- KOPP. Fékerő brutális. Minden körülmény közt stabilan fog meg bárkit. Ez gyakorlatilag a BR-6403-tól felfelé bármelyikről elmondható, 6500-6600-6700.. Igaz, személyesen csak a 6403ast és 65-600ást próbáltam, de azok nagyon durvák.
- Nem állítódik el a Shimano Ultegra.
- Fékkioldó a féktesten IS. Kampánál is illene rátenni egyet oda.
- Töredék ár a DA-hoz képest.
- Kartridzses fékbetétek, valamint a BR-6403 tricolorhoz is lehet még eredeti fékbetétet kapni.
- Mivel gyakran találni "beragadt" 6600 és majdan 6700 darabokat, így olcsón szerezhető be akár boltból is, nem kell "aprózni".
- A tricolor szériából még van egyforgáspontos változat is (6400) ami ideális lehet hátsó féknek, esetleg, ha nem fontos a nagyon durva fékerő. :)
- Túlépített az Ultegra. Az iszonyatos fékerő és merevség azzal jár, hogy... Baromi nehéz. 400 gramm felett van a 6403-as, a többi már szerencsére emészthetőbb tömegű, de még mindig nincs versenyképes tömegben! Ne feledjétek, pl. a SRAM fékjei szuperjók ilyen téren.
- Újonnan az Ultegra is drága, mint "ötöstől" felfelé (105) minden.
- Normális fékváltókarral kell használni, nem illik egy műanyaggal összerakni, mert oda a csodás fékerő.
Személy szerint a 6500ást tartom legesztétikusabb darabnak, de ha 6600ossal dobnának meg, nem utasítanám vissza. :) Fékek terén a shimano nálam nyerő. A campánál vagy koppanós vagy túlzottan gumis a fékérzet, ellenben a shimano kiválóan adagolható, csak sajnos.. drága és nehéz. :(
Országútra megállni lejtőn lefelé vizes körülmények között is.