Egyszerűen kiváló. Fékerő szépen adagolható vele, váltó halálpontos, a karok gyönyörűek! Record szettel használom. Szerencsére még nem estem vele. Eddig semmi panasz nem volt rá, ez így is marad.
Még nem találtam.
Egyszerűen kiváló. Fékerő szépen adagolható vele, váltó halálpontos, a karok gyönyörűek! Record szettel használom. Szerencsére még nem estem vele. Eddig semmi panasz nem volt rá, ez így is marad.
Még nem találtam.
Kényelmes, szép, gyors vált, pontosan vált, nem állítódik el, nem bírja az eséseket, de egyik sem.
Panaszra ok nincsen. Campagnolo, hihetetlen jó. Csak is campagnolot.
Nehezebb mint a sram red. De szebb.. :D
A felső váltó pöcök kicsit nehezen érhető el.
Campagnolo.. Elolvadok. Ajánlom.
Versenyzés.
nagyon kényelmes
vajpuhán és gyönyörűszépen azonnal és pontosan vált chorus váltóval record átdobóval és 10es record lánccal
fékkar kicsit keményen fog
újonnan nagyon drága
használtan érdemes venni.
imádom.
országúti verseny edzés cyclocross
carbon
országúti- és cantifék
11
pár
fekete
347/pár
A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?
Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.
Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.
A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.