Könnyű, mivel már csak az XTR párhuzamosított.
Durván merev - nyitogatja ezerrel a támvillámat, kellett is rá egy fékmerevítő.
Cartridge fékpofák, de ebben a szegmensben ez alap.
Nem párhuzamosított - igen, már csak az XTR az.
A fékpofa lehetne puhább, de akkor meg enné a sár, így nyárra majd az RW2-essel lesz szerelve.A finombeállító csavarok nem imbuszosak (legyen nálam még egy csavarhúzó is...)
Ja, és ami még lemaradt, a gyári pofák forgácsolják a felnit. Deore-nél még elnéztem, de ezen a szinten ezt már nem kéne.
Szerk.: Kicsit betojtam, amikor egy ritkaszar minőségű szerpentinen lejövet egyik pillanatról a másikra szinte teljesen megszűnt a fékerő. Ok, hogy túlmelegítettem a fékpofákat, de erre azért nem számítottam, és pláne nem ilyen hirtelen.
Avid SD7 helyett lett, mivel az átkerült a másik bringámra.
Érezhetően merevebb nála, de kicsit nehezebb beállítani.
Ha a fékpofái olyan jók lennének mint a RW2, akkor simán a legjobb vétel lenne, így ez csak döntetlen ebben a mezőnyben. Azért ezekkel sem rossz, de néha hiányolom a harapósságot.
Szerk.: A fent említett hátránya miatt átszerelem bele az RW2-es gumikat, télen majd visszakerülhetnek az XT-sek.