több mint egy éve
Teljesítmény:
Ár/teljesítmény:
Modellév: 2007,
több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
- nagyon jó fékerő
- kellően merev az egész test
- jól tűri az időjárás viszontagságait, nem ijed meg a portól vagy egy kis sártól (még nekem soha nem állt be)
- nem viseli meg a nagyobb (szélesebb) fékpofa (én egy 70 mm-es Trinity-vel használom), nem húzza el a féktestet
- beállítása nem igényel diplomát vagy User Manualt, egy pici ráérzés kell és nagyon jó féket lehet belőle varázsolni
Hátrány
- a gyári pofák nem igazán jók, kell vele legózni, hogy tűrhető fékhatást érjünk el
- ha sűrűn van mozgatva a bowden rögzítő csavar, akkor egy idő után nyírja a bowdent
Tapasztalat
Gyári tartozéka a bringámnak, ez az első V-fékem. Rajta tanultam meg a beállítást, a széles pofák felszerelését, stb. 5 éve figyel a Hauseren, azon kívül nincs baja, hogy a hátsó féken a sok állítástól a rögzítőcsavar sorjás lett, ezért ha nem figyelek akár el is tépheti a bowdent. Ha nincs sűrűn piszkálva egy rém egyszerű és megbízható szerkezet. Jól adagolható, nagyobb pofákkal is megbírkózik, igénytelen és karbantartás mentes. Szeretem a Saccon fékeket, mert jó áron beszerezhetőek, megbízhatóak, legyen az V-fék vagy kettősforgáspontú országúti fék.
Erre ajánlom
A kemény, nagy igénybevételt igénylő stílusoktól eltekintve bármire (trekking, XC, túra, városi felhasználás).
Ennyiért vettem
gyári alkatrész
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?