Shimano Deore XT féktest

41 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.01.)
  • Listaár: 12.100 Ft

HASONLÓ féktest TERMÉKEK



31-41 (41 vélemény)
Rendezés

Lali merida hfs avatar
Lali merida hfs
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, csak kipróbáltam, versenyzőként
Előny
előnyök olcsón vettem:) de a fékhatás sem hanyagolható eszem faszom megáll amikor behuzom jobb mint az eggyes tálcsafákek de a v-fékeket veri ennél csak az xtr jobb de drágább is! hóban nyomtam vele: isten király 2 kerék csuszuik 1 óra multán is nincs oyan hogy nem fog mint a többi fékkel eszméletlen jó és széppp
Hátrány
vastag felninél rosszul néz ki nagyon
Tapasztalat
hát az alívió tálcsafékemet veri sőtt a deorét is szép nekem teccik mert vékony felnim van csak kéne még hozzá merevítő mert a tüskék mozognak ha behuzom. A merevító fontos ehhez a fékhez szóval csak ovatosan! JA és 80 rol elég rövid idő alatt tucc megállni vele rendesen kapaszkodni kell a bicajba a lassuláskor:)
Erre ajánlom
XC-CC-re ajánlom inkább. meg ha 100 kilónál több vagy és busszozol meg tudj állni vagy a csajok előtt tudj elsőkeréken kurulni :) csak nehogy besokalj mert akkor jün az égés:)
Szerinted hasznos?

Tóth Balázs avatar
Tóth Balázs
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Jó ár/érték arány,nem kotyog évek után sem mint az LX,könnyű a tárcsafékhez képest
Hátrány
A betét esőben nagyon kopik,de ugyanolyan jól fog.
Tapasztalat
Nyugodtan merek vele buszozni,kamionozni mert tudom hogy 70Km/h-ról is meg lehet vele állni úgy,hogyha nagyot fékeznek sem csúszok be alá.
Erre ajánlom
Mindenre
Szerinted hasznos?

Roly avatar
Roly
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
A legjobb fék a piacon! ERős semmi gondom nincs vele! A fékerő brutális! NAGYON BABA!!!
Hátrány
ÉN versenyző vagyok és nincs edző bringám, vagyis mindig ezt használom, és mégsem találtam hátrányt!!
Tapasztalat
A mi a közelébe jöhet az az XTR de az XT sokkal olcsób és ugyan azt nyujtja.
Erre ajánlom
Mindenkinek mindenre.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

artkobasi avatar
artkobasi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Kiemelkedő fékhatás, amit szerintem akármilyen fékkarral tud...
Hátrány
Buci. Ritka ronda elálló "fülek". Ha nem akciósan veszed, akkor elég húzós az ára...
Tapasztalat
Ha brutális fékerőre van szükséged a brutális sebességhedhez, akkor oké... Ha csak túrázni szeretsz felejtsd el...
Erre ajánlom
Én CC-re használom
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pigi_fater avatar
pigi_fater
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1998, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nagyon durván fog(jó fékpofával), könnyű beállítani ja és sokkal szebb mint a mai fékek...
Hátrány
a kotyogás, de akinek ilyen féke az tudja hogy ezt ellensúlyozza a fékhatás
Tapasztalat
szerintem az egyik legjobb shimano fék. ezt csak egy veri meg a br-m951. de az mégis xtr...
Erre ajánlom
mindnekinek mindenre. én használtam túrára is és zúzásra is(most a merev bikeomon van fent)
Szerinted hasznos?

lenco avatar
lenco
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
hatalmas fékerő, nem kegyetlen ár(én 18 ért vettem párban), szép, masszív felépités, párhuzamos ráhúzásal elviekben sokáig bírja a fékpofa
Hátrány
széles így beleakadhat valami
Tapasztalat
szerintem jó fék, jol adagolható a fékerő az xt fékkaral(gondolom msá fékkarokal sem rosz) ha 18 ért hozzájutsz akkor 5 répa , ha 25 ért akkor 4 , ezt a féket én csak ajánlani tudom
Erre ajánlom
bárkinek (láttam már dh gépen is hátul)
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

R0fike avatar
R0fike
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon tartós darabok. A hátsú fék a láncvilla alá szerelt egy foglalatmerevítő U vassal. Könnyű, nagy, könnyen mozgó fékkarok. A fékeken és a karokon is sokféle beállítási lehetőség. Jól adagolható elől és hátul is. Modellévjrat : 1987 !!!
Hátrány
Az első fékeket nehéz középre beállítani. Az U-brake a láncvilla alatt összeszedi a sarat, avart..... stb..
Tapasztalat
Mindig gond nélkül meg tudtam állni velük. Még az eredeti fékbetétek vannak bent !!!
Erre ajánlom
A tartós, megbízható darabok kedvelőinek.
Szerinted hasznos?

Molnár Tibor avatar
Molnár Tibor
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon jo moduláció és fékhatás.
Hátrány
huzós ár,relativ nehéz.
Tapasztalat
Más fékkel összehasonlitva Pl.Sram 5.0 v. 7.0 ill.Avid 2.0 .Sokkal nagyobb fékerő (a fékbetét a dupla élettartamot él.)
Erre ajánlom
átlag cc-nek,aki nehezebb 100kg-nál,ill.nem mászkál 20cm mély sárban.
Szerinted hasznos?

Zoltan avatar
Zoltan
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1999, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
igen nagy fekero, hosszu elettartam
Hátrány
Nincs. A legjobb V-fekek egyike.
Tapasztalat
Rendkívül jól szabályozható, erős fékhatás, kis súly. Egyetlen hátránya, hogy V-fék, ezért a sarat nem szereti. Nekem az eredeti fékbetét tetszett a legjobban. Ennek a betétnek a legjobb, legállandóbb a fékhatása. kb 1000km terep (és 95 kg testsúly) alatt megeszi a felnit (ez nekem 3 év).
Szerinted hasznos?

Zmac avatar
Zmac
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Tapasztalat
Csatlakozom az előttem szólóhoz, csak megerősítem hogy a fékbetétet azonnal ki kell cserélni, mielőtt megeszi a felnit! A mechanikája jó, egy ujjal lehet blokkolni a kereket, mégis jól adagolható a fékerő. Szerencsére az itt feltüntetettnél olcsóbban is hozzá lehet jutni.
Szerinted hasznos?

LGee avatar
LGee
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon erős, de jól modulálható fékhatás, jó minőségű forgópontok, párhuzamos nyomású fék, szépen beállítható. Cartridge fékbetét.
Hátrány
Kicsit nehéz, nem minden bringán néz ki jól, igazán csak keskeny felninél állnak normálisan a fékpillangók, gyatra ("smirglis") gyári fékbetétek - gyorsan ki kell cserélni! Időnként ki kell tisztítani és kenni a mechanikát. A rugó szűk tartományon belül állítható. Drága.
Tapasztalat
Inkább próbálj meg egy SRAM 9.0-t, az könnyebb és egyszerűbb. Az XT se rossz fék, de nem annyira érezni a párhuzamos fék előnyeit, és szélesebb felninél már idétlenül szétáll a két fékpillangó. (Vajon milyen lehet akkor az LX...?)
Erre ajánlom
Bármilyen célra, ahol kell a nagy fékerő, de a felni XC-szélességű (ld. feljebb).
Szerinted hasznos?

31-41 (41 vélemény)
Rendezés
 
modellnév:

BR-T780


 
anyag:

alu


 
szín:
  • Fekete
  • Ezüst

tömeg:

174 g


 
további információk:
  • Könnyen mozgatható, akadálymentes működésű
  • Ispec-kompatibilis
  • A bowdenház iránya illeszkedik az SL-T780-hoz

Shimano logó

Shimano márka bemutatás

"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."

A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.

A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.

A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.

A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Shimano Deore XT termékkel kapcsolatban: