zavar.
Tapasztalat
Nem az a harapós fajta de aki maratonokra jár és egy elég könnyű telója van annak csak ajánlom, mert megfog bármilyen sebességról, viszont nincs az az érzésed hogy mindjárt letöri a villát. Klellemesen adagolható, beállítani se nehéz sztem, bár a csavarok alá érdemes tenni egy egy rugót és akkor biztosan nem lazul. Jó darab és egy ujjab ritchey a bicódon..
Erre ajánlom
Xc re tökéletes, másra mág nem próbáltam, de megfelelő felni-pofa párositással bmire
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ÉN avatar
ÉN
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Tényleg jó!
Hátrány
Mégse vegyetek piros vagy kék pofát. Iszonyat gyorsan kopik. A fekete már jobb - és az is jól fog.
Tapasztalat
Asszem érdemes volt megvenni...de lassan ideje lenne tf-re váltani. (Haladjunk a korral). Szerintem nagyon király ez a fék. (És újabban tényleg iszonyatjó árakon lehetett hozzájutni - de sajnos én még viszonylag drágán vettem - bár akkor még az az ár számított olcsónak).
Erre ajánlom
:)
Szerinted hasznos?

nem mindegy avatar
nem mindegy
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Kereken 3000 ért vettem , de úgy hallottam , hogy kb 6200ft eredetileg . EL is hiszem mert a fékpofa bele 2500 ft (kék) ráadásul rohadt jól fog ( mach1 510-es felnin). ja egyébként nem tudom mit olyan nehéz rajta beallitani. Nekem minden tök jol működik.
Hátrány
nem tudok róla
Tapasztalat
A kategóriájában a legyjobb fék sztem . vegyétek még ha dragabb is!!!!!!!!!!!!!!!
Erre ajánlom
Kezdő trialtól a déháig mindenre !!!!!!!!!!!!!
Szerinted hasznos?

nazabiker avatar
nazabiker
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Jól néz ki, a full fekete változat nagyon bejött a bringámhoz:) Nem túl nehéz, jól fog.
Hátrány
Kicsit lehetne merevebb, a hozzáadott pipa túlságosan ívelt, a fékbetétnek nagyon csiszolós hangja van.
Tapasztalat
Akciósan vettem az ebike-on 2890 Ft-ért, mert nagyon untam a B+ fékeket. Szerintem nem nehéz beállítani, nekem elsőre sikerült, azóta is jó. A fékbetétek esőben is jól fognak, alig kopnak, de a B+ felniken nagyon csiszolós hangjuk van. Ez inkább zavaró, mintsem probléma, mert a felni láthatóan enm akar elkopni, és a fékhatás is jó.
Erre ajánlom
Túrázás, városi közlekedés.
Szerinted hasznos?

Márkus János avatar
Márkus János
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, varacskosdisznóként
Előny
Aránylag olcsó, kék pofával 3200 Ft. Elég merev.
Hátrány
Szinte képtelenség beállítani. Nem egyforma erős a két rugó. Szar a fékcső és a csavar amit adnak hozzá. A kék fékpofa sem szereti az esőt(a bekopás után sem).
Tapasztalat
Olcsó volt vettem egyet a kék fékpofa miatt. Az altus szerintem jobb ennél. A fékpofát átraktam az altusba és így használom.
Erre ajánlom
Túra enyhe cc.
Szerinted hasznos?

Krisztián avatar
Krisztián
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Szép, jól fog. Kék pofával használom. 96kg vagyok, de mindig megfog. Esőben jobb a hatás (satu)!!! Nekem nem nyikorog se rigida se sun felnivel.
Hátrány
Nincs. Nem nehéz beállitani, csak okosan kell csinálni.
Tapasztalat
Lx karral húzom és tökély!
Erre ajánlom
Cheyenne Buck, sun felni, gepida ics. agyak, ritchey, alivio
Szerinted hasznos?

ÉN avatar
ÉN
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Szép, jól fog _extrém körülmények között is_ (csak vegyél piros vagy kék fékpofát!)
Hátrány
Nincs
Tapasztalat
Azért használtam "kevesebb mint 1 hónapig", mert csak 3 hete vettem. Egyébként e+h_kékkel_=10000ért. Ennél többet is megér, de ennyiért király. Talán csak az AVID Vfék jobb, mint ez. Ha van, vedd+
Erre ajánlom
Bárhova jó ezzel a fékteljesítménnyel. Eddig mindenhol megálltam vele.
Szerinted hasznos?

Pinyo avatar
15 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Fékez
Hátrány
Rohadt nehéz beállítani, nekem a végén már nem is sikerült. A bovdenvezető fémpipa egy év alatt kisúrlódott (eltűnt a fém egy része)
Tapasztalat
Nincs mivel összehasonlítanom, de a vele szerzett élmény nagyban hozzájárult ahhoz, hogy most már tárcsám van.
Szerinted hasznos?

Tommy avatar
Tommy
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 0-500 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Nagyon állatul fog ( kék fékpofa),nem nyikorog,
Hátrány
Közepesen nehéz beállítani (de ha sikerült akkor állat) Nagy ritkaság
Tapasztalat
szerintem jóbb a deorenél,most voltam vele versenyen lefele nagyon fogott
Erre ajánlom
Mindenkinek,aki jó féket akkar
Szerinted hasznos?

1-11 (11 vélemény)
Rendezés
Ritchey logó

Ritchey márka bemutatás

A Ritchey Design története 1974-ig nyúlik vissza. Ekkor alapította a legendás Tom Ritchey, a hegyikerékpározás egyik atyja, akit 1988-ban beiktattak a Mountain Bike Hall Of Fame-be.

Az elsők közt kezdett a hegyikerékpározással foglalkozni, és rengeteg lehetőséget látott a használt alkatrészek tökéletesítésében. Célja nem egy nagy üzleti tervben gyökerezett- ekkor sok mtb alkatrész még nem is létezett, és a meglévőek is komoly fejlesztéseket igényeltek, így lehetőséget látott a könnyebb, erősebb, jobb összetevők gyártásában.

Tom Ritchey egykoron országos szinten versenyzett. Fiatalkorában már úgy építette kerékpárjait, hogy minél könnyebbek legyenek, de teljesítményükből ne veszítsenek. Vázakat is épített, de később főleg az alkatrészek felé fordította figyelmét. Mai is főleg az alkatrészek gyártásában van jelen a Ritchey Design. Többek közt kormányrendszereket, nyergeket, gumikat, karbon kerekeket és villákat gyárt, valamint Break Away néven bőrönd méretűre szerelhető, de teljes funkciójú országúti és cross vázakat.

A cég országúti és mtb kerékpárokra is kínál alkatrészeket. 2003-ban megvásárolta a kanadai központú Syncros-t, és a márka révén az all mountain, freeride és downhill cuccok piacára is betört.